Casting is nooit goed. Als je niets van buiten af doet is het helemaal niet zo interesant, iedreen gaat hangen want vervelend zich te pleures. Als je dat echt zo interessant vind ga dan naar het schoolplein van je kinderen en kijk wie er als laatste wordt uitgekozen met voetbal, wie er gepest wordt omdat hij dik is of niet de laatste nikes heeft.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klinkt goed... en Hummie gaat toch redelijk die kant op dit jaar. Toch blijkt het niet te werken met deze groep. Okee, ze hebben wel opdrachten en een live uitzending (waar ze zo goed als niets van mee kregen trouwens), maar dat kan niet de oorzaak zijn dat het dan opeens totaal niet meer werkt.
Dus de casting zal niet goed zijn, zoals je al noemde.

diegene die helemaal uit zijn koekepan in een wasbak pist van mij winnen!...meen ik serieus...al is het E10.....quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:12 schreef haloII het volgende:
ik heb in mijn studietijd ook wel eens in een wasbak staan pissen als ik thuis van het stappen kwam en niet het hele huis wakker wilde maken. Maar ja als je dat op TV doet...

Nu ga je te ver..er zijn grenzenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:15 schreef roeland303 het volgende:
[..]
diegene die helemaal uit zijn koekepan in een wasbak pist van mij winnen!...meen ik serieus...al is het E10.....

Ik ben het denk ik meer met jouw voorstel eens. Juist veel dingen regelen en organiseren en wat dan ook. Niet voor niets was BB3 de sterkste tot nu toe (vind ik). Geef ze maar vanalles.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:14 schreef haloII het volgende:
[..]
Casting is nooit goed. Als je niets van buiten af doet is het helemaal niet zo interesant, iedreen gaat hangen want vervelend zich te pleures. Als je dat echt zo interessant vind ga dan naar het schoolplein van je kinderen en kijk wie er als laatste wordt uitgekozen met voetbal, wie er gepest wordt omdat hij dik is of niet de laatste nikes heeft.

hehe....Als je dat lukt...respect!quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eens komt de dag dat je jezelf spiritueel vrij genoeg voelt om zelfs mij virtueel plat op de bek te zoenen...![]()

viespeuk...quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je nog wel eens iets van Diane gehoord? Weet je hoe het met haar is?

Ja, een Kelly die alleen maar parfum van Chanel besteldequote:Op vrijdag 1 september 2006 22:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben het denk ik meer met jouw voorstel eens. Juist veel dingen regelen en organiseren en wat dan ook. Niet voor niets was BB3 de sterkste tot nu toe (vind ik). Geef ze maar vanalles.

Ben ook wel heel benieuwd naar hun nick namequote:Op vrijdag 1 september 2006 22:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Menno, Tanja en Roel van BB5. Verder Gert-Jan, Pricella en Audrey van BB3.

Ach het is zo simpel geef mensen drie weken geen eten en deen drinken en daarna een bar vol met drank.... Leuke TV maar niets nieuws ga nu een willekeurige bar in en dar zieje delzfde mensen ook snoeven, versieren, lam worden, one night stand op pikken...quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben het denk ik meer met jouw voorstel eens. Juist veel dingen regelen en organiseren en wat dan ook. Niet voor niets was BB3 de sterkste tot nu toe (vind ik). Geef ze maar vanalles.

Angel van Theirry Mugleirquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, een Kelly die alleen maar parfum van Chanel bestelde![]()
.

Ben jij de Roel van BB 5??quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:20 schreef roeland303 het volgende:
Gert-Jan, hoe zie je eruit, wat maakte je kenmerkend? Ik heb hem maar zeer sporadisch gevolgd, maar vind het wel leuk als ik weet wie je bent...

Hahaha...helemaal mee eens....quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:19 schreef haloII het volgende:
[..]
Ach het is zo simpel geef mensen drie weken geen eten en deen drinken en daarna een bar vol met drank.... Leuke TV maar niets nieuws ga nu een willekeurige bar in en dar zieje delzfde mensen ook snoeven, versieren, lam worden, one night stand op pikken...
Geef ze vier weken niets te doen en ze hebben lol met het brieen van shawls.

quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:20 schreef roeland303 het volgende:
Gert-Jan, hoe zie je eruit, wat maakte je kenmerkend? Ik heb hem maar zeer sporadisch gevolgd, maar vind het wel leuk als ik weet wie je bent...

E10 gaat niet winnen maar hij zal er zeker niet als eerste uitgegooid worden ook niet als hij wordt genomineerd. Hij is te belangrijk en zorgt voor aggressie binnen de groep. Het is vrijdag vele plezier vanavond allemaal ik ga even een zak chips naar binne tikkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:15 schreef roeland303 het volgende:
[..]
diegene die helemaal uit zijn koekepan in een wasbak pist van mij winnen!...meen ik serieus...al is het E10.....

Dat vervelen is denk ik voor veel bewoners onoverkomelijk......je kunt het huis dan ook "neutraal" opwaarderen met zaken die er gewoon vanaf het begin in staan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:14 schreef haloII het volgende:
[..]
Casting is nooit goed. Als je niets van buiten af doet is het helemaal niet zo interesant, iedreen gaat hangen want vervelend zich te pleures. Als je dat echt zo interessant vind ga dan naar het schoolplein van je kinderen en kijk wie er als laatste wordt uitgekozen met voetbal, wie er gepest wordt omdat hij dik is of niet de laatste nikes heeft.

Pak maar eens de telegraaf van 21 december 2005quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:20 schreef roeland303 het volgende:

Cool vond je een leuke BB-er, had er alleen de ziekte in hoe het afliep met je in de finale. Rotstreek vond ik dat. Hoe gaat het met je BB-vriendin??quote:

Even wachten...hier heb ik hem liggen geloof ik....hehequote:Op vrijdag 1 september 2006 22:26 schreef haloII het volgende:
[..]
Pak maar eens de telegraaf van 21 december 2005![]()

Er is ook nog een Telegraaf van 13 januari 2003. Ik ben ook niet meer zo happig met BB maar blijf het wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:20 schreef roeland303 het volgende:

Duh...ik zei nog zo... "vaak zit er niets in en moet ie nodig schoongemaakt worden"quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:26 schreef PC eend het volgende:
Jappie en bedankt he, ik heb een uur lang vastgevroren frikandellen uit mijn ijskast lopen bikken
Niet te vreten ook![]()
Als je nog es wat hebt

bedankt voor je medeleven...verder gaat alles uitstekend...zeker tussen Dido en ik...quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:27 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Cool vond je een leuke BB-er, had er alleen de ziekte in hoe het afliep met je in de finale. Rotstreek vond ik dat. Hoe gaat het met je BB-vriendin??

Wou net zoiets zeggenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:26 schreef haloII het volgende:
[..]
Pak maar eens de telegraaf van 21 december 2005![]()

heb je haar by the way van de week nog getroosd (lees haar site af enb toe)quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:28 schreef roeland303 het volgende:
[..]
bedankt voor je medeleven...verder gaat alles uitstekend...zeker tussen Dido en ik...

quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:29 schreef roeland303 het volgende:
ooooo...ben jinm diegene over het vals spelen van bb?

OIk heb me wel eens afgevraagd wat er was gebeurt als dit niet was gebeurt. Misschien was jij dan wel met de centen weggegaan al begeef ik me dan wel op glad ijs. Ik vond trowuens je xit beneden alle peil maar ja zendtijd en de commercioe and welcome to the real world.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wou net zoiets zeggen
Maar hij zat nog in het huis toen, heeft hij misschien weinig van meegekregen...

Met haar verveel daggie?...ben je gek ofzo....quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:30 schreef natronic het volgende:
[..]
heb je haar by the way van de week nog getroosd (lees haar site af enb toe)

Bedankt, maar iets teveel creditquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:31 schreef haloII het volgende:
[..]
OIk heb me wel eens afgevraagd wat er was gebeurt als dit niet was gebeurt. Misschien was jij dan wel met de centen weggegaan al begeef ik me dan wel op glad ijs. Ik vond trowuens je xit beneden alle peil maar ja zendtijd en de commercioe and welcome to the real world.
Ik denk dat Hummie jouw een veel betere winnaar had gevondne vind dan Joost. Jij hebt het jong snel en wilde iets wat met doelgroepmarketing te maken heeft.

quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:32 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Met haar verveel daggie?...ben je gek ofzo....

Denk eerlijk dat Hummie het niet zo had op mij...quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:31 schreef haloII het volgende:
[..]
OIk heb me wel eens afgevraagd wat er was gebeurt als dit niet was gebeurt. Misschien was jij dan wel met de centen weggegaan al begeef ik me dan wel op glad ijs. Ik vond trowuens je xit beneden alle peil maar ja zendtijd en de commercioe and welcome to the real world.
Ik denk dat Hummie jouw een veel betere winnaar had gevondne vind dan Joost. Jij hebt het jong snel en wilde iets wat met doelgroepmarketing te maken heeft.

www.didovankuijk.nlquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:32 schreef Ecila111 het volgende:
Lees met jullie mee..... mag ik de site van Dido ook weten? Mocht haar graag.

Dank!quote:www.didovankuijk.nl

dat wekt dus bij mij het gevoel dat de winnaar al van te voren bekend wasquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:34 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Denk eerlijk dat Hummie het niet zo had op mij...
Daarnaast..zoals het in de finale is gegaan, heeft niets met zendtijd te maken, we hebben draaiboeken gezien die het hele spektakel precies omschrijven zoals het gebeurd is...

Waarom?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:39 schreef natronic het volgende:
[..]
dat wekt dus bij mij het gevoel dat de winnaar al van te voren bekend was

had toch liever Roel uit zijn dak zien gaan, tv techinisch had dat ook wel leuke beelden opgeleverdquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom?
TV technisch gezien leek het me met zo een einde, vele malen leuker om Joost als verliezer te zien
Maar dat is misschien een iets gekleurde mening

Welnee......laat dat maar aan Nostalgist over....en als toch....dan bouwt ie wel een nieuw.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:43 schreef PC eend het volgende:
De oudbewoners have left the building...
Nou maar hopen dat 'the building' nu niet rijp voor de sloop is

Ja dat wel, maar dat deed hij dus niet...quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:43 schreef natronic het volgende:
[..]
had toch liever Roel uit zijn dak zien gaan, tv techinisch had dat ook wel leuke beelden opgeleverd

quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Welnee......laat dat maar aan Nostalgist over....en als toch....dan bouwt ie wel een nieuw.![]()

Dat moment met die so called "vriendin" van hem...dat ie in tranen uitbarstte toen hij haar zag...luid kermend: "Oohh wat mooi!!! Wat is ze mooi!!!"quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat deed hij dus niet...
Volgens mij had je dan toch meer kans met die drama queen

quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Welnee......laat dat maar aan Nostalgist over....en als toch....dan bouwt ie wel een nieuw.![]()

Bijvoorbeeld jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat moment met die so called "vriendin" van hem...dat ie in tranen uitbarstte toen hij haar zag...luid kermend: "Oohh wat mooi!!! Wat is ze mooi!!!"![]()
![]()
ik durf het bijna niet te vragen.....maar eh...heb je daar nog footage van... ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |