Mijn eerste gedachte was ook 'dinges van The Cramps', dus dan weet je al wat er moet staan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:20 schreef wyccie het volgende:
Wat heb jij goede ogen. Ik zie alleen Sleep staan.
Mwah, zoals meeste mensen van de computer-generatie had ik vroeger best goede ogen die verpest zijn door het computerscherm. Nu heb ik een bril enzo...quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:20 schreef wyccie het volgende:
Wat heb jij goede ogen. Ik zie alleen Sleep staan.
Mijn band doet dat nog wel!quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:25 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was ook 'dinges van The Cramps', dus dan weet je al wat er moet staan.
Bands met bandnaam op de bassdrum, je ziet ze niet vaak meer![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:26 schreef Asmodian het volgende:
Mijn band doet dat nog wel!- vind het een hele coole traditie
Ik moet vaker mijn eerste ingeving postenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:32 schreef tong80 het volgende:
Gun Club
Dat is zin 2 van het coupletquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:26 schreef Homdeck het volgende:
Don't carry the world upon your shoulders![]()
Daar ben ik het niet met je eensquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:32 schreef tong80 het volgende:
Ja hallo ik haat van die google vragen. Niemand kenty het compleet goed uiot z'n hoofd. Ik zing wel mee hoor
Je hebt refrain laten staan na het googlen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:33 schreef Asmodian het volgende:
And any time you feel the pain, hey Jude refrain
Don't carry the world upon your shoulders.
Well don't you know that it's a fool who plays it cool
by making this world a little colder
Reageer hier eens opquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt refrain laten staan na het googlen.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, hij zingt toch gewoon 'refrain'?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
refrain is gewoon onderdeel van de tekst!!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:36 schreef tong80 het volgende:
Dus hij wist de tekst uit z'n hoofd en heeft per abuis refrain gepost
Hij stond er al hahahahaquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:33 schreef Asmodian het volgende:
And any time you feel the pain, hey Jude refrain
Don't carry the world upon your shoulders.
Well don't you know that it's a fool who plays it cool
by making this world a little colder
Engels is mijn sterkste taal, ik gebruik het woord 'refrain' vaak. Ik begin ook best strontziek te worden van Google-beschuldigingen. Dat heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Vraag maar eens aan de mensen die op de meet waren hoe ik in't echt benquote:
Ja hallo ik weet al zoveel. Mag ik ook eens ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:38 schreef Homdeck het volgende:
een beetje minder achterdocht zou je beter staan tong
Ik ken de hele tekst van een boel obscure nummers uit mijn hoofd, zeker van klassieke meezingers als Hey Jude. Vraag maar eens naar de volledige tekst van Paranoid Android (Radiohead) of van het baseball-gedoe in Paradise By The Dashboard-Light (Meat Loaf). Die zijn een stuk uitdagender, maar niet minder makkelijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:37 schreef tong80 het volgende:
Ok dan nog briljant dat je de hele tekst uit je hoofd kent
Yay!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hij stond er al hahahaha![]()
![]()
![]()
Asmodian +1
Oh ja en ik wist niet zo snel de vertaling van "refrain" dus daarom demaar het is dus gewoon refrein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |