IE is voor homo'squote:Op zaterdag 2 september 2006 00:39 schreef lugum het volgende:
ik gebruik gewoon ie dus nee
2 posts achter elkaar is ook voor homo'squote:Op zaterdag 2 september 2006 00:43 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
IE is voor homo's
FF FTW!!1337haxx
ik ook 1 keerquote:
thank you véry muchquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:16 schreef bravo het volgende:
c:\documentsandsettings\gebruikersnaam\applicationData\mozilla\firefox\bookmarks
daar staat je backup!
quote:
En onderbouwen jullie beiden je mening is... Ik kan ook wel zeggen " IE sucks !!!einz!@@111:D::" maar dat is puur fanboy gedrag. Nu jullie weer.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:18 schreef S1nn3rz het volgende:
firefox gebruiken en dan ook nog een KLB topic openen.![]()
Dat zal het zijn idd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:15 schreef McLaren het volgende:
Waarschijnlijk krijg je dit doordat Firefox crashed of hangt.
Als je in de taskmanager kijkt is er waarschijnlijk een firefox.exe aktief.
Als je vervolgens Firefox opstart vraagt deze om een nieuw profiel aan te maken omdat de default is gelocked door het andere firefox proces.
Bij deze melding eerst kijken of er al een firefox proces draait en deze killen.
Neuh, wat jij zegt is de waarheid, IE houdt zich totaal niet aan de webstandaarden, waardoor het voor een ontwikkelaar moeilijk is een site goed werkende te krijgen in IE.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:15 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
[..]
En onderbouwen jullie beiden je mening is... Ik kan ook wel zeggen " IE sucks !!!einz!@@111:D::" maar dat is puur fanboy gedrag. Nu jullie weer.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |