abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:39:43 #51
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41436843
Egbert en Tijn hebben een goed gesprek in de slaapkamer. Ze hebben het over nomineren en wie er ver gaan komen. Tijn denkt dat Rik er langer in zal zitten dan hijzelf. Hij heeft er ook moeite mee om te nomineren om andere redenen dan iemand 'niet mogen'. Als er dus alleen nog maar leuke mensen over zijn gaat ie misschien wel op alfabet nomineren.

Egbert geeft aan dat hij in een later stadium zéker tactisch zal gaan nomineren.

Egbert verteld dat er op dit moment niemand in het huis zit die zal twijfelen over zijn/haar nominatie. Tijn zegt dat dit is omdat je die mensen nu ook niet moet.

Micheline komt binnen: Hé waarom lig je al de hele tijd op bed?
Tijn: Ik lag van jou te dromen, was net met m'n tanden met je BH tegen toen Egbert me wakker kwam maken.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:43:18 #52
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41436982
Tijn 'klaagt' erover dat er ineens allemaal vrouwen binnen komen op de kamer.

"lig ik hier een hele tijd eenzaam en alleen, komt die ouwe zak hier zitten er ineens allemaal lekkere wijven binnen"
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:52:51 #53
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41437370
Iemand (Janine) heeft een knobbel onder d'r oksel. Dit keer is het geen ingegroeide haar. Tijn: "je wordt toch niet doodziek van een ingegroeide haar? Dat is effe pulken en dan ist weg"

Marcia wil op Milica stemmen, maar dat is een zinloze stem omdat niemand anders op haar stemt. Ze stemt dus maar op iemand anders, Milica komt toch nooit op de bank. Egbert wil dat degene op wie hij stemt ook op de bank komt, Marcia heeft hetzelfde. Ze passen hun stemgedrag er dus ook op aan.

Ze bespreken wie op wie zou gaan stemmen.

Marlies verwacht een aantal stemmen en Tijn ook.

Semih komt ook binnen en stelt voor bij een eventuele vrijwillige exit gewoon met z'n allen te gaan: "we gaan naar de gouden kooi, mazzel"

Rik komt binnen en vraagt meteen wie er allemaal wie gaan nomineren.

Egbert => Hilde
Marcia => Etiënne
Tijn => Jeroen
Micheline => Jeroen
Marlies => Jeroen
Rik => Etiënne
Semih => Etiënne

Marcia twijfelt eigenlijk nog wel tussen Etiënne en Milica. Maar omdat ze niet weet of iemand daarmee op de bank komt twijfelt ze.

Hilde en Milica zullen op Semih stemmen zegt Micheline.
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:57:09 #54
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41437518
Net wel een leuk stukje op de streams... 22.45

Tijn; Marcia; Egbert; Marlies en Micheline zitten in de slaapkamer te praten over het nomineren.

Semih komt binnnen...

Semih: "zoo wat gezellig hier"
Egbert: "Ja...we hebben je meissie ff geleend'
Semih: "Geeft niet als je er maar voor betaald"
Micheline: "Oooohhhh"
Semih: "Hee....wat doe jij hier" (quasi verontwaardigd tegen Tijn)
Iemand:: "haha dat Egbert hier zit is niet erg maar dat Tijn hier ligt wel"
Semih: "Ach...Egbert...die krijgt hem toch niet meer omhoog"

zaterdag 2 september 2006 @ 22:58:20 #55
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41437562
Marcia denkt dat Hilde en Milica juist op Marlies stemmen. Tijn zegt dat Marcia moet stemmen op wie ze wil, loos of niet. Als Milica haar het hoogste zit moet ze daar op stemmen.

Egbert komt tot de conclusie dat van de drie op de bank er uiteindelijk maar ééntje uit zal gaan. Tijn heeft daar "schijt aan". Rik is heel duidelijk er zitten in deze groep een aantal rotte appels en die moeten er zo snel mogelijk uit. Ik blijf net zolang op de eerste stemmen tot die eruit is en dan pak ik de andere aan. Ik wil alleen met leuke mensen overblijven.

Micheline geeft aan dat de meisjes (de zusjes?) niet op Etiënne en Marcel zullen stemmen. Micheline denkt dat ze op Janine zullen stemmen. Rik gaat ervan uit dat ze allebei op dezelfde persoon stemmen. Egbert zegt dat ze niet op hem zullen stemen. Hij weet niet waarom, puur gevoelsmatig.

Marcia wilde uit tactische overwegingen op Etiënne stemmen, maar die gaat er toch niet uit. Gevoelsmatig wil ze op Milica stemmen.Ze irriteert zich de godsganse dag de blubber aan Milica, die wil ze écht weg hebben. Ze weet dat de zussen zich ook aan haar irriteren dus haar stem op Milica is wellicht niet loos.
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:03:13 #56
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41437730
Rik gelooft niet dat er niemand op hem gaat stemmen. Egbert verwacht dat er een aantal geen stemmen krijgt. Tijn, Rik, Marcia.

Rik verwacht dat de 'drie heertjes' (Etiënne, Marcel en Jeroen) op Tijn of Marlies gaan stemmen. Egbert denkt dat Semih in de gevarenzone zit. Rik zegt dat je ervan uit moet gaan dat er allemaal groepjes van drie zijn. Janine gaat volgens de verwachtingen aansluiten bij Hilde en Milica. Egbert is aan het vissen geweest bij Marcel, maar heeft niets losgekregen. Etiënne heeft wel tegen Rik gezegd dat ze niet op hem zullen stemmen.

Ze verbazen zichzelf over het feit dat er waarschijnlijk niemand op Janine gaat stemmen. Een week geleden zou iedereen nog op haar gestemd hebben.
Rik vind Janine niet vals of oneerlijk. Milica daarintegen weer wél.

De zusjes horen écht nergens bij. Micheline is naar Monique gegaan en heeft haar gevraagd of ze hadden besproken op wie zij en Sabrina gaan stemmen. Monique zei dat ze het nog niet wisten. Ze heeft niet doorgevraagd.
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:09:33 #57
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41437983
Rik verwacht dat Hilde, Milica en Janine op één stemmen en Jeroen, Marcel en Etiënne op eentje. Volgens Egbert gaan ze stemmen tellen. het spel wordt dus nú al behoorlijk tactisch gespeeld.

Micheline is ervan overtuigd dat als er vandaag gestemd zou worden dat Janine op haar zou stemmen. Ze heeft een aantal blikken gehad waar ze bij dood had kunnen vallen. Semih wil het eigenlijk niet zeggen, maar................

Ze vragen niet verder, Semih heeft gemerkt dat zijn batterijen er verkeerd inzitten, verder wil hij er niets over zeggen. Het is niet leuk om te weten. Micheline vraagt wie die batterijen er verkeerd heeft ingedaan. Semih had z'n batterijen verkeerd in z'n zender zitten en niemand heeft hem erop gewezen. Dat geeft al een beetje aan dat mensen hem dus niet vaak te zien/horen hebben gekregen. Hij is blijkbaar niet interessant genoeg. Hij hoopt wel dat hij kan blijvn, hij is nog lang niet klaar hier. Je weet niet hoe je naar buiten wordt neergezet.

Rik ligt er niet wakker van als hij op de bank zit: Dan koop ik gewoon onze Tijn z'n joker en dan naai ik er nóg iemand aan. ( )

Maar als hij op de bank zit kun je er niets van zeggen. Rik: Mensen die fan zijn van André Hazes vinden mij natuurlijk helemaal niks.
pi_41438100
In de slaapkamer is ook een gesprek over de nominaties.
heel duidelijk en open.

Ze gaan op 2 of 3 verschillende mensen stemmen

Marcia gaat (samen met de zusjes denkt ze) op maricia stemmen.
De broers op Jeroen of Marcel, is nog niet helemaal duidelijk.

Ze hebben het er over dat op deze manier er 5 op de bank komen en dat er dan 3 die ze niet zo leuk vinden en 2 van hun groepje en dus hebben ze meer kans.

Ze verwachten veel stemmen op Semir, micheline en Marlies
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:13:21 #59
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41438119
Rik denkt dat degene die met een joker op de bank gezet wordt de 'underdog' is. Dus als marlies op de bank zit en de joker inzet zal degene die in haar plaats op de bank komt er nog niet uit gaan. Die persoon is dan toch al zielig, dus die mag sowieso blijven.

*klokt uit*
pi_41438230
Nu hebben ze het over de joker. Dat het eigenlijk kut is.
Dat het mischien makkelijker is om het nu te gebruiken dan later want dan moet je misschien iemand die je loeuk vind op de bank zetten.

Jeroen gaat er vanuit volgens marcia dat de individuen een grotere kans hebben om stemmen te krijgen

Rik, dan zou als tijn er uit is dat ik ook 2 stemmen krijg.

Laten we nu afspreken dat we er morgen over ophouden, anders zijn we de lul.

Daar zijn ze het mee eens. Marlies, we weten het nu gewoon, verder blijft het gewoon speculeren.

Egbert denkt dat ze allemaal op semir gaan stemmen. dat het een van hun drieen is.
(marlies, micheline en semir)
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:19:34 #61
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41438351
23.03 Gesprek bij de kampers... (Hilde;Milicia;Marcel;Etienne en Jeroen)

Ook hier speculaties alom..

Hilde zegt dat er ook op de zusjes gelet moet worden omdat zij overal precies tussenin vallen.
Etienne bevestigd dat.
Jeroen beaamt dat ook wel maar vind dat ze met name irritant zijn vanwege dat stomme gegiechel ...datzelfde gegiechel is voor hem echter geen reden genoeg om nu op hun te willen stemmen.
Marcel zegt dat hij denkt dat het allemaal weinig uitmaakt omdat uiteindelijk Big-Brother bepaalt hoe jij als bewoner word neergezet naar het publiek toe.
Ook zegt Jeroen gaandeweg dit filosoferen over de nominaties en passant nog ff dat Tijn zich wel heel erg probeert te profileren als de "good guy" ....de anderen reageren gematigd instemmend.
pi_41438537
rik: hoe maricia tegen jou deed op de bank, ze is een vriendin van mij, maar dat viel me heel erg tegen.

Rik meent dat als een van hun groep iets zegt als ze aan de tafel zitten dat de andere groep heel vervelend reageert

Rik, ik had haar wel van de tafel af kunnen rukken.

Jeroen bleek heel vervelend gedaan te hebben over een opmerking die Hilde maakte over vriendinnen. was hatelijk bedoelt naar micheline

" Milicia zat in de buurt bij Michellene en de zusjes en zei toen iets van lekker he vriendinnen.
En keek toen expres de tweeling aan en Michellene met opzet niet zo van jij bent mijn vriendin niet.

De andere groep vind het vervelend dat ze dan eerder willen eten, en hebben tegen elkaar gezegd dat ze apart willen eten.
maar dat zeggen ze niet tegen ons zegt Micheline.

Marleis, wij proberen constant met zijn allen.... (normaal te doen)
de anderen roepen nu allemaal ikke niet meer, ike niet meer.,

de andere groep zeurt over het eten dat deze groep altijd het eten bepaalt en niet overleggen.
allerlei ergernissen.

Micheline heeft het over iemand die pissed of was, die luste geen makreel.
toen wilde die persoon een blik knakworst open maken.. micheline, ik vond dat zo raar, 10 knakworsten voor 1 vrouw?

en nu wilde hilde perse geen rijst want dat lust ze niet,
rik ik lust ook geen rijst maar ik zeik niet

Marcia vind het raar dat (marlies? ) wel met hilde en spelletje kan spelen, da ze dat kan!

Ok ze gaan opstappen.
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:27:56 #63
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41438679
23.24

Milica heeft een behoorlijke schurft aan Micheline en Semih en kan gevoelsmatig daardoor ook niet normaal met hun omgaan...ze klaagt nog wat door over Semih's gedrag eerder op de avond maar word door Hilde op haar plaats gezet...Hilde verteld verder dat zij Semih vandaag ook nog heeft aangesproken over het "fruit incident" nadat hij er weer over was begonnen. Milicia wist dit niet en kijkt haar moeder vol verbazing aan.

Marcel en met name Jeroen willen Tijn ook nog even voor het egatieve voetlicht halen; maar vinden geen gehoor bij Milicia en Hilde...sterker nog Milicia zegt dat zij Tijn eigenlijk wel leuk en oprecht vind daar hij altijd degene is die uiteindelijk dingen recht voor zijn raap zegt en zich niet verschuilt in het groepje waar hij deel van uitmaakt. Jeroen sputtert nog wat tegen dat het dan ook nog wel gaat om de manier waarop zoiets naar buiten word gebracht maar ook hij vind geen gehoor.
pi_41438720
Ik klok weer uit
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:32:15 #65
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41438847
Egbert komt nu binnen bij "groep Hilde" en het gesprek neemt een neutralere wending... (lees "boring" )
pi_41439933
Streamers bedankt voor jullie verslagen!

Verder in [BB6] Streamverslagen van zondag 03 september 2006
  zondag 3 september 2006 @ 00:02:33 #67
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41440020
dankoewel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: