Ja, zoiets zouden wij nooooooit gedaan hebben.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zit je nu te fokken, of meen je dat.
Slim van E10, maar wel smerig, mocht hij hier sexuele bedoelingen mee hebben.
Gatver. Milica kijkt ook ietwat bedenkelijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:24 schreef mamapan het volgende:
al kreeg ik geld toe, dan nog ging ik niet bij Janine in bad zitten. Ze heeft nu ook al puisten in haar oksel![]()
[afbeelding]
tuurlijk, ik ben net zo dirty als Etienne.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, zoiets zouden wij nooooooit gedaan hebben.
Scan, ff in jouw eigen verdediging. Vanavond was er een hele discussie gaande over iemand neuken of niet in het huis. Etiënne had (vanzelfsprekend) het hoogste woord, en beweerde dat hij nóóit zelf initiatief zou tonen en het dus altijd zou afwachten.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig zitten hier alleen maar fatsoenlijke fokkers met strenge principesquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ikke niet...... wil gewoon sex als zij het ook wil zonder kut smoesjesquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
.....hij kijkt ook met zijn handen...quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:27 schreef Koen66 het volgende:
hahaha E10 'de camera's zien niks, alleen de geluiden'
Ikke te fokken? Ik zit toch op fok? Dus ja, ik zit te fokken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zit je nu te fokken, of meen je dat.
Slim van E10, maar wel smerig, mocht hij hier sexuele bedoelingen mee hebben.
Eh. Ze lag al in bed en hij ging ernaast liggen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:29 schreef wolferl het volgende:
Etienne lult vrouwen gewoon in bed.
En Janine gaat dood, die pukkels komt door al die cremetjes en maskertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |