ja net als Menno..... mischien heeft hij ook wel dekbed slopen laten makenquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zijn huis wel verhuurd voor een paar maanden, omdat hij er zo van overtuigd is dat hij lang in het huis blijft zitten.
Of iets heel anders, kan ook nog![]()
jep hallo...aangenaam...quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:44 schreef haloII het volgende:
[..]
Is dit Roeland als in Roel BB5? Dit is Gert-Jan van BB3
Dat is dus een reeële angst, GJ? Ik persoonlijk zou de scheit hebben aan Nederland, of BB de schuld geven van het manipuleren van de tv-beelden (of de uitslagen van de SMS-actiesquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:42 schreef haloII het volgende:
[..]
Misschien iets als ik wordt vergeleken als persoon door Nederland en ik ben de eerste die afvalt, ze moeten me niet..
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:44 schreef haloII het volgende:
[..]
Is dit Roeland als in Roel BB5? Dit is Gert-Jan van BB3
Zijn die dingen nog te koop?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:44 schreef natronic het volgende:
[..]
ja net als Menno..... mischien heeft hij ook wel dekbed slopen laten maken
Kolere, niet zo diep manquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
hmm..owkee..behalve dat paar schoenen dan ... (al zou dit zo maar een setting van je eigen "cheers" kunnen zijn) ...
Iemand postte eens dat het chatten op een forum vergelijkbaar is met een cafebezoek....
Je gaat er heen zonder al te veel verwachtingen...praat eens hier en daar...neemt nog wat te drinken.....praat nog wat meer.......en aan het eind van de avond weet je of het bezoek al dan niet de moeite waard is geweest....soms is er geen flikker aan.......vaak is het gezapig......en af en toe heb je echt een wereldavond gehad.![]()
Zeg ik toch; Stormloop topic !quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:46 schreef Jappie het volgende:
[..]......Pacman scene 3...they finaly meet"
![]()
Memorabelquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:46 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Kijk, dat is dan weer een momentje!![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:45 schreef Nostalgist het volgende:
[.Over de angst dat je door Nederland eruitgestemd wordt als eerste.]
Dat is dus een reeële angst, GJ, Roel ? Ik persoonlijk zou de schijt hebben aan Nederland, of BB de schuld geven van het manipuleren van de tv-beelden (of de uitslagen van de SMS-acties)
Sorry...andere vergelijking dan..quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kolere, niet zo diep man
Hier moet ik ff over nadenken
Geldt voor het programma zelf ook. Helaas vinden we tijdens deze BB nog weinig frikandellen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry...andere vergelijking dan..
Het forumbezoek is als een ijskast...soms is ie leeg en moet ie nodig schoongemaakt....vaak zit er gewoon in wat je nodig hebt...maar soms als je echt onwijs veel mazzel hebt en het vriesvak open doet vind je frikandellen.![]()
sterker nog..... het vriesvak is helemaal leegquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geldt voor het programma zelf ook. Helaas vinden we tijdens deze BB nog weinig frikandellen.
Ach als je sterk bent wel, maar dat wordt langszaam minder, net zoals je irritatie-graad die oploopt. Als je teveel energie hebt ga je klieren.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat is dus een reeële angst, GJ? Ik persoonlijk zou de schijt hebben aan Nederland, of BB de schuld geven van het manipuleren van de tv-beelden (of de uitslagen van de SMS-acties)
BB is ze nog aan het voorbakken denk ik door de voiceover-manipulaties....quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geldt voor het programma zelf ook. Helaas vinden we tijdens deze BB nog weinig frikandellen.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het forumbezoek is als een ijskast...soms is ie leeg en moet ie nodig schoongemaakt....vaak zit er gewoon in wat je nodig hebt...maar soms als je echt onwijs veel mazzel hebt en het vriesvak open doet vind je frikandellen.![]()
Zeg dat dan meteenquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
maar de internet kijkers weten wel beterquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
BB is ze nog aan het voorbakken denk ik door de voiceover-manipulaties....
\Je hebt er scheit aan in de zin van dat je je niet gaat aanpassen aan meningen van anderen, maar het is nooit leuk denk ik als mensen je uitscheiten zeg maar....quote:
Dus toch het concept en het verwarring zaaien wat de mensen van zichzelf vervreemdt... Weet jij of er ook mensen zijn die aan PTSS- lijden ? (Post Traumatisch Stress Syndroom)quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:55 schreef haloII het volgende:
[..]
Ach als je sterk bent wel, maar dat wordt langszaam minder, net zoals je irritatie-graad die oploopt. Als je teveel energie hebt ga je klieren.
Veel bewoners die ik tegen kom zijn in het echt een stuk aangenamer als hoe ze op TV of op streams zijn terwijl ze in in dat huis zitten.
sommige bewoners zijn ook veel minder aardig...buiten bbquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:55 schreef haloII het volgende:
[..]
Ach als je sterk bent wel, maar dat wordt langszaam minder, net zoals je irritatie-graad die oploopt. Als je teveel energie hebt ga je klieren.
Veel bewoners die ik tegen kom zijn in het echt een stuk aangenamer als hoe ze op TV of op streams zijn terwijl ze in in dat huis zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |