Gelijk heb je... Voor je het weet sta je ook op de datingsite van ome johnquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:56 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik ga me nooit van mijn leven registreren op de Talpa site![]()
Dat zou echt heel erg mooi zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Om 2100 uur.. knalt er plots muziek door de speakers.. en gaat de launchruimte weer open.. met daar een drankbar..
Gelijk heb je... Voor je het weet sta je ook op de datingsite van ome johnquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:00 schreef Bocaj het volgende:
quote]Op vrijdag 1 september 2006 20:56 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik ga me nooit van mijn leven registreren op de Talpa site![]()
Deze doen het wel goed bij mij:quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:00 schreef ThaSandman het volgende:
Ik denk niet dat BB hun dat feestje gunt. Off-topic : Het opnieuw opstarten heeft niet geholpen dus ik luister maar naar Sjaan en zusje 1.
oké dan 21:30 .... zuchtquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Om 2100 uur.. knalt er plots muziek door de speakers.. en gaat de launchruimte weer open.. met daar een drankbar..
Que? Is die er?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:03 schreef cpuntb het volgende:
Hilde verpest de dagopdracht!!
Nee, maar bij gebrek aan beter maak je er maar wat van he... ze maakte met kurken en kroondoppen een torentje en liet dat weer omvallen..quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:10 schreef KlootMajoor het volgende:
[Poll]: Wat vind jij tot op heden van Big Brother 2006
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:17 schreef arneaux het volgende:
Ik heb vandaag die docu over de Rolling Stones gezien, waarbij ze een gratis optreden geven bij die renbaan en alles uit de hand loopt. Kunnen ze die niet noggis over de streams laten zien?
Goede docu, betere muziek.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:18 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Die is goed ja! Wil ik nog wel eens zien. Interessanter dan die saaie boel op de streams iig.
Klopt idd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:18 schreef ThaSandman het volgende:
Is dat met die Hells Angels? Ik vind Janine trouwens positief veranderd.
DIe mensen komen er dan niet doorheen, door de selectiequote:Op vrijdag 1 september 2006 21:28 schreef arneaux het volgende:. Als alle die mensen die zeggen dat ze t wel ff anders zouden doen in dat huis, dat ook écht zouden doen, zouden de streamers last krijgen van ADHD.
Breek me de bek niet openquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nog niet eerder zo weinig streams gezien als vandaag. Geen best teken. En dan doen de streams het ook nog heel slecht. Waar moet dat heen?
...ik heb nu alleen nr.3 aanstaan....lijkt bij mij als enige een beetje zonder/met minder stotteren te werken...laat die streams maar uitstaan want het gesprek van janine is saai....quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nog niet eerder zo weinig streams gezien als vandaag. Geen best teken. En dan doen de streams het ook nog heel slecht. Waar moet dat heen?
ja ijs "toveren"quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:46 schreef cpuntb het volgende:
Gaat Semmie goochelen?
quote:
....dat hij het zo gezellig heeft met al zijn vrienden???quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:56 schreef cpuntb het volgende:
Wat zal Egbert denken?
En nu zijn Egbert en Janine gedachtespelletjes aan het spelen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:58 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....dat hij het zo gezellig heeft met al zijn vrienden???
Nou,.. das dan lekkerquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig vind ik captures maken nog leuker dan het hele programma, dus dan ga ik dat maar doen. Geluid gewoon uit en leuke plaatjes maken
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:06 schreef Kinga het volgende:
Marcia huilt.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Waarom heeft millica nooit een rokje aan?![]()
lijkt wel alsof ze een zak knikkers heeft die ze schudt ; raar snik geluidquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:06 schreef Kinga het volgende:
Marcia huilt.
Om wat Papa Egbert over haar vriendje (Floris) heeft gezegd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:06 schreef Kinga het volgende:
Marcia huilt.
toevalligquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:12 schreef cpuntb het volgende:
[[url=http://xs105.xs.to/xs105/06355/cp002.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
vanavond heeft Marcia het er met Marlies over gehad daar baalde ze in eerste instantie van.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:13 schreef flugeltje het volgende:
Maar wat heeft Egbert dan gezegd over d'r vriendje?
En wat is er dan met die moeder? Ik ben ff helemaal de weg kwijt nu.
Dat hij hem niet zo hoog heeft zitten, hij gebruikt drugs en vind dat ie Marcia misbruikt, dat ze te goed, te verzorgend is naar hem toe.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:13 schreef flugeltje het volgende:
Maar wat heeft Egbert dan gezegd over d'r vriendje?
En wat is er dan met die moeder? Ik ben ff helemaal de weg kwijt nu.
Yeah, life sucks...quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:12 schreef Bluezz het volgende:
En dan heb ik ook nog es geen sigaretten, piept ze
Behoorlijk dit is wat aan het escalerenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Egbert wil nader tot zijn dochter komen, maar pakt het zo verkeerd aan
Voor een man doet die goed zijn bestquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Egbert wil nader tot zijn dochter komen, maar pakt het zo verkeerd aan
BB de sensatie zenderquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:20 schreef Canisfire het volgende:
En opeens hangen alle streams hier.
Leedvermaak?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:21 schreef Kinga het volgende:
Dit onderonsje gaan ze zó uitzenden he.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |