Gelijk heb je... Voor je het weet sta je ook op de datingsite van ome johnquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:56 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik ga me nooit van mijn leven registreren op de Talpa site![]()
Dat zou echt heel erg mooi zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Om 2100 uur.. knalt er plots muziek door de speakers.. en gaat de launchruimte weer open.. met daar een drankbar..
Gelijk heb je... Voor je het weet sta je ook op de datingsite van ome johnquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:00 schreef Bocaj het volgende:
quote]Op vrijdag 1 september 2006 20:56 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik ga me nooit van mijn leven registreren op de Talpa site![]()
Deze doen het wel goed bij mij:quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:00 schreef ThaSandman het volgende:
Ik denk niet dat BB hun dat feestje gunt. Off-topic : Het opnieuw opstarten heeft niet geholpen dus ik luister maar naar Sjaan en zusje 1.
oké dan 21:30 .... zuchtquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Om 2100 uur.. knalt er plots muziek door de speakers.. en gaat de launchruimte weer open.. met daar een drankbar..
Que? Is die er?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:03 schreef cpuntb het volgende:
Hilde verpest de dagopdracht!!
Nee, maar bij gebrek aan beter maak je er maar wat van he... ze maakte met kurken en kroondoppen een torentje en liet dat weer omvallen..quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:10 schreef KlootMajoor het volgende:
[Poll]: Wat vind jij tot op heden van Big Brother 2006
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:17 schreef arneaux het volgende:
Ik heb vandaag die docu over de Rolling Stones gezien, waarbij ze een gratis optreden geven bij die renbaan en alles uit de hand loopt. Kunnen ze die niet noggis over de streams laten zien?
Goede docu, betere muziek.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:18 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Die is goed ja! Wil ik nog wel eens zien. Interessanter dan die saaie boel op de streams iig.
Klopt idd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:18 schreef ThaSandman het volgende:
Is dat met die Hells Angels? Ik vind Janine trouwens positief veranderd.
DIe mensen komen er dan niet doorheen, door de selectiequote:Op vrijdag 1 september 2006 21:28 schreef arneaux het volgende:. Als alle die mensen die zeggen dat ze t wel ff anders zouden doen in dat huis, dat ook écht zouden doen, zouden de streamers last krijgen van ADHD.
Breek me de bek niet openquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nog niet eerder zo weinig streams gezien als vandaag. Geen best teken. En dan doen de streams het ook nog heel slecht. Waar moet dat heen?
...ik heb nu alleen nr.3 aanstaan....lijkt bij mij als enige een beetje zonder/met minder stotteren te werken...laat die streams maar uitstaan want het gesprek van janine is saai....quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nog niet eerder zo weinig streams gezien als vandaag. Geen best teken. En dan doen de streams het ook nog heel slecht. Waar moet dat heen?
ja ijs "toveren"quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:46 schreef cpuntb het volgende:
Gaat Semmie goochelen?
quote:
....dat hij het zo gezellig heeft met al zijn vrienden???quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:56 schreef cpuntb het volgende:
Wat zal Egbert denken?
En nu zijn Egbert en Janine gedachtespelletjes aan het spelen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:58 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....dat hij het zo gezellig heeft met al zijn vrienden???
Nou,.. das dan lekkerquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig vind ik captures maken nog leuker dan het hele programma, dus dan ga ik dat maar doen. Geluid gewoon uit en leuke plaatjes maken
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:06 schreef Kinga het volgende:
Marcia huilt.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Waarom heeft millica nooit een rokje aan?![]()
lijkt wel alsof ze een zak knikkers heeft die ze schudt ; raar snik geluidquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:06 schreef Kinga het volgende:
Marcia huilt.
Om wat Papa Egbert over haar vriendje (Floris) heeft gezegd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:06 schreef Kinga het volgende:
Marcia huilt.
toevalligquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:12 schreef cpuntb het volgende:
[[url=http://xs105.xs.to/xs105/06355/cp002.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
vanavond heeft Marcia het er met Marlies over gehad daar baalde ze in eerste instantie van.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:13 schreef flugeltje het volgende:
Maar wat heeft Egbert dan gezegd over d'r vriendje?
En wat is er dan met die moeder? Ik ben ff helemaal de weg kwijt nu.
Dat hij hem niet zo hoog heeft zitten, hij gebruikt drugs en vind dat ie Marcia misbruikt, dat ze te goed, te verzorgend is naar hem toe.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:13 schreef flugeltje het volgende:
Maar wat heeft Egbert dan gezegd over d'r vriendje?
En wat is er dan met die moeder? Ik ben ff helemaal de weg kwijt nu.
Yeah, life sucks...quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:12 schreef Bluezz het volgende:
En dan heb ik ook nog es geen sigaretten, piept ze
Behoorlijk dit is wat aan het escalerenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Egbert wil nader tot zijn dochter komen, maar pakt het zo verkeerd aan
Voor een man doet die goed zijn bestquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Egbert wil nader tot zijn dochter komen, maar pakt het zo verkeerd aan
BB de sensatie zenderquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:20 schreef Canisfire het volgende:
En opeens hangen alle streams hier.
Leedvermaak?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:21 schreef Kinga het volgende:
Dit onderonsje gaan ze zó uitzenden he.![]()
Dus niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Hij kan lekker praten met zijn dochter!!
Ze is er behoorlijk van opgeknaptquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Hij kan lekker praten met zijn dochter!!
Je weet wat ze zeggen over de 'kinderen van de schoenmaker' hč?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus niet.
Van iemand met zo'n baan, zou je kunnen verwachten dat ie het pedagogisch wat beter aan zou pakken...
Ze moeten wel.. verder is er geen F*** om uit te zenden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:21 schreef Kinga het volgende:
Dit onderonsje gaan ze zó uitzenden he.![]()
Idd dit is best weer zieligquote:
Ik heb de streams ervoor aangezet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:24 schreef Bluezz het volgende:
Nou ff uitjanken om zoveel onbegrip van je vader meid
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:25 schreef natronic het volgende:
waarom zit ze te huilen????????
Jij hebt zeker een zware jeugd gehad?quote:
Of voor Monique om te moederen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Dit is hét moment voor Rik om even écht de homo uit te gaan hangen en haar even lekker te gaan troosten.
niemand kan zo goed troosten als m'n homovriendje
Valt inderdaad wel heel erg op, het enige wat ik nog mis is een flinke homp chocoladequote:Op vrijdag 1 september 2006 22:27 schreef Bluezz het volgende:
Van Vampkleren naar kleine meisjeskleren
Hoezo psychologisch stukje dit
Vampkleren??? Welke stream had jij aanstaan dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:27 schreef Bluezz het volgende:
Van Vampkleren naar kleine meisjeskleren
Hoezo psychologisch stukje dit
lees 1 pagina terug... zo moeilijk is dat toch nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:28 schreef natronic het volgende:
stel mijn vraag nog een keer: waarom huilt marcia
haar pa heeft sex gehad met Rikquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:28 schreef natronic het volgende:
Nee, vrolijk kijkt ze bepaald niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:28 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
goede kleren voor een bedroef gezichtje idd.
Ze heeft wat dingen gezegd waarvan ze zichzelf nu pas realiseert dat heel NL dat kan horen. Bovendien had Egbert wat over d'r vriendje verteld wat ze niet leuk vond.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:28 schreef natronic het volgende:
Ze heeft zich per ongelijk te veel laten gaan over de drugsverslaving (of verleden) van haar huidige vriend. Hiervan baalt ze omdat ze denkt dat het verkeerd de in uitzendingen gebracht kan worden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:28 schreef natronic het volgende:
HA,hahahahahahahaha........quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Valt inderdaad wel heel erg op, het enige wat ik nog mis is een flinke homp chocolade
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:29 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
haar pa heeft sex gehad met Rik
Ik snap ook het commentaar niet, als die zijn goedkeuring zou geven, zou iedereen zeggen: "Wat een lul, die laat zijn dochter met een junkie omgaan."quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kom op Marcia.. eve "relaxen"onder de dekens en je voelt je weer als nieuw!
![]()
Ze is verdrietig over hoe haar relatie met haar vriendje daar gesprekken van haar zelf en vooral door gesprekken en iutspraken van haar vader zouden kunnen worden neergezet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:28 schreef natronic het volgende:
Weet de rest het dan wel ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:30 schreef Kinga het volgende:
Weet je, ik zie iemand anders haar niet troosten, behalve haar pa, zo close is ze niet met de rest...
Ik vind Marcia zóóó ontzettend nor-maal. Echt ze belichaamd het "normaal zijn".quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kan er niet en `neutrale` bewoner haar even komen trossten... = Stelletje aso´s! marcia is wat saai.. maar ze lijkt me lief en oprecht.. kun je niet van al die andere zeggen.
Janine is heel erg aan het bijdraaien vind ik. Ze is een stuk rustiger.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:33 schreef Kinga het volgende:
Ah oke, Janine ziet wel dat er wat is....dat valt al weer mee
Die bestaan dus...............................quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind Marcia zóóó ontzettend nor-maal. Echt ze belichaamd het "normaal zijn".
Wie gaat zzich nou wagen aan familieaangelegenheden?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kan er niet en `neutrale` bewoner haar even komen troosten... Stelletje aso´s! marcia is wat saai.. maar ze lijkt me lief en oprecht.. kun je niet van al die andere zeggen.
Dat worden wij al 3 weken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:34 schreef flugeltje het volgende:
Ik wordt echt onpasselijk van die Etiënne hoor
Het is een rare gast jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:34 schreef flugeltje het volgende:
Ik wordt echt onpasselijk van die Etiënne hoor
Ja, ik kan haar wat meer verdragen, nog steeds overdreven, maar wel positieverquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Janine is heel erg aan het bijdraaien vind ik. Ze is een stuk rustiger.
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:33 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Die bestaan dus...............................![]()
dat Semih de wc door moet spoelenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:35 schreef Canisfire het volgende:
Wat verscheen er net op het scherm achter dikke 10 ?
semih wil je de wc nog een keer doorspoelenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:35 schreef Canisfire het volgende:
Wat verscheen er net op het scherm achter dikke 10 ?
Friends is cool. Rachel is lekker.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:37 schreef wolferl het volgende:
Sabrina aan het koken, ik moet meteen denken aan Friends, waarin Rachel een taart ging maken van koekkruimels, bosbessen, aardbeien, kwark, kalkoenresten, doperwten en jus.
Koning Worstquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB010953.jpg]afbeelding][/URL]
Maar dan wel een hččl klein beetje.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, ik kan haar wat meer verdragen, nog steeds overdreven, maar wel positiever![]()
Monique heeft wel vaker zinnige opmerkingen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:40 schreef Bluezz het volgende:
Monique zei iets heel waars :
Iedereen hier is gewoon alleen nog maar met zichzelf bezig
Zijn appels geloof ik..quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:41 schreef Canisfire het volgende:
Met 4 vrouw een bord aardappeltjes opeten.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:41 schreef Canisfire het volgende:
Met 4 vrouw een bord aardappeltjes appeltjes opeten.
...volgens mij zijn het warme appeltjes....mmm lekkerquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:41 schreef Canisfire het volgende:
Het zijn appelsquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:41 schreef Canisfire het volgende:
steek een naald in je arm, dan kijk je er vast heel anders tegen aanquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:40 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wat doe je met mijn Marcia, nu krijg ik een verkeerd beeld van mijn schoonheid.![]()
Ja nee, ben geen junk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:42 schreef Scrupules het volgende:
[..]
steek een naald in je arm, dan kijk je er vast heel anders tegen aan![]()
Ooh oke tussendoortje dus.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zijn appels
beetje kaneel en suiker erover![]()
* koekenpan gaat pakken
Nee die weet ook dat zijn speldenknopje niet groot genoeg is om fatsoenlijke steken te kunnen makenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:45 schreef arneaux het volgende:
Etiënne heeft niet de behoefte om te naaien, behaaaaaalve als iemand zich uitvoerig aanbied. Kijk. Ik ben ook 19 geweest. Etiënne liegt.
Macho, Macho man, I wanna be A macho man, Macho, macho man, I wanna be a macho man.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:47 schreef Canisfire het volgende:
E-10 moet weer opvallen met zijn sexule gelul.
Ik zie E-10 nog gewoon zitten hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:49 schreef arneaux het volgende:
Tot nader order geen wc gebruiken.
Semih zn drol zit dwars.
Er valt bij E-10 nergen op te zitten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:49 schreef arneaux het volgende:
Etiënne zou nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit neuken. Behalve als Sabrina zo geil als boter is en nat als een dweil zélf op zn lul zou gaan zitten en zou beginnen..
True that.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:52 schreef KonnieKipke het volgende:
E10 zou er beter aan doen dit soort praat in de kroeg te houden en liever de vonk de vonk laten en niet zo openlijk troeven opsteken.
mee eens isquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:53 schreef arneaux het volgende:
Ik vind Sabrina er mooi uitzien vandaag.
En dan BLIJVEN beweren dat er geen seksuele spanning aanwezig is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:49 schreef arneaux het volgende:
Etiënne zou nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit neuken. Behalve als Sabrina zo geil als boter is en nat als een dweil zélf op zn lul zou gaan zitten en zou beginnen..
Hij wil zich zo goed mogelijk profileren tegen over de dames in huis. Op deze manier schiet hij zijn doel totaaaal voorbij.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En dan BLIJVEN beweren dat er geen seksuele spanning aanwezig is.![]()
Damn wat zit die gast zich vast te lullen, die wil zoooo overduidelijk z'n kwakkie kwijt. Niks vriendschap.
Hij gooit z'n eigen glazen in, héerlijk!quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij wil zich zo goed mogelijk profileren tegen over de dames in huis. Op deze manier schiet hij zijn doel totaaaal voorbij.
Ze krijgen hem al aardig door, Semmih noemde hem een rechtse rakkerquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij gooit z'n eigen glazen in, héerlijk!![]()
Naar de sleutel van Egbert aan het vissen. Ze krijgen zojuist de laatste waarschuwing voor het hengelen naar dat dingquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:58 schreef screenshot het volgende:
Wat zijn ze aan het doen op stream4.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:59 schreef Canisfire het volgende:
Die dikke denkt ook echt dat als Sabrina geil als boter is dat ze naar hem toe komt.
Understatement.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze krijgen hem al aardig door, Semmih noemde hem een rechtse rakker
Van wat ik gehoort is is dat ding door de kast heen gezakt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:00 schreef wolferl het volgende:
Wie heeft de sluetel van Egbert dan
De onverzettelijke "kast"!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:00 schreef wolferl het volgende:
Wie heeft de sluetel van Egbert dan
Al vermoet ik dat Anton hem gejat heeft toen niemand keek.quote:
Hij heeft zn sleutel verstopt op de kast daar bleek een gat te zitten en daar issie door gevallen en nu kunnen ze er niet meer bijquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:02 schreef wolferl het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er ongeveer aan de hand is met Egbert, welke kast en welke sleutel. Ik kom namelijk van m´n werk en ik moet weer inkomen.
Dan horen ze er een bord bij te zettenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien lopen er belangrijke kabels tussen die kast en de muur dat ze daarom niet mogen "vissen" naar de sleutel
das slim...quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:02 schreef arneaux het volgende:
Wat is t ook een lul he die Egbert. Zn sleutel in de kast leggen.. Je moet die sleutel gewoon pontificaal midden op de tafel daar bij het zwembad leggen en zelf niet pakken. Alstie dan weg is heeft iemand anders t gedaan. Op deze manier raak je 'm nooit zelf kwijt.
Bedankt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:03 schreef n1ek het volgende:
[..]
Hij heeft zn sleutel verstopt op de kast daar bleek een gat te zitten en daar issie door gevallen en nu kunnen ze er niet meer bij
Zo vader, zo dochter. Familie Stil of Familie Zwijg.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:05 schreef Kinga het volgende:
egbert zit er weer zielig..
Klopt. Daar was t 'm allemaal om te doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Bedankt.
Wat een kipsoufle, tja hijs ex-gevangenis bewaker geweest, dan ben je heeeeeeel goed met sleutels bij je houden. Oja, E10 is volgens mij echt aan het vissen naar sex met Milica of Sabrina, ben blij dat ze niet happen, en dat Marcia hem gelukkig niet ziet staan.
..hij zit weer bij zijn vrienden!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:05 schreef Kinga het volgende:
egbert zit er weer zielig..
Is E10 al jaloersquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:07 schreef arneaux het volgende:
Sabrina chillt bij Tijn.
Wat zei ze precies ?quote:
Tijn heeft gewoon bijna altijd gelijk.quote:
Dat hij de politiek in moet omdat hij maar lult en zelf niet weet wat ie brabbelt en het eindigt op en, uh, tja dus... of zoeits. Precies weet ik het al niet meerquote:
Ik denk dat e10 aardig uitgekriebeld is... van schoothondje naar de mandquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:09 schreef wolferl het volgende:
E10 zoekt Sabrina.
Klopt ik denk ook dat hij heel ver kan komen. Net als de zusjes trouwens, áls BB ze goed wegzet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zie Tijn wel als winnaar van deze editie, hij heeft een zeer sterke persoonlijkheid
Jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik denk dat e10 aardig uitgekriebeld is... van schoothondje naar de mand![]()
BB is nu bezig Hilde en E-10 in een goed daglicht te zetten op tv.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt ik denk ook dat hij heel ver kan komen. Net als de zusjes trouwens, áls BB ze goed wegzet.
Ik vind ze ook erg schattig/liefquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:15 schreef Kinga het volgende:
Weer een blond momentje tussen de zusjes...begin het echt schattig te vinden
Haha. Fokkin rocketscience!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:16 schreef wolferl het volgende:
Hoe kan dat nou, nee hoe kan dat nou, hoe kan dat, ja hoe kan dat nou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |