Geilquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:29 schreef EdwardSeepers het volgende:
Maargoed, ik heb al een idee'tje, foto's volgen.
Vijf uur in de ochtend begonnenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:33 schreef Wojworshebn het volgende:
Wat doe jij zo vroeg weer van je werk jonge? Of even langs de GAK geweest?
Dit doe je toch niet...quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:34 schreef EdwardSeepers het volgende:
Godverdetering, pak suiker is op.
Dan over naar plan B: Compostvuilnisbak volgooien met water en over het balkon kiepen. Nog even zeep erbij, en we zullen dit kind zn oren eens goed 'wassen'.
Hij is leeg en schoon hoor.quote:
hij heeft zeker in google een foto gevonden en nu gaat ie net alsof doen...quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:36 schreef YellowLedbetter het volgende:
allemaal bluf
Doe je ook nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:36 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Hij is leeg en schoon hoor.
Edit: Dat ding wordt véúl te zwaar om over het balkon te kunnen kiepen.
Dan maar een flinke emmer water.![]()
halfvol is ook goed..quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:36 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Hij is leeg en schoon hoor.
Edit: Dat ding wordt véúl te zwaar om over het balkon te kunnen kiepen.
Dan maar een flinke emmer water.![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:43 schreef Devlinsect het volgende:
Schop d'r op straat na een PSV thuiswedstrijd. Grote kans dat Kluivert er tegen aan rijdt.![]()
Ik was even op zoek naar een emmertje meel. Even wachten hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:48 schreef murp het volgende:
maarre... emmer water is snel over zon kutkind gegooid hoor...
nu word het pas interessantquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:49 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Ik was even op zoek naar een emmertje meel. Even wachten hoor.
vaag topic dit...quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:57 schreef EdwardSeepers het volgende:
Mooi, foto'tjes zijn gemaakt. De kat (aandachtgeil beest) moest natuurlijk weer in het water slaan (<-- zo dus). Hoe ik aan die meel kom? Nou, de persoon waarmee ik in huis woon is bang voor een oorlog en gelooft dat we een jaar lang kunnen eten met de 30 emmers die we hebben staan
. Maargoed, probeert nooit een vrouw te overtuigen.
De kat is supernieuwsgierig wat er gebeuren gaat. Ik ben ondertussen ook nog op zoek naar een microfoon-opname-achtig-ding om het geblér van dat kind vast te leggen.
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan nog een zooi emmers die er niet op pastten.
Edit: er staat ook nog een mopemmer op het balkon. Gelijk ook maar even pakken.
Laat jezelf opnemen ofzoquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:06 schreef EdwardSeepers het volgende:
Godverdetering wat is fok! baggertraag, foto is dus mislukt, je ziet nu alleen een trap en een arm geloof ik (maar dat LCD is ook zo pokkeklein)
Ach, wordt ongetwijfeld binnen nu en een half uur vervolgd
Matigquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:06 schreef EdwardSeepers het volgende:
Godverdetering wat is fok! baggertraag, foto is dus mislukt, je ziet nu alleen een trap en een arm geloof ik (maar dat LCD is ook zo pokkeklein)
Foto van trap komt er al aan. Eveneens als de buurvrouwquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een kutsmoesje.
Ja we zitten te wachten op een foto van een trapquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:09 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Foto van trap komt er al aan. Eveneens als de buurvrouw
En?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:29 schreef EdwardSeepers het volgende:
Sinds 4 uur vanmiddag zit er hier dus in een of andere tuin een kind te jengelen. Continue hetzelfde liedje:
"Seems like yesterdieeeeeeeey toe miejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Riiiiight heeeeeeeeeeeeerrrrrrr, raaaaaait noooooooowwwwwwww
loveeeeeee nuuuuuunuuuuuuununununuuuuuuuu *hier is ze de tekst kwijt*
RIiiiiiiight heerrrrrrrrrr, riiiiiiiight nooooooooowwwwww"
STERF HOERIG KUTKIND VAN 4 JAAR OUD. JE ERGERT ME ROT.
En dan gewoon nog serieus blijven doorzingen nadat ik drie keer heb geroepen naar dat kind dat ze dr tyfusmuil moet houden omdat sommige mensen behoefte hebben aan RUST na het werk.
Dat gedender van je vuilniswagen klinkt beter zeker.. Kut kamperquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:29 schreef EdwardSeepers het volgende:
Sinds 4 uur vanmiddag zit er hier dus in een of andere tuin een kind te jengelen. Continue hetzelfde liedje:
"Seems like yesterdieeeeeeeey toe miejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Riiiiight heeeeeeeeeeeeerrrrrrr, raaaaaait noooooooowwwwwwww
loveeeeeee nuuuuuunuuuuuuununununuuuuuuuu *hier is ze de tekst kwijt*
RIiiiiiiight heerrrrrrrrrr, riiiiiiiight nooooooooowwwwww"
STERF HOERIG KUTKIND VAN 4 JAAR OUD. JE ERGERT ME ROT.
En dan gewoon nog serieus blijven doorzingen nadat ik drie keer heb geroepen naar dat kind dat ze dr tyfusmuil moet houden omdat sommige mensen behoefte hebben aan RUST na het werk.
Die zien we nooit meer terugquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:12 schreef EdwardSeepers het volgende:
Goed, ik ga nu even snel naar mn vriendin om dr uit taekwondo op te halen, ben zo weer terug
Tot zo![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:29 schreef EdwardSeepers het volgende:
Charisteasquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:09 schreef T3rr0r het volgende:
Hoe heet die kat?
TS is in elkaar gerost door moeder van kind...quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:04 schreef The_Martian het volgende:
*Schop!
TS al terug van taekwondo? Waar blijven de foto's?
Picsquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:09 schreef Slapshot het volgende:
TS is in elkaar gerost door moeder van kind...
Die toevallig bij z'n vriendin op taekwondo zit, en het stoere verhaal aanhoorde toen ie het tegen z'n manwijf aan het vertellen wasquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:09 schreef Slapshot het volgende:
[..]
TS is in elkaar gerost door moeder van kind...
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:27 schreef mdsk21 het volgende:
[..]
Die toevallig bij z'n vriendin op taekwondo zit, en het stoere verhaal aanhoorde toen ie het tegen z'n manwijf aan het vertellen was
quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Grote muil, maar puntje bij paaltje is het allemaal bullshit.
Niet zo voorbarig swets, het is nogal moeilijk posten als je inmiddels met 3 gebroken ribben, een dubbele polsfractuur en 2 dichtgeslagen blauwe ogen in het ziekenhuis ligt.quote:
Uiteraard allemaal toegebracht door het 4-jarige kutkind.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet zo voorbarig swets, het is nogal moeilijk posten als je inmiddels met 3 gebroken ribben, een dubbele polsfractuur en 2 dichtgeslagen blauwe ogen in het ziekenhuis ligt.
Tering man, jij zal wel een amsterdammer zijn.quote:
Nee, niet goed, wel boeiend: je had ons pics beloofd van je "daad".quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:52 schreef EdwardSeepers het volgende:
Maargoed, nudat verhaal niet meer boeiend is: De kat!
Waarom zou ik speciaal naar mn buitendeur toe wandelen om die te fotograferen? Ik woon 2/3/4/5 hoog en moet met trappen naar beneden, iets teveel van het goeiequote:Op zaterdag 2 september 2006 16:54 schreef The_Martian het volgende:
Heb je een foto van die roggel?
Het enige wat ik gefotografeerd heb is een trap aangezien ik de foto te laat nam. Als je wilt dat ik die post, dan zie je dus alleen een trap. Niet echt boeiend IMHOquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, niet goed, wel boeiend: je had ons pics beloofd van je "daad".
Verschuldigd?quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:57 schreef The_Martian het volgende:
Je bent ons wel IETS verschuldigdWees blij dat ik genoegen neem met die roggel
quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:57 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Verschuldigd?Als jij het zegt
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:29 schreef EdwardSeepers het volgende:
foto's volgen.
Maakt me niet uit als er maar een pic komt...quote:Nou goed, zaL ik zelf dan even tegen de deur aan tuffen en fotograferen om het effect na te bootsen?
Oh oh! Dalijk verdenkt zweetneger me van meer van dit soort acties!
En het was teveel moeite om van het vervolg wel een gelukte foto te maken?quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:57 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Het enige wat ik gefotografeerd heb is een trap aangezien ik de foto te laat nam. Als je wilt dat ik die post, dan zie je dus alleen een trap. Niet echt boeiend IMHO
Of scheet je inmiddels 7 kleuren stront voor de buurvrouw?quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:06 schreef EdwardSeepers het volgende:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:52 schreef EdwardSeepers het volgende:
Buurvrouw heeft uit woede op de buitendeur geroggeld. Daar heb ik niet veel aan, ik ben toch niet degene die die schoon moet maken. Verder dreigde ze de politie te halen.
Denk je dat dat kind serieus nog naar buiten toe komt als ze zeikesnat is?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:28 schreef r_one het volgende:
[..]
En het was teveel moeite om van het vervolg wel een gelukte foto te maken?
[..]
Of scheet je inmiddels 7 kleuren stront voor de buurvrouw?
[..]
Neu, maar een foto van de roggelende buurvrouw in actie had je geloofwaardigheid kunnen versterken. Toen je zag dat je alleen maar een trap met een hand had en je verwachtte binnen een halfuur nadere acties, was dat jé kans geweest je grootspraak hier te onderbouwen met beeldmateriaal.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:37 schreef EdwardSeepers het volgende:
Denk je dat dat kind serieus nog naar buiten toe komt als ze zeikesnat is?
TS is dan ook een praatjesmakerquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:44 schreef r_one het volgende:Nu ga je lopen ouwehoeren over een stel katten maar daar kom je nu niet meer mee weg.![]()
Ah het mietje is terugquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:52 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Tering man, jij zal wel een amsterdammer zijn.
Nu mn vakantie gestart is ga ik niet hele dagen op fok! hangen.
Buurvrouw heeft uit woede op de buitendeur geroggeld. Daar heb ik niet veel aan, ik ben toch niet degene die die schoon moet maken. Verder dreigde ze de politie te halen.
Maargoed, nudat verhaal niet meer boeiend is: De kat!
Bram, en zijn zus misty, zijn nu alweer 2 jaar oud. Ik heb foto's van de beestjes toen ze heel jong waren, kan ze alleen niet vinden op het moment. Wel heel schattige beestjes.
Deze negerkat is overigens bram.![]()
en ik werk in een kindertehuis...quote:Op maandag 4 september 2006 18:01 schreef satecl het volgende:
ik woon naast een speeltuin, ik wordt elke ochtend wakker van dat onbevoegde tuig !!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |