Ok wil je m'n excuses aanvaarden ? Ik deed hetzelfde als iemand tegen mij deed in VBL. Sorry.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:39 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik ken de hele tekst van een boel obscure nummers uit mijn hoofd, zeker van klassieke meezingers als Hey Jude. Vraag maar eens naar de volledige tekst van Paranoid Android (Radiohead) of van het baseball-gedoe in Paradise By The Dashboard-Light (Meat Loaf). Die zijn een stuk uitdagender, maar niet minder makkelijk
Je bent tóch een lieverd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:43 schreef tong80 het volgende:
Ok wil je m'n excuses aanvaarden ? Ik deed hetzelfde als iemand tegen mij deed in VBL. Sorry.
Had ik niet moeten doen.
quote:Heb je de tijd om me te horen zeuren
over niets en alles tegelijk?
Ik ben een van die melodramatische sukkels
Neurotisch tot het bot, geen twijfel mogelijk
Natuurlijk jongen, zand eroverquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok wil je m'n excuses aanvaarden ? Ik deed hetzelfde als iemand tegen mij deed in VBL. Sorry.
Had ik niet moeten doen.
mijn post hierboven sloeg niet op jou post hoor Asmo, ik wilde weer film gaan kijken maar toen kwam weer reclamequote:Op vrijdag 1 september 2006 23:42 schreef Asmodian het volgende:
refrain als zelfstandig naamwoord is 'refrain', als werkwoord is het 'zich weerhouden'
Dat is het inderdaad!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:45 schreef Berkery het volgende:
Dat is Basket Case van Green Day
Nice tryquote:
quote:Zou je alsjeblieft met die herrie op kunnen houden, ik probeer wat te rusten
van al die ongeboren kippen-stemmen die door mijn hoofd rennen.
Wat is dat? (ik mag dan paranoide zijn, maar ik ben geen androide)
Zodra ik koning ben, zal jij de eerste tegen de muur zijn.
Met jouw mening die er helemaal niet toe doet.
Heej Dart!quote:
Goed geheugen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:48 schreef wyccie het volgende:
Tjesus, ik dacht ook aan Green Day, maar kende het nummer niet echt.
Maar ik dacht er alleen aan omdat je ooit Good Riddance hebt gevraagd en die had ik goed.
Hmm, dat was een beetje mijn spooky-ervaring van vanavond
Hoi Asmoquote:
Gaat wel, dank jequote:Op vrijdag 1 september 2006 23:50 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Hoi Asmo![]()
Excellent![]()
En met jou?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:53 schreef slaveloos het volgende:
kees van kooten als oud milieu minister aalders in keek op de week?
Heel belangrijk even je zorgen opzij te zetten. Succes iig.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:52 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Gaat wel, dank je. Er is een boel zooi aan m'n hoofd en m'n computer doet bijzonder traag. Maar ik probeer even alle zorgen opzij te zetten
Dank je welquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:55 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Heel belangrijk even je zorgen opzij te zetten. Succes iig.
thanksquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:55 schreef Berkery het volgende:
Eigenlijk Alders. Kniesoor enzo.
Band en nummer graagquote:nam een film, ik wil dat je het weet
snij oogballen in plakjes, ik wil dat je het weet
meisje zo "groovy" , ik wil dat je het weet
ik weet niet hoe het met jou zit,
maar ik ben een Andalusische hond
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:04 schreef Berkery het volgende:
Pixies - Debaser
eerste nummer van doolittle geloof ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:05 schreef wyccie het volgende:
Op welke cd staat die? Ik moet eens beter op de teksten letten.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:06 schreef slaveloos het volgende:
[..]
![]()
zeker weten, ik wil ook opgroeien om een onthonker te zijn....
Berkery +1
Die heb ik dan weer net niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:06 schreef slaveloos het volgende:
eerste nummer van doolittle geloof ik
ywquote:
Welke film is dit?quote:Ik zoek een film die ik een paar jaar geleden 's nachts op tv heb gezien,
er kan me nog vaag wat herinneren over een truck die op een verlaten weg, een soort route 66,
de hoofdpersoon steeds volgde en probeerde te rammen. Volgens mij was het niet duidelijk wie er in de truck zat of misschien zat er wel niemand aan het stuur.
ik dacht tot voor kort dat black francis zei: chien andalusia, higher moon, ipv chien andalusia I am unquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:06 schreef Berkery het volgende:
Ik dacht altijd dat ze Moonshine Andalusia zongen. Niet 'un chien andalusia'![]()
direct kopen, en dat is een bevel!quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:10 schreef slaveloos het volgende:
direct kopen, en dat is een bevel!
jazeker, maar je moet oogballen in stukjes snijden, is niet voor iedereen weggelegdquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:06 schreef Asmodian het volgende:
[..]
![]()
Kan je daar college in volgen?
Daar ben ik voor geslaagdquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:11 schreef slaveloos het volgende:
jazeker, maar je moet oogballen in stukjes snijden, is niet voor iedereen weggelegd![]()
ik heb hem op cassette...quote:
Neen, uit 1971 en van een vrij bekende regisseur.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:10 schreef wyccie het volgende:
Is het een zwart wit film?
here comes your man, en monkey gone to heaven staan erop....quote:
Ik weet niet of ik die clip ken, maar neenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:13 schreef Asmodian het volgende:
De filmversie van de clip van Karma Police?
Onvoorstelbaar dat je van zo'n oorcd'tje de lyrics herinnert, petje af hoor!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:15 schreef Berkery het volgende:
Ik heb alleen 'Death to the pixies'. Debaser ken ik van een of ander vaag OOR-ceedeetje van een jaar of 15 geleden.
Hoi Daf! Goeie binnenkomer!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zoek jij nou de eerste "echte" film van Steven Spielberg, Duel?
pas geleden, de reunie tour zeg maar?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:17 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Bossanova, Surfer Rosa & come on Pilgrim. Maar ik heb ze wel op Werchter gezien
2 jaar geleden op Rock Werchter dus. Ik ben niet zo erg oud.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:21 schreef slaveloos het volgende:
pas geleden, de reunie tour zeg maar?
Of lang geleden?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
hoi, tvp en zo
Die film hadden we in 1978 al thuis op VLP. Wat heb ik die vaak gezien. Best leuk, die gore ouwe benzinetruck die wat met die rode Plymouth speelt.
ik wel, net zo oud als Kim Deal zeg maar... hoe waren ze, ik heb veel verschillende dingen over ze gehoord...quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
2 jaar geleden op Rock Werchter dus. Ik ben niet zo erg oud.
Ik zat nog loos te F5-en op het vorige scherm. En m'n computer doet dus traagquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die clip ken, maar neen![]()
Sjit... bijna juist. Dat "rond" mag je even verduidelijken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:29 schreef Asmodian het volgende:
van Fritz Lang, zo rond 1930
ze zijn voor mij een van de inspiratiebronnen geweest om muziek te gaan maken, met dat vierkante gitaarspel van black francis, en ik was altijd een beetje verliefd op Kim, omdat ze net zo goe kon drinken als ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:26 schreef wyccie het volgende:
Ik ken hun oudere optredens natuurlijk niet. Maar ik kan zeggen dat ik er wel van genoten heb. Heel erg professioneel, maar dat kan ook niet anders. Het was gewoon hartstikke goed.
Wat schattigquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:30 schreef slaveloos het volgende:
ze zijn voor mij een van de inspiratiebronnen geweest om muziek te gaan maken, met dat vierkante gitaarspel van black francis, en ik was altijd een beetje verliefd op Kim, omdat ze net zo goe kon drinken als ik![]()
wyccie_the_lame +1quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:31 schreef wyccie het volgende:
Ja, heel erg lame, maar ik gok toch 1931
Ga gerust je gang, zo is het spel nou eenmaalquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:31 schreef Homdeck het volgende:
het zou wel heel lame zijn om nu een jaartal te gaan gokken...
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:31 schreef wyccie het volgende:
Ja, heel erg lame, maar ik gok toch 1931
ze drinkt niet zoveel meer, maar toen ze met haar zus samen in de breeders zat was de alcohol niet aan te slepen schijnt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat schattig
Ze heeft trouwens een mooie stem voor iemand die veel drinkt.
Nou vooruit danquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
Oeps... sorry Asmo, kun je het mij vergeven?
zorg eerst maar dat je die 500 punten haalt voor topic 250. ik ben een weekje vrij en ik ga lekker dwarszittenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:32 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ga gerust je gang, zo is het spel nou eenmaal. En ik ga waarschijnlijk na de persoonlijke vraag die ik op 500 punten zal moeten stellen een paar topiques uitzitten - tot 251 zeg maar
Ik heb The Pixies op Lowlands '05 gezien. One of life's defining momentsquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:34 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ze drinkt niet zoveel meer, maar toen ze met haar zus samen in de breeders zat was de alcohol niet aan te slepen schijnt.
Zeker een mooie stem, die zuivere hoehoes in where is my mind zijn moeilijk na te bootsen
Neeeeeeeeeen!!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
zorg eerst maar dat je die 500 punten haalt voor topic 250. ik ben een weekje vrij en ik ga lekker dwarszitten![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
zorg eerst maar dat je die 500 punten haalt voor topic 250. ik ben een weekje vrij en ik ga lekker dwarszitten![]()
Een van m'n favoriete posters ooitquote:
Welke regisseur?quote:Korova droogs in-out-in-out
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |