Rik verwacht dat Hilde, Milica en Janine op één stemmen en Jeroen, Marcel en Etiënne op eentje. Volgens Egbert gaan ze stemmen tellen. het spel wordt dus nú al behoorlijk tactisch gespeeld.
Micheline is ervan overtuigd dat als er vandaag gestemd zou worden dat Janine op haar zou stemmen. Ze heeft een aantal blikken gehad waar ze bij dood had kunnen vallen. Semih wil het eigenlijk niet zeggen, maar................
Ze vragen niet verder, Semih heeft gemerkt dat zijn batterijen er verkeerd inzitten, verder wil hij er niets over zeggen. Het is niet leuk om te weten. Micheline vraagt wie die batterijen er verkeerd heeft ingedaan. Semih had z'n batterijen verkeerd in z'n zender zitten en niemand heeft hem erop gewezen. Dat geeft al een beetje aan dat mensen hem dus niet vaak te zien/horen hebben gekregen. Hij is blijkbaar niet interessant genoeg. Hij hoopt wel dat hij kan blijvn, hij is nog lang niet klaar hier. Je weet niet hoe je naar buiten wordt neergezet.
Rik ligt er niet wakker van als hij op de bank zit: Dan koop ik gewoon onze Tijn z'n joker en dan naai ik er nóg iemand aan. (
![]()
)
Maar als hij op de bank zit kun je er niets van zeggen. Rik: Mensen die fan zijn van André Hazes vinden mij natuurlijk helemaal niks.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?