tuurlij altijd wel plek....in het 19de vind je zat hotelletjes waar heus nog wel een kamertje vrij is.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:46 schreef Hillz het volgende:
ik breng zaterdag een bliksembezoek aan Parijs.
het is zeker onmogelijk (ivm kerst) om daar ter plekke nog een hotel te boeken, ofwel?
zeker van horen zeggen he, dat het 19de onveilig zou zijn....quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:33 schreef Bora-Bora het volgende:
In het 19e![]()
Boek inderdaad maar liever wat via internet, dan kun je tenminste tijdens je bliksembezoek van de stad genieten, ipv die korte tijd te verdoen met een 'niet-vol hotel' zoeken...
quote:Op vrijdag 22 december 2006 04:55 schreef Backdoorman het volgende: zeker van horen zeggen he, dat het 19de onveilig zou zijn....
quote:Op vrijdag 22 december 2006 04:55 schreef Backdoorman het volgende:dus is niks raars aan hoor, het 19de...
quote:Op vrijdag 22 december 2006 04:55 schreef Backdoorman het volgende:maar ja, papegaaiengedrag heet zo iets geloof ik?!
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:39 schreef Yoni het volgende: Ik heb 2 jaar geleden in 't 19e gezeten en ik vond dat toch echt één van de minder geslaagde plekken. Ik durfde daar toch echt niet goed alleen rond te lopen 's avonds, terwijl ik daar normaal echt geen last van heb in Parijs. Er is niks gebeurd, maar prettig was anders.
En verder vond ik het niet geweldig bereikbaar ookVaag metrolijntje daar
![]()
Ik kom wél uit de grote stad, ben héél wat gewend en was níet voor het eerst in Parijs én ik was er met 7 mannen (ja ook uit de grote stad) die me alle 7 voor geen goud alleen rond lieten lopen daar. Het had gewoon echt iets onguurs daar. En ja, er zijn absoluut veul ergere wijken in Parijs, maar ik zou iemand toch echt eerder aanraden dichter bij het centrum te gaan zitten. Stuk gezelliger ook trouwens!quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:38 schreef Backdoorman het volgende:
vrijdagavond, teveel gezopen?!?! wat probeer je me duidelijk te maken, pik, want je komt nogal....eh....warrig over![]()
en over het 19de: mensen die niet uit een grote stad komen en voor het eerst in Parijs zijn, zullen niet veel gewend zijn, maar ik kan iedereen verzekeren dat ze met een gerust hart een hotelletje kunnen boeken in dat arrondissement. Ken Parijs als m'n broekzak, ben er (te) vaak geweest en bovendien ga ik er binnenkort wonen, dus ik ben wel zo onbescheiden te zeggen dat er vrijwel geen mensen zijn die mij nog iets over Parijs kunnen vertellen wat ik nog niet wist.
En tja, waar loop je tegenwoordig s nachts nog wel veilig over straat...nergens meer toch. Dus dat fabeltje van het 19de is complete onzin. Zijn veel slechtere buurten in en rond Parijs.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:38 schreef Backdoorman het volgende:
vrijdagavond, teveel gezopen?!?! wat probeer je me duidelijk te maken, pik, want je komt nogal....eh....warrig over![]()
en over het 19de: mensen die niet uit een grote stad komen en voor het eerst in Parijs zijn, zullen niet veel gewend zijn, maar ik kan iedereen verzekeren dat ze met een gerust hart een hotelletje kunnen boeken in dat arrondissement. Ken Parijs als m'n broekzak, ben er (te) vaak geweest en bovendien ga ik er binnenkort wonen, dus ik ben wel zo onbescheiden te zeggen dat er vrijwel geen mensen zijn die mij nog iets over Parijs kunnen vertellen wat ik nog niet wist.
En tja, waar loop je tegenwoordig s nachts nog wel veilig over straat...nergens meer toch. Dus dat fabeltje van het 19de is complete onzin. Zijn veel slechtere buurten in en rond Parijs.
Ik ben altijd heeel lief tegen mensen die lief tegen mij zijn.quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:42 schreef Vava het volgende:Maar goed, ieder zijn meug, jij wel in het 19e, een ander niet![]()
Goed idee.quote:Op maandag 25 december 2006 13:53 schreef DaisyDuke het volgende:
Volgende week met de auto een aantal dagen naar Parijs. Nu ben ik benieuwd of er hier mensen bruikbare tips hebben omtrent parkeergelegenheden. Ik zat zelf te denken aan een parkeergarage aan de rand van de stad, om vervolgens met de Metro richting 9de arrondissement te gaan.
Iemand concrete tips?
Whahahahaha!quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:38 schreef Backdoorman het volgende:
Moet vast lukken! 't Is daar niet duur!quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:03 schreef Backdoorman het volgende:
mocht ik er een leuk apartementje voor een goede prijs kunnen vinden, dan ga ik er zeker met veel plezier wonen.
Betalen voor te parkeren in Parijs????quote:Op maandag 25 december 2006 13:53 schreef DaisyDuke het volgende:
Volgende week met de auto een aantal dagen naar Parijs. Nu ben ik benieuwd of er hier mensen bruikbare tips hebben omtrent parkeergelegenheden. Ik zat zelf te denken aan een parkeergarage aan de rand van de stad, om vervolgens met de Metro richting 9de arrondissement te gaan.
Iemand concrete tips?
Dan heb je geluk gehad joh!quote:Op donderdag 28 december 2006 13:41 schreef Lips het volgende:
[..]
wij hebben de auto gewoon 4 dagen langs de straat gezet. De receptionist van het hotel raadde ons dat zelfs aan. Hij zei dat als we een buitenlandse kentekenplaat hebben dat gerust kan. We hebben ook geen boete of wielklem gehad!
Gewoon langs de straat zetten dus!
eens.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:58 schreef Hillz het volgende:
De piramides bij het Louvre vond ik overigens echt te lelijk. Past totaal niet in het plaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |