abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41405701
ok...maar je moet vooral zeggen wat je denkt...
Heb alleen vaak het idee dat je conclusies trekt waar ik heel weinig mee kan...Je zit er gewoon vaak naast...
What the bleep do we know?
pi_41405703
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:06 schreef roeland303 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het evolutionaire nut is van de controle verliezen...
Misschien roes...om te vechten...
Alle krachten bundelen en het geweten even uitschakelen uit overlevingsdrang.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_41405726
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:07 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Als bewoner kon je natuurlijk niet het leed van de hele groep op je nemen.... Jouw doel was belangrijker. Denk ook niet dat je er veel moeite mee gehad hebt....
keurige analyse.....boeiend!
pi_41405775
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:08 schreef roeland303 het volgende:
ok...maar je moet vooral zeggen wat je denkt...
Heb alleen vaak het idee dat je conclusies trekt waar ik heel weinig mee kan...Je zit er gewoon vaak naast...
En over die verschillen van inzicht kunnen we hier mooi over folosoferen.

Mijn ervaring is , dat dergelijke verschillen vaak afkomstig zijn uit een persoonlijke interpretatie van een woord of een gevoel....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_41405836
Die vrouwenkleding en die pruik. Zet je je als bewoner dan over je eigen gene heen omwille van het spel of de eventuele sanctie voor de groep ?
  vrijdag 1 september 2006 @ 21:14:27 #66
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41405856
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:13 schreef Nostalgist het volgende:
Die vrouwenkleding en die pruik. Zet je je als bewoner dan over je eigen gene heen omwille van het spel of de eventuele sanctie voor de groep ?
Wat denk je zelf?
pi_41405931
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:13 schreef Nostalgist het volgende:
Tja....vond het gewoon een duf plan...zitten heel de tijd op een feest te wachten...zou geweldig worden....en dan als chick met de gay top 100 feesten....
is gewoon niet mijn lol...
Chantal vond het nog erger....daar hoor je niks over...
En dan nog Joost, dat ik zogenaamd niet tolerant zou zijn...rot toch op flikker...hehe
pi_41405945
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:14 schreef Jappie het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Ik zou het zelf doen omwille van het spel. In het kader van grenzen verleggen. Maar mensen zoals Egbert zouden het omwille van het tegengaan van een sanctie doen, denk ik. Die is als de dood dat hij BB tegen de haren instrijkt....
pi_41405955
Yes. Ik had al om dit topic gevraagd.
pi_41406000
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:17 schreef itsme het volgende:
Yes. Ik had al om dit topic gevraagd.
  vrijdag 1 september 2006 @ 21:19:56 #71
133539 natronic
Are you watching me?
pi_41406017
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:17 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Ik zou het zelf doen omwille van het spel. In het kader van grenzen verleggen. Maar mensen zoals Egbert zouden het omwille van het tegengaan van een sanctie doen, denk ik. Die is als de dood dat hij BB tegen de haren instrijkt....
hehehe dat is ook het spel van BB. Bij goed gedrag beloning en als je stout doet krijg je straf
Cynisme is de geslaagde poging om de dingen goed te zien
  vrijdag 1 september 2006 @ 21:21:32 #72
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41406070
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:17 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Het spel zou me geen voor geen meter boeien eerlijk gezegd......alleen door onvervalste emotionele chantage had ik mij zo gek laten maken.............de groep zou flink wat druk hebben moeten uitoefenen iig.........sterker nog.......ik betwijfel of ik mij om zou hebben laten praten...

p.s.

Dat van die angst voor sancties snap ik niet zo goed.........je kunt je als groep ook sterk maken door collectief te zeggen dat niemand het elkaar kwalijk neemt als er groepssancties komen voor het niet uitvoeren van belachelijke door BB geinitieerde activiteiten.........persoonlijke gerichte sancties zouden al helemaal geen invloed hebben.
pi_41406078
Ik heb niks met Egbert....vindt het maar een flauw mannetje....met zoveel bieden op een joker, en dan zeggen dat je dat doet omdat je toch denkt te gaan winnen....uhhhhmmm...vaag...
En dan nog beginnen over Nostradamus...dat vind ik altijd zo'n semi-filosofische opmerking...
pi_41406082
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:16 schreef roeland303 het volgende:

[..]

En dan nog Joost, dat ik zogenaamd niet tolerant zou zijn...rot toch op flikker...hehe
Daar zie je de kracht van de uitgezonden beelden weer. Roel met een pruik op blijft beter hangen dan Chantal met een snorretje....

Kijk daar heb je Joost zijn allergie, die kan er niet tegen als mensen in zijn ogen intolerant zijn...

Ik vind het een erg bruikbare theorie.
  vrijdag 1 september 2006 @ 21:21:55 #75
133539 natronic
Are you watching me?
pi_41406083
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:16 schreef roeland303 het volgende:

[..]

Tja....vond het gewoon een duf plan...zitten heel de tijd op een feest te wachten...zou geweldig worden....en dan als chick met de gay top 100 feesten....
is gewoon niet mijn lol...
Voor de kijker was het wel vermakelijk om naar te kijken.
pi_41406091
Mag ik even inbreken met een vraag?

Waarom überhaupt meedoen met BB? Jezelf deelgenoot maken van flauwe spelletjes gericht op het cashen van sms-jes. Het experiment was al geweest, je was willens en wetens deel van een 'format'. Aandachtsgeilheid gecombineerd met carriere opportunities? Leg mij dat eens uit want ik begrijp dat echt niet.
pi_41406154
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:21 schreef roeland303 het volgende:
Ik heb niks met Egbert....vindt het maar een flauw mannetje....met zoveel bieden op een joker, en dan zeggen dat je dat doet omdat je toch denkt te gaan winnen....uhhhhmmm...vaag...
En dan nog beginnen over Nostradamus...dat vind ik altijd zo'n semi-filosofische opmerking...
Nostradamus is zooo vaag, die heeft zelfs voorspeld dat 9-11 zou gebeuren. Als je dat erin leest. Maar voor hetzelfde geld verklaart dezelfde tekst dat jij met je auto tegen een paaltje botst....
pi_41406191
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:22 schreef Grobbenkuiken het volgende:

Waarom überhaupt meedoen met BB? Jezelf deelgenoot maken van flauwe spelletjes gericht op het cashen van sms-jes. Het experiment was al geweest, je was willens en wetens deel van een 'format'. Aandachtsgeilheid gecombineerd met carriere opportunities? Leg mij dat eens uit want ik begrijp dat echt niet.
geld
pi_41406224
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:26 schreef roeland303 het volgende:

[..Hele verklaring over mogelijke motivaties van BB-bewoners]

geld
pi_41406241
heb 17000 euro netto, in vier maanden, dak boven me hoofd eten...nieuwe vriendin, en bijna 260000 euro verdient, snap niet dat het zo lastig om een motivatie te verzinnen...
pi_41406294
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:26 schreef roeland303 het volgende:

[..]

geld
Onzin. Je eigenbeeld (heb ik een kans geld hieruit te slepen) maakt daar een deel van uit. Nu nog een keer maar dan wat eerlijker/persoonlijker.
pi_41406296
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:28 schreef roeland303 het volgende:
heb 17000 euro netto, in vier maanden, dak boven me hoofd eten...nieuwe vriendin, en bijna 260000 euro verdient, snap niet dat het zo lastig om een motivatie te verzinnen...
Groot gelijk heb je, als net afgestudeerde. Maar er zijn dus ook mensen die er hun baan voor opzeggen.
pi_41406333
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:22 schreef Grobbenkuiken het volgende:

Ik doe mee

Waarom stel je die vraag?

Waarom überhaupt meedoen met dit topic? Jezelf deelgenoot maken van flauwe spelletjes . Het experiment was al geweest, je was willens en wetens deel van een 'format'. Aandachtsgeilheid gecombineerd met carriere opportunities? Leg mij dat eens uit want ik begrijp dat echt niet.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_41406342
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:30 schreef Grobbenkuiken het volgende:

[..]

Onzin. Je eigenbeeld (heb ik een kans geld hieruit te slepen) maakt daar een deel van uit. Nu nog een keer maar dan wat eerlijker/persoonlijker.
sorry Grobben kuiken, maar ben er echt compleet hersenloos ingegaan...geen tijd gehad om erover na te denken of stil bij te staan...bb analfabeet
  vrijdag 1 september 2006 @ 21:34:04 #85
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41406352
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik doe mee

Waarom stel je die vraag?

Waarom überhaupt meedoen met dit topic? Jezelf deelgenoot maken van flauwe spelletjes . Het experiment was al geweest, je was willens en wetens deel van een 'format'. Aandachtsgeilheid gecombineerd met carriere opportunities? Leg mij dat eens uit want ik begrijp dat echt niet.
....dat paar ouwe schoenen weet je nog...
pi_41406407
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:34 schreef Jappie het volgende:

[..]

....dat paar ouwe schoenen weet je nog...
Die heb ik allang weggegooit
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_41406408
Egbert ook....die noemde het een persoonlijk leed, als hij eruit gestemd zou worden....daar stel ik pas vragen bij...
pi_41406440
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:33 schreef roeland303 het volgende:

[..]

sorry Grobben kuiken, maar ben er echt compleet hersenloos ingegaan...geen tijd gehad om erover na te denken of stil bij te staan...bb analfabeet
Ben je je gedurende de selectieperiode ook niet gaan "inlezen" in waar je terecht zou komen?
  vrijdag 1 september 2006 @ 21:38:16 #89
133539 natronic
Are you watching me?
pi_41406442
hehehe Abbekerk moet bellen....
pi_41406486
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:36 schreef roeland303 het volgende:
Egbert ook....die noemde het een persoonlijk leed, als hij eruit gestemd zou worden....daar stel ik pas vragen bij...
Ja, dat was een enge opmerking. Alsof hij het als een prestige kwestie zag.

Later heeft hij ook de uitspraak gedaan, dat hij voor zichzelf een plaats bij de laatste x bewoners wilde zien, anders voelde hij het als een falen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')