OIk heb me wel eens afgevraagd wat er was gebeurt als dit niet was gebeurt. Misschien was jij dan wel met de centen weggegaan al begeef ik me dan wel op glad ijs. Ik vond trowuens je xit beneden alle peil maar ja zendtijd en de commercioe and welcome to the real world.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wou net zoiets zeggen
Maar hij zat nog in het huis toen, heeft hij misschien weinig van meegekregen...
Met haar verveel daggie?...ben je gek ofzo....quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:30 schreef natronic het volgende:
[..]
heb je haar by the way van de week nog getroosd (lees haar site af enb toe)
Bedankt, maar iets teveel creditquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:31 schreef haloII het volgende:
[..]
OIk heb me wel eens afgevraagd wat er was gebeurt als dit niet was gebeurt. Misschien was jij dan wel met de centen weggegaan al begeef ik me dan wel op glad ijs. Ik vond trowuens je xit beneden alle peil maar ja zendtijd en de commercioe and welcome to the real world.
Ik denk dat Hummie jouw een veel betere winnaar had gevondne vind dan Joost. Jij hebt het jong snel en wilde iets wat met doelgroepmarketing te maken heeft.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:32 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Met haar verveel daggie?...ben je gek ofzo....
Denk eerlijk dat Hummie het niet zo had op mij...quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:31 schreef haloII het volgende:
[..]
OIk heb me wel eens afgevraagd wat er was gebeurt als dit niet was gebeurt. Misschien was jij dan wel met de centen weggegaan al begeef ik me dan wel op glad ijs. Ik vond trowuens je xit beneden alle peil maar ja zendtijd en de commercioe and welcome to the real world.
Ik denk dat Hummie jouw een veel betere winnaar had gevondne vind dan Joost. Jij hebt het jong snel en wilde iets wat met doelgroepmarketing te maken heeft.
www.didovankuijk.nlquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:32 schreef Ecila111 het volgende:
Lees met jullie mee..... mag ik de site van Dido ook weten? Mocht haar graag.
Dank!quote:www.didovankuijk.nl
dat wekt dus bij mij het gevoel dat de winnaar al van te voren bekend wasquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:34 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Denk eerlijk dat Hummie het niet zo had op mij...
Daarnaast..zoals het in de finale is gegaan, heeft niets met zendtijd te maken, we hebben draaiboeken gezien die het hele spektakel precies omschrijven zoals het gebeurd is...
Waarom?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:39 schreef natronic het volgende:
[..]
dat wekt dus bij mij het gevoel dat de winnaar al van te voren bekend was
had toch liever Roel uit zijn dak zien gaan, tv techinisch had dat ook wel leuke beelden opgeleverdquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom?
TV technisch gezien leek het me met zo een einde, vele malen leuker om Joost als verliezer te zien
Maar dat is misschien een iets gekleurde mening
Welnee......laat dat maar aan Nostalgist over....en als toch....dan bouwt ie wel een nieuw.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:43 schreef PC eend het volgende:
De oudbewoners have left the building...
Nou maar hopen dat 'the building' nu niet rijp voor de sloop is
Ja dat wel, maar dat deed hij dus niet...quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:43 schreef natronic het volgende:
[..]
had toch liever Roel uit zijn dak zien gaan, tv techinisch had dat ook wel leuke beelden opgeleverd
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Welnee......laat dat maar aan Nostalgist over....en als toch....dan bouwt ie wel een nieuw.![]()
Dat moment met die so called "vriendin" van hem...dat ie in tranen uitbarstte toen hij haar zag...luid kermend: "Oohh wat mooi!!! Wat is ze mooi!!!"quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat deed hij dus niet...
Volgens mij had je dan toch meer kans met die drama queen
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Welnee......laat dat maar aan Nostalgist over....en als toch....dan bouwt ie wel een nieuw.![]()
Bijvoorbeeld jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat moment met die so called "vriendin" van hem...dat ie in tranen uitbarstte toen hij haar zag...luid kermend: "Oohh wat mooi!!! Wat is ze mooi!!!"![]()
![]()
ik durf het bijna niet te vragen.....maar eh...heb je daar nog footage van... ?![]()
Op de Talpa site is er nog beeldmateriaal van zag ik net...quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja
Volgens mij had ik daar niks van, weet niet zeker.
Mijn herinnering is vast vele malen mooierquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Op de Talpa site is er nog beeldmateriaal van zag ik net...
sorry jongens ik zit dreamcatcher van Stephen King te kijken op net5 is net pauze.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:43 schreef PC eend het volgende:
De oudbewoners have left the building...
Nou maar hopen dat 'the building' nu niet rijp voor de sloop is
Ik had het ook meer zeg maar over de lange termijn, doe rustig aanquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:09 schreef haloII het volgende:
[..]
sorry jongens ik zit dreamcatcher van Stephen King te kijken op net5 is net pauze.
The butler did itquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:09 schreef haloII het volgende:
[..]
sorry jongens ik zit dreamcatcher van Stephen King te kijken op net5 is net pauze.
Ik ben er achter gekomen dat het leuker is om de commentaren te bekijken dan naar het programma deel6 te kijken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het ook meer zeg maar over de lange termijn, doe rustig aan
Tot nu toe is gebleken dat die mensen achter hun pc met hun creatieve uitlatingen ook maar gewoon mens blijken als ze het huis in stappen, zoals je zelf hebt kunnen zienquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:17 schreef haloII het volgende:
[..]
Ik ben er achter gekomen dat het leuker is om de commentaren te bekijken dan naar het programma deel6 te kijken.
Dat heeft overigens niets met het programma te maken maar meer dat mensen achter de pc wat creatiever zijn in hun uitlatingen dan als ze dat doen in dat hok. zal geregheld even komen buurten om een kouwe frikandel te scoren.
Doe dat vooral.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:17 schreef haloII het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat het leuker is om de commentaren te bekijken dan naar het programma deel6 te kijken.
Dat heeft overigens niets met het programma te maken maar meer dat mensen achter de pc wat creatiever zijn in hun uitlatingen dan als ze dat doen in dat hok. zal geregheld even komen buurten om een kouwe frikandel te scoren.
Amen .... ik heb alleen de kick-off gezien , en sindsdien volg ik alleen maar een 5tal topics hier op FOK .....om exact dezelfde reden als GJ , btw , hi GJ ...... ik was ook zo'n fanatiekeling die met een zeker kamerlid heeft gemailed ........ maar ik had mijn tijd wel beter kunnen besteden bleek achteraf , want hij had het veel te druk met ........... ja . met wat anders eigenlijk ???quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:17 schreef haloII het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |