Nee, hij zingt toch gewoon 'refrain'?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt refrain laten staan na het googlen.
refrain is gewoon onderdeel van de tekst!!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:36 schreef tong80 het volgende:
Dus hij wist de tekst uit z'n hoofd en heeft per abuis refrain gepost
Hij stond er al hahahahaquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:33 schreef Asmodian het volgende:
And any time you feel the pain, hey Jude refrain
Don't carry the world upon your shoulders.
Well don't you know that it's a fool who plays it cool
by making this world a little colder
Engels is mijn sterkste taal, ik gebruik het woord 'refrain' vaak. Ik begin ook best strontziek te worden van Google-beschuldigingen. Dat heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Vraag maar eens aan de mensen die op de meet waren hoe ik in't echt benquote:
Ja hallo ik weet al zoveel. Mag ik ook eens ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:38 schreef Homdeck het volgende:
een beetje minder achterdocht zou je beter staan tong
Ik ken de hele tekst van een boel obscure nummers uit mijn hoofd, zeker van klassieke meezingers als Hey Jude. Vraag maar eens naar de volledige tekst van Paranoid Android (Radiohead) of van het baseball-gedoe in Paradise By The Dashboard-Light (Meat Loaf). Die zijn een stuk uitdagender, maar niet minder makkelijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:37 schreef tong80 het volgende:
Ok dan nog briljant dat je de hele tekst uit je hoofd kent
Yay!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hij stond er al hahahaha![]()
![]()
![]()
Asmodian +1
Oh ja en ik wist niet zo snel de vertaling van "refrain" dus daarom demaar het is dus gewoon refrein
Ok wil je m'n excuses aanvaarden ? Ik deed hetzelfde als iemand tegen mij deed in VBL. Sorry.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:39 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik ken de hele tekst van een boel obscure nummers uit mijn hoofd, zeker van klassieke meezingers als Hey Jude. Vraag maar eens naar de volledige tekst van Paranoid Android (Radiohead) of van het baseball-gedoe in Paradise By The Dashboard-Light (Meat Loaf). Die zijn een stuk uitdagender, maar niet minder makkelijk
Je bent tóch een lieverd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:43 schreef tong80 het volgende:
Ok wil je m'n excuses aanvaarden ? Ik deed hetzelfde als iemand tegen mij deed in VBL. Sorry.
Had ik niet moeten doen.
quote:Heb je de tijd om me te horen zeuren
over niets en alles tegelijk?
Ik ben een van die melodramatische sukkels
Neurotisch tot het bot, geen twijfel mogelijk
Natuurlijk jongen, zand eroverquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok wil je m'n excuses aanvaarden ? Ik deed hetzelfde als iemand tegen mij deed in VBL. Sorry.
Had ik niet moeten doen.
mijn post hierboven sloeg niet op jou post hoor Asmo, ik wilde weer film gaan kijken maar toen kwam weer reclamequote:Op vrijdag 1 september 2006 23:42 schreef Asmodian het volgende:
refrain als zelfstandig naamwoord is 'refrain', als werkwoord is het 'zich weerhouden'
Dat is het inderdaad!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:45 schreef Berkery het volgende:
Dat is Basket Case van Green Day
Nice tryquote:
quote:Zou je alsjeblieft met die herrie op kunnen houden, ik probeer wat te rusten
van al die ongeboren kippen-stemmen die door mijn hoofd rennen.
Wat is dat? (ik mag dan paranoide zijn, maar ik ben geen androide)
Zodra ik koning ben, zal jij de eerste tegen de muur zijn.
Met jouw mening die er helemaal niet toe doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |