quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:22 schreef fanneke het volgende:
Howard Kendall
zucht...doe ik ik het nou nooit goed?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:34 schreef tong80 het volgende:
Ja lekker zo'n foto. Ik wil ze van dertig jaar geleden man
heel goed, Beschouw. Nu de namen van beide spelers nog.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:35 schreef Beschouw het volgende:
Real Madrid - Villarreal
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:36 schreef dndiek het volgende:
Nihat in het geel
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:38 schreef dndiek het volgende:
Fabio in het wit?
Toch niet nodig om te twijfelen dusquote:
Kees Zwambornquote:
'zoon van'quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:43 schreef Beschouw het volgende:
Die vent van Liverpool is te jong voor mij
Niet overdrijven. Fanneke antwoordt alleen als hij het zeker weet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:43 schreef tong80 het volgende:
Ik ben de beste. Heb 1500 delnemers verslagen om op TV te komen haalde de finale bij de KRO. Maar na 2 jaar moet ik bekennen dat ik mijn merdere heb gevonden. Maar ik kan het mis hebben.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:54 schreef Beschouw het volgende:
Toshack?
En ik altijd maar denken wat weet die griet veel van voetbalquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:53 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Fanneke antwoordt alleen als hij het zeker weet.
en jij zag in mij al de 'ideale vrouw'?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken wat weet die griet veel van voetbal, nooit naar het profiel gekeken
![]()
Niet echt want wie gaat dan het bier halen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:58 schreef fanneke het volgende:
[..]
en jij zag in mij al de 'ideale vrouw'?
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:14 schreef Beschouw het volgende:
Die foto, is dat een piepjonge Jaimie Redknapp?
Engelsman denk ik. Of een Duitserquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:26 schreef Pedroso het volgende:
Is het een rotterdammer ?
Dat laatste.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Engelsman denk ik. Of een Duitser
Dortmund (later ook Werder)quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:31 schreef Beschouw het volgende:
Dortmund, Aachen of Eintracht Braunschweig?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:31 schreef Pedroso het volgende:
Klaus Allofs
geboren in Praag...quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:37 schreef Beschouw het volgende:
Verder kan ik niks bedenken fanneke.
truste Tong...quote:
Die heb ik niet eensquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:48 schreef Pedroso het volgende:
Beschouw is nu bezig zijn oude Panini albums te bekijken.
idd, Mirko Votava (tot boven z'n 40e actief in de Bundesliga)quote:
goed gedacht.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:53 schreef Beschouw het volgende:
Zonder dollen, dit is een Brit (denk ik)
beidequote:Op zaterdag 2 september 2006 01:52 schreef Pedroso het volgende:
Trainer of ex-voetballer ?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:54 schreef Pedroso het volgende:
Dennis Law
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:56 schreef Beschouw het volgende:
Jack Reynolds?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:03 schreef Pedroso het volgende:
Matt Busby
als je droomt over de grootste manager uit de geschiedenis het Engelse clubvoetbal, schiet het je vast te binnen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:03 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw gaat pitten.Misschien schiet de naam me tijdens een droom wel te binnen.
Natuurlijk, Bill Shankly.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:29 schreef dndiek het volgende:
Shankly??
Sorryquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:26 schreef Beschouw het volgende:
Gedroomd over het grote Liverpool vannacht. Staat de oplossing er ineens al![]()
geen Gijon, wel uit Spanjequote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:02 schreef dndiek het volgende:
Club Gimnastic
Mario Delvecchio jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:16 schreef Beschouw het volgende:
Del Vecchio
speelde die soms voor Athletic of Sociedad???quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:26 schreef Tarado het volgende:
Pessoto?
nee, geen Spanjaardquote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:38 schreef Beschouw het volgende:
Tassotti
ja, maar dan met 1 c.quote:
dat lijkt mij ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:45 schreef Beschouw het volgende:
Lijkt me Engels
paars? blauw (en wit)quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:06 schreef tong80 het volgende:
Wie spelen er in het paars ? Ik heb geen idee.
neequote:
ook nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:25 schreef denthemen het volgende:
millwall?
neequote:Op zaterdag 2 september 2006 19:54 schreef Terreros85 het volgende:
Everton ?
neequote:Op zaterdag 2 september 2006 21:30 schreef denthemen het volgende:
Sheffield United
hèhè, eindelijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:36 schreef Bos81 het volgende:
Hillsborough van Sheffield Wednseday ?
Al Daeye of zoiets.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:12 schreef Bos81 het volgende:
Dat is die Saudi, met veel interlands achter zijn naam,?
Maar zijn naam....
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:17 schreef Beschouw het volgende:
Ian Wright
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:28 schreef Beschouw het volgende:
Pruzzo?
Is al heel goed. De derde zal ik maar noemen (weet toch niemand): Bobby Smith (van de Spurs van Bill Nicholson)quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:41 schreef fanneke het volgende:
??, Blanchflower en Greaves
Dat ze van de sperz waren wist ik. Is zowat de laatste beker die die losers hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:43 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Is al heel goed. De derde zal ik maar noemen (weet toch niemand): Bobby Smith (van de Spurs van Bill Nicholson)
die was ook wel erg makkelijk, jaquote:Op zondag 3 september 2006 00:10 schreef Beschouw het volgende:
Jan van Beveren en Willem van Hanegem
nu al een hintje???quote:Op zondag 3 september 2006 00:12 schreef Beschouw het volgende:
Leuke elastiek in zijn broek. Hintje svp?
Hij was geen Schotquote:Op zondag 3 september 2006 00:17 schreef Beschouw het volgende:
Volgens mij een Schot, maar dat is al een gok.
1957quote:
München...quote:
sorry ik bedoel 1958quote:
Bij mij ook nietquote:Op zondag 3 september 2006 00:56 schreef Beschouw het volgende:
Er gaat nog steeds geen lampje branden bij me
en bij hem ging toen het lampje uit. Voor altijd.quote:Op zondag 3 september 2006 00:56 schreef Beschouw het volgende:
Er gaat nog steeds geen lampje branden bij me
geen Duitserquote:Op zondag 3 september 2006 00:57 schreef Beschouw het volgende:
Klein lampje. Fritz Walter?
ja.quote:Op zondag 3 september 2006 00:58 schreef Beschouw het volgende:
Vliegramp bedoel je?
zawre bevalling zeg...quote:Op zondag 3 september 2006 01:02 schreef Beschouw het volgende:
Duncan Edwards dus (zucht)
Duitser?quote:
ok.quote:Op zondag 3 september 2006 01:09 schreef Beschouw het volgende:
John Barnes
hintje?quote:Op zondag 3 september 2006 01:37 schreef Terreros85 het volgende:
Wat hebben de volgende clubs met elkar gemeen:
FC Bayern München
Espanyol
AS Roma
Società Sportiva Lazio, beter bekend als S.S. Lazio of Lazio is een Italiaanse voetbalclub, die werd opgericht in 1900.quote:Op zondag 3 september 2006 01:55 schreef Terreros85 het volgende:
zou best kunnen, ik doel op wat anders:
Er staat AS Romaquote:Op zondag 3 september 2006 02:00 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Società Sportiva Lazio, beter bekend als S.S. Lazio of Lazio is een Italiaanse voetbalclub, die werd opgericht in 1900.
FCReial Club Deportiu Espanyol is een Spaanse voetbalclub uit Barcelona, opgericht in 1900 en uitkomend in de Primera Division.
Bayern München is een Duitse voetbalclub, uitkomend in de Bundesliga en opgericht in 1900.
Volgens wikipedia is het gewoon goed, dus het maakt me geen reet uit waar jij op doelt![]()
Roma = Roma, met een beetje puzzelwerk ga je van As naar Lazioquote:
1 januari 1927 maar pas erkent in 1942quote:
quote:Op zondag 3 september 2006 02:02 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Roma = Roma, met een beetje puzzelwerk ga je van As naar Lazio![]()
Neus?quote:Op zondag 3 september 2006 01:57 schreef Terreros85 het volgende:
hint: ik had Ajax er ook bij kunnen zetten
Nee, jouw antwoord trekt volle zalen. Komen alledrie uit Europaquote:
Das wel grappigquote:Op zondag 3 september 2006 02:08 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Nee, jouw antwoord trekt volle zalen. Komen alledrie uit Europa![]()
helemaal goedquote:Op zondag 3 september 2006 12:01 schreef dndiek het volgende:
Ze speelden in het Olympisch stadion...
dan had je GBA er ook nog bij kunnen zetten.quote:Op zondag 3 september 2006 12:36 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
helemaal goed![]()
Ze spelen/speelden in het OS
Wiequote:Op zondag 3 september 2006 15:42 schreef Tarado het volgende:
Maradonna wel dacht ik
een n 'tje teveel, Maradona dusquote:
quote:He made his debut the 27th February, 1977 against Hungary. He won 5-1. Since then, no one did so much for his t-shirt. For the Selection Maradona crossed the ocean five times in twelve days, played with a hurt ankle. He was world champion in Mexico ’86 and world sub-champion in Italy ’90 with 21 matches in four World Cups. He played 91 matches and scored 34 goals. He is the flag of Argentine football.
Gekozen tot beste doelman van de wereld in 1986.quote:Op zondag 3 september 2006 15:51 schreef Pedroso het volgende:
Hebben ze in België een wereldtopper gehad dan ?
de mooiste goal van Cruijffquote:Op zondag 3 september 2006 15:51 schreef tong80 het volgende:
Waarom herinnert menigéén zich het debuut van Pfaff nog ?
Inderdaad de lob bijna vanaf de achterlijnquote:
Die zocht ik.quote:Op zondag 3 september 2006 18:53 schreef Tarado het volgende:
Rudi Glöckner is de oostduitser, Taylor de engelsman?
Geen idee.quote:Op zondag 3 september 2006 18:56 schreef Terreros85 het volgende:
Wie floot de wedstrijd van Ajax om de wereldbeker tegen Gremio?
hem schorsenquote:Op zondag 3 september 2006 19:00 schreef tong80 het volgende:
Wat deed de KNVB nadat ie rood had gekregen van Clöckner ?
John van 't Schip, Bryan Roy, maar je bedoelt waarschijnlijk Jan Woutersquote:Op zondag 3 september 2006 19:08 schreef Tarado het volgende:
Met welke speler kreeg Louis van Gaal na zijn aantreden bij Ajax al snel onenigheid over diens positie op het middenveld
Maar met die andere twee kreeg Van Gaal ook bonje.quote:Op zondag 3 september 2006 19:26 schreef Tarado het volgende:
Jan Wouters is correct, is ook de enige middenvelder die je noemt.
of we zijn beide gewoon erg goed.quote:Op zondag 3 september 2006 19:30 schreef Beschouw het volgende:
We zoeken vaak foto's in dezelfde sites. Bettega is goed
nie zeiken Beschouw.quote:Op zondag 3 september 2006 19:52 schreef Beschouw het volgende:
Lekker duidelijk fotootje![]()
Ed de Goeij?
Mijn held toenquote:Op zondag 3 september 2006 19:34 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja, dat is het natuurlijk!
[afbeelding]
Ja mooi hè, dat zwart-witquote:Op zondag 3 september 2006 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn held toenEn wat een geweldige shirt hadden we toen.
geen Moensquote:Op zondag 3 september 2006 19:57 schreef Tarado het volgende:
Oscar Moens?
Tuurlijk, Michel Preud'hommequote:Op zondag 3 september 2006 20:04 schreef dndiek het volgende:
Preudhomme
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2003 23:49 schreef tong80 het volgende:
Nickname: Tong
Favoriete club (NL): Ajax/Nivo Sparta
Sympathie voor (NL): FC den Bosch
Favoriete club (buitenland): Arsenal
Favoriete speler (NL): Momenteel is Trabelsi de enige wereldtopper
Favoriete speler (overall): Zidane. Hoort in het rijtje Puskas, Eusebio, Platini, van Basten.
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): Ik volg zoveel mogelijk. Ook mijn amateurcluppie. Ik lees VI, Hardgras en de Johan. Kijk veel voetbal op TV. Het stadionbezoek is de laatste jaren minder geworden. Maar heb vrijwel alle stadions van binnen gezien. Zelfs de kuip.
Gezien de bokaal en het recente bericht dat hij is overleden, denk ik dat het om Fachetti gaatquote:
Ja zeker. Zie mijn topic.quote:Op maandag 4 september 2006 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gezien de bokaal en het recente bericht dat hij is overleden, denk ik dat het om Fachetti gaat
vd Vaart en Sneijderquote:Op maandag 4 september 2006 19:01 schreef Messenga het volgende:
) Na zijn ontslag in maart 2000 gaf trainer Jan Wouters aan dat hij twee spelers harder had moeten aanpakken. Om welke spelers gaat het hier?
Meeuws, Soetaers, Sonck...Meeuws meeste wedstrijdenquote:2) Hoeveel Belgen droegen inmiddels het shirt van Ajax en wat zijn hun namen? Wie van hen speelde de meeste wedstrijden in het roodwit?
Henk Timmer ?quote:3) Angelos Charisteas stapte afgelopen week over van Ajax naar Feyenoord. Wie was de laatste speler die de omgekeerde weg bewandelde?
Help iedereen even een stukje op wegquote:Wie?
quote:Op maandag 4 september 2006 19:28 schreef flashpoint het volgende:
Het is tijd voor een voetbalquiz. Hopelijk bevalt-ie![]()
![]()
![]()
1. (1)Leg de link: Willy van de Kerkhof- Robin van Persie- Wietse Veenstra
2. (2) Welke speler betreft het hier:
WK 90: Young Boys
WK 94: Nacional Medellin
WK 98: -
![]()
![]()
![]()
3. (1 of 2)En dan gaan we “Zingen”… Hoe heette het zangersduo (met 2 blonde meiden) dat Dick Advocaat succes toewenste op het WK 94 in Amerika. Bonuspunt voor de naam van het nummer.
4. (1)
WK 98: Internazionale
EK 00: 1.FC Kaiserslautern
WK 02: Bolton Wanderers
Welke speler??
5. (1) Welk land kon slechts 2maal zeggen: Wij gaan naar Italie
(het WK voetbal, dus..in 1934 en 1990) en speelde daarna nooit meer op een WK??
6. (1)Welke voetballer moest volgens Diego Maradona (lees:Erik van Muiswinkel) spelen als spits in Oranje?
7. (2) Leg de link---Hernan Crespo, Esteban Cambiasso, Diego Maradona. (Behalve dat deze spelers in Italie spelen/gespeeld hebben is er nog een overeenkomst tussen de 3 spelers)
8. (1) Bij welke club begon Jack de Gier (BVO) ?
9. (3) Bij welke landen horen deze bijnamen voor hun elftallen:
Selecao-Squaddra Azzura- The Dragons
10. (4) Wie scoorde er als eerste op deze wk’s:
94:
98:
2002:
2006:
Vermaelen, Jelle van Dammequote:Op maandag 4 september 2006 20:38 schreef Bjoro het volgende:
Meeuws, Soetaers, Sonck...Meeuws meeste wedstrijden
Ik doel in dit geval op de broer van Dick Advocaatquote:Op maandag 4 september 2006 22:31 schreef Bjoro het volgende:
vraag 3 kunnen 2 antwoorden zijn :
-Johan & de Groothandel - Als Dick me hullup nodig heb
-de broer van Dick Advocaat was de andere toch
Ook goed. Wie stelde hij nog meer op naast Huizingh,J.P.de Jong, Kreek,Verlaat en Tieme Klompe?quote:Op maandag 4 september 2006 22:45 schreef Terreros85 het volgende:
vraag 6: Harris Huizing, coken met Maradona is meesterlijk
Laat mij je gids zijn, die je zal leidenquote:Op maandag 4 september 2006 23:53 schreef tong80 het volgende:
Ik ben de weg kwijt. In het vervolg graag één vraag ter gelijk.
3. De Advocado's ???? Met 'Advocaatje, usaatje' ???quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:35 schreef flashpoint het volgende:
1. (1)Leg de link: Willy van de Kerkhof- Robin van Persie- Wietse Veenstra
3. (1 of 2)En dan gaan we “Zingen”… Hoe heette het zangersduo (met 2 blonde meiden) dat Dick Advocaat succes toewenste op het WK 94 in Amerika. Bonuspunt voor de naam van het nummer
5. (1) Welk land kon slechts 2maal zeggen: Wij gaan naar Italie
(het WK voetbal, dus..in 1934 en 1990) en speelde daarna nooit meer op een WK??
7. (2) Leg de link---Hernan Crespo, Esteban Cambiasso, Diego Maradona. (Behalve dat deze spelers in Italie spelen/gespeeld hebben is er nog een overeenkomst tussen de 3 spelers)
Vraag 7 is dus niet dat ze alle 3 Argentijnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |