quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:08 schreef BwennieBren het volgende:
asjemenou?
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en bedankt voor je kaart
Bwenniebren +1
Annie Lennox en Paul Steward?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:11 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Ik ga ff snelle makkelijke vraag stellen hoor want mijn serie is op tv
Hoe heten de leden van de Eurythmics?
bijna.... ik wil echt de goede namen horenquote:
Dat is mquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:13 schreef Berkery het volgende:
Dave Stewart & Annie Lennox
Dit is hemquote:
dolle_hond +1quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:18 schreef dolle_hond het volgende:
mauretanie?
Ik vind dat uit mijn tekst duidelijk blijkt dat het spel gewoon door kan gaan met een nieuwe vraag en dat ik later wel zou kijken of iemand de moeite heeft genomen om mijn vraag te beantwoorden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:00 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Bedoelde meer iets als 'ik ben nu weg, het antwoord is dit, ga je gang, stel een vraag en speel verder'.
Maar dan nog steeds, wat is 'later'? Een half uur? Of komtie om 11 uur weer aanzetten? Dan is drie uur lang het spel dood.
De dochter van Ed van Tijn speelde in een film waar Dave Setwart de filmscore van maakte. Vraag me niet naar de film want dat is niet eerlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:18 schreef Berkery het volgende:
Vervolgvraag:
Wat is de link tussen Dave Stewart (die van de Eurythmics dus) en Ed van Thijn?
Zwagers?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:18 schreef Berkery het volgende:
Vervolgvraag:
Wat is de link tussen Dave Stewart (die van de Eurythmics dus) en Ed van Thijn?
Nope.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:19 schreef Homdeck het volgende:
beide keyboardspelers?
Dat is ook niet eerlijk, want niemand heeft die film ooit gezien (De kassiere), denk ik. Dus keur ik het antwoord gewoon goedquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
De dochter van Ed van Tijn speelde in een film waar Dave Setwart de filmscore van maakte. Vraag me niet naar de film want dat is niet eerlijk.
ik kan er helemaal geen chocola van maken, maar heb dan ook vrij slechte ogen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:20 schreef wyccie het volgende:
Wat heb jij goede ogen. Ik zie alleen Sleep staan.
Mijn eerste gedachte was ook 'dinges van The Cramps', dus dan weet je al wat er moet staan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:20 schreef wyccie het volgende:
Mwah, zoals meeste mensen van de computer-generatie had ik vroeger best goede ogen die verpest zijn door het computerscherm. Nu heb ik een bril enzo...quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:20 schreef wyccie het volgende:
Mijn band doet dat nog wel!quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:25 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was ook 'dinges van The Cramps', dus dan weet je al wat er moet staan.
Bands met bandnaam op de bassdrum, je ziet ze niet vaak meer![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:26 schreef Asmodian het volgende:
Mijn band doet dat nog wel!- vind het een hele coole traditie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |