Gezien de bokaal en het recente bericht dat hij is overleden, denk ik dat het om Fachetti gaatquote:
Ja zeker. Zie mijn topic.quote:Op maandag 4 september 2006 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gezien de bokaal en het recente bericht dat hij is overleden, denk ik dat het om Fachetti gaat
vd Vaart en Sneijderquote:Op maandag 4 september 2006 19:01 schreef Messenga het volgende:
) Na zijn ontslag in maart 2000 gaf trainer Jan Wouters aan dat hij twee spelers harder had moeten aanpakken. Om welke spelers gaat het hier?
Meeuws, Soetaers, Sonck...Meeuws meeste wedstrijdenquote:2) Hoeveel Belgen droegen inmiddels het shirt van Ajax en wat zijn hun namen? Wie van hen speelde de meeste wedstrijden in het roodwit?
Henk Timmer ?quote:3) Angelos Charisteas stapte afgelopen week over van Ajax naar Feyenoord. Wie was de laatste speler die de omgekeerde weg bewandelde?
Help iedereen even een stukje op wegquote:Wie?
quote:Op maandag 4 september 2006 19:28 schreef flashpoint het volgende:
Het is tijd voor een voetbalquiz. Hopelijk bevalt-ie![]()
![]()
![]()
1. (1)Leg de link: Willy van de Kerkhof- Robin van Persie- Wietse Veenstra
2. (2) Welke speler betreft het hier:
WK 90: Young Boys
WK 94: Nacional Medellin
WK 98: -
![]()
![]()
![]()
3. (1 of 2)En dan gaan we “Zingen”… Hoe heette het zangersduo (met 2 blonde meiden) dat Dick Advocaat succes toewenste op het WK 94 in Amerika. Bonuspunt voor de naam van het nummer.
4. (1)
WK 98: Internazionale
EK 00: 1.FC Kaiserslautern
WK 02: Bolton Wanderers
Welke speler??
5. (1) Welk land kon slechts 2maal zeggen: Wij gaan naar Italie
(het WK voetbal, dus..in 1934 en 1990) en speelde daarna nooit meer op een WK??
6. (1)Welke voetballer moest volgens Diego Maradona (lees:Erik van Muiswinkel) spelen als spits in Oranje?
7. (2) Leg de link---Hernan Crespo, Esteban Cambiasso, Diego Maradona. (Behalve dat deze spelers in Italie spelen/gespeeld hebben is er nog een overeenkomst tussen de 3 spelers)
8. (1) Bij welke club begon Jack de Gier (BVO) ?
9. (3) Bij welke landen horen deze bijnamen voor hun elftallen:
Selecao-Squaddra Azzura- The Dragons
10. (4) Wie scoorde er als eerste op deze wk’s:
94:
98:
2002:
2006:
Vermaelen, Jelle van Dammequote:Op maandag 4 september 2006 20:38 schreef Bjoro het volgende:
Meeuws, Soetaers, Sonck...Meeuws meeste wedstrijden
Ik doel in dit geval op de broer van Dick Advocaatquote:Op maandag 4 september 2006 22:31 schreef Bjoro het volgende:
vraag 3 kunnen 2 antwoorden zijn :
-Johan & de Groothandel - Als Dick me hullup nodig heb
-de broer van Dick Advocaat was de andere toch
Ook goed. Wie stelde hij nog meer op naast Huizingh,J.P.de Jong, Kreek,Verlaat en Tieme Klompe?quote:Op maandag 4 september 2006 22:45 schreef Terreros85 het volgende:
vraag 6: Harris Huizing, coken met Maradona is meesterlijk
Laat mij je gids zijn, die je zal leidenquote:Op maandag 4 september 2006 23:53 schreef tong80 het volgende:
Ik ben de weg kwijt. In het vervolg graag één vraag ter gelijk.
3. De Advocado's ???? Met 'Advocaatje, usaatje' ???quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:35 schreef flashpoint het volgende:
1. (1)Leg de link: Willy van de Kerkhof- Robin van Persie- Wietse Veenstra
3. (1 of 2)En dan gaan we “Zingen”… Hoe heette het zangersduo (met 2 blonde meiden) dat Dick Advocaat succes toewenste op het WK 94 in Amerika. Bonuspunt voor de naam van het nummer
5. (1) Welk land kon slechts 2maal zeggen: Wij gaan naar Italie
(het WK voetbal, dus..in 1934 en 1990) en speelde daarna nooit meer op een WK??
7. (2) Leg de link---Hernan Crespo, Esteban Cambiasso, Diego Maradona. (Behalve dat deze spelers in Italie spelen/gespeeld hebben is er nog een overeenkomst tussen de 3 spelers)
Vraag 7 is dus niet dat ze alle 3 Argentijnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |