quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:34 schreef Mustard_Man het volgende:
ik ontvoer mn buurmeisje voor je voor 100 euro per uur +500 euro doodmaakkosten.
Jij bent ziek!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:34 schreef Mustard_Man het volgende:
ik ontvoer mn buurmeisje voor je voor 100 euro per uur +500 euro doodmaakkosten.
Gastquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:34 schreef Mustard_Man het volgende:
dan weet ik zeker dat het nooit meer gebeurt hequote:Op vrijdag 1 september 2006 21:40 schreef remlof het volgende:
Vijf jaar zonder seks?
En je hebt er nog geen eind aan gemaakt?
Respect!
geloof me, dat gaat echt niet meer gebeuren!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:34 schreef Wadloper het volgende:
Kheb men hele leven nog geen seks gehad, en boeie, komt wel een keer...
joh 5 jaar geen sex gehad he, dat wijf gaat vanzelf doodquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:34 schreef Mustard_Man het volgende:
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:42 schreef TiMmS het volgende:
[..]
geloof me, dat gaat echt niet meer gebeuren!
Ook van mijquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:40 schreef remlof het volgende:
Vijf jaar zonder seks?
En je hebt er nog geen eind aan gemaakt?
Respect!
ONZ is een deurtje verder hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:43 schreef Sebasser het volgende:
Iedereen die er semi-serieus op ingaat
Neem een lekkere joint en ga pitten man.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:34 schreef Mustard_Man het volgende:
Hobbies/interesses: Treinenquote:
best een schappelijke prijsquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:34 schreef Mustard_Man het volgende:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:11 schreef razzberry het volgende:
Ik mag jou niet, je hebt Rome in brand gestoken.
joh ik stond gewoon een sigaretje te paffen onder een olijfboompje. ging allemaal per ongeluk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:11 schreef razzberry het volgende:
he nee als ik je kop zie krijg ik hem niet omhoog hoorquote:
beterquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:20 schreef KeizerNero het volgende:
[..]
he nee als ik je kop zie krijg ik hem niet omhoog hoor
ik ben vereerd, wanneer schikt u?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:21 schreef Djep het volgende:
[..]
beter![]()
toch een erectiestoornis na zoveel jaar!
en die trap staat nog hoor!
sommige vrouwen ook, dat scheeltquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:31 schreef cerror het volgende:
Dit is gewoon té makkelijk.
Maakt niet uit, dit soort dingen kunnen er altijd even tussendoor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:24 schreef KeizerNero het volgende:
[..]
ik ben vereerd, wanneer schikt u?
volgende week zaterdag heb ik tijd voor jequote:Op vrijdag 1 september 2006 22:26 schreef Djep het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dit soort dingen kunnen er altijd even tussendoor.
quote:
N00bquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:11 schreef razzberry het volgende:
ja en mag ik ook ff op Gaius (gajes) Caligula wijzenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:35 schreef Aibmi het volgende:
[..]
N00b. Rome is zo vaak deels afgebrand. De enige reden waarom iedereen denkt dat Nero een slechte keizer is is omdat hij wel hield van Christenvervolgingen. Alleen waren er toen nog weinig christenen, dus in die tijd was het niet zo gek. Alleen zijn er nu allemaal christenen die Nero voor zijn gedrag belachelijk maken, maar in die tijd was het echt niet zo gek.
dat komt uit de mond van de grootste rukker op fokquote:
Domme limburger met je spraakgebrek, ga zelf rukken(o lullig, je zit met je broer op de kamerquote:
tsja, ik moet de concurrentie voorblijven he.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |