't Is wel zo attent als de buurman een kleinigheidje meebrengt als hij op visite is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:53 schreef Parabola het volgende:
Enfin, ik zal geen plaat plaatsen. Zulk gedrag is ongepast voor iemand die slechts een bezoekje aan de buren brengt, nietwaar?
Ja kom, ik stap ook es op. Ik ben een beetje blijven plakken hier.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:53 schreef Parabola het volgende:
... iemand die slechts een bezoekje aan de buren brengt, nietwaar?
Daar heeft u een punt, maar mijn inpakpapier is op, dus ik hoop dat u mij kunt vergeven dat ik een oningepakt cadeau aflever.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
't Is wel zo attent als de buurman een kleinigheidje meebrengt als hij op visite is.
Mhudi, een historische roman (1913)quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:56 schreef Z het volgende:
Ken uw plek inderdaad. Wat voor boek heeft u dan van Sol?
Ha, die heb ik een jaar geleden ook in de ramsj gekocht.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:58 schreef Parabola het volgende:
[..]
Mhudi, een historische roman (1913)
Natuurlijk. Cultuur is leuk en aardig, maar het moet niet te veel kosten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:06 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ha, die heb ik een jaar geleden ook in de ramsj gekocht.
Daar vraat u mij zo watZ. M'neer vroeg zich wel af waarom de maan niet op de aarde viel, maar of ie er ooit een meetlint bijgepakt heeft zou ik zo niet kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:09 schreef Z het volgende:
Was meneer zo'n volhardende wetenschapper die de afstand van de aarde tot de zon berekende (oid) of deed hij niet aan dat soort trivialiteiten?
Ook al was hij een schrijver, diep van binnen was Sol gewoon een muziekneger. Geen twijfel mogelijk, en ik heb nog heel wat haren op mijn hoofd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:11 schreef Z het volgende:
Dat zit in hun bloed, dat swingende.
Het iZ. Ik zou het niet in mijn hoofd halen mijn buren te vermoeien met een te moeilijke plaat. Men zou mij licht van intelectualisme of snobberig pronkgedrag kunnen betichten. En dat zou ik niet willen. Immers, een goede buur is beter dan een verre vriend, nietwaar?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:14 schreef Z het volgende:
Ah, het is 'gewoon' Isaac.
Van mij mag het, voor deze keer. Ik heb niet zo'n zin om heel veel hints te gaan geven.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:18 schreef sooty het volgende:
IMDB weet het antwoord. Mag dat ?
Okidoki. Neil Innes.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:23 schreef Berkery het volgende:
[..]
Van mij mag het, voor deze keer. Ik heb niet zo'n zin om heel veel hints te gaan geven.
Hem ja. Speelde ook in 'The Rutles', hij was ook die magere gladiator in 'Life of Brian'quote:
uiteraardquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:40 schreef peaceman het volgende:
Kent iemand hier de film Notebook?
zingt hijquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hem ja. Speelde ook in 'The Rutles', hij was ook die magere gladiator in 'Life of Brian'
Wat vond je ervan?quote:
We hebben m gisteren gezien... wow wat een mooie film.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:19 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb m niet gezien
maar hij schijnt goed te zijn.
misschien heb ik m hier nog ergens.......
Als je straks haar naam weet kan je een verzameling plaatjes van haar aanleggenquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:56 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf maar op dit topic klikken.Jeetje wat een stoot.
Of een topic openenquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:04 schreef pos het volgende:
[..]
Als je straks haar naam weet kan je een verzameling plaatjes van haar aanleggen
Maar ja, dan moet wel iemand haar raden. Ik heb geen idee.quote:
Latiesj mag nog niet in haar schaduw staan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:25 schreef Gellius het volgende:
Hmneh. Haalt het niet bij Latiesj.
Ik ben niet van de vrouwenliefde, maar anders ging ik voor Latiesjquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:28 schreef sooty het volgende:
[..]
Latiesj mag nog niet in haar schaduw staan.![]()
Ik wel. En jullie zien het allemaal verkeerd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:36 schreef pos het volgende:
[..]
Ik ben niet van de vrouwenliefde maar anders ging ik voor Latiesj
ik wil eerst proefritten makenquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:38 schreef sooty het volgende:
[..]
Ik wel. En jullie zien het allemaal verkeerd.![]()
Yep.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ik zie dat het Fatima helemaal niet is (bah?).
Het is Heidi Klum.
Ik kende haar tot voor kort niet, maar zag deze week een foto van haar in mijn omroepblad. Ik was meteenquote:
ook goed in braille hequote:Op zaterdag 2 september 2006 21:31 schreef sooty het volgende:
[..]
Het klinkt onvoorstelbaar inderdaad. Toch is het zo.
Gelukkig is er iemand die het wel durft te zeggen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:33 schreef sooty het volgende:
Zit er nu een uurtje op te breinkraken. Ik snap 'm niet.
Amanda Bearsequote:
ze is toch met seal gehuwd?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:33 schreef sooty het volgende:
[..]
Zit er nu een uurtje op te breinkraken. Ik snap 'm niet.
Nooit op tv? RTL7 zend die bond (PDC) uit, maar deze man (Dick van Dijk dus) speelt idd bij de BDOquote:
Ik wel. Sterker nog: Dick is de speler die ik het vaakst in het echt gezien en gesproken heb.quote:
helaas wel. Wat denk je overigens van de wedstrijd morgen: Van Barneveld - Van Gerwen?quote:Op zondag 3 september 2006 19:08 schreef fotoloog het volgende:
Dick van Dijk is correct.
Vanavond het bos ingestuurd met 3-1 door Tony O'Shea
Alleen Jelle is goed.quote:Op zondag 3 september 2006 20:14 schreef tong80 het volgende:
Phil Taylor Jelle Klaasen die anderen ken ik maar kom ik niet op. Nog een Nederlander iig
Ja natuurlijk.quote:Op zondag 3 september 2006 21:37 schreef fotoloog het volgende:
Old blue eyes
Denk dat Barney het goed gaat doenquote:Op zondag 3 september 2006 19:13 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
helaas wel. Wat denk je overigens van de wedstrijd morgen: Van Barneveld - Van Gerwen?
voorspellinkje? Denk zelf dat het 3-2 wordtquote:Op zondag 3 september 2006 21:39 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Denk dat Barney het goed gaat doen
Ik ben iets optimistischer, 3-0quote:Op zondag 3 september 2006 21:42 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
voorspellinkje? Denk zelf dat het 3-2 wordt
quote:
Hankey is af en toe een bruut,verder verwacht ik een uiterst gemotiveerde Barneyquote:Op zondag 3 september 2006 21:54 schreef dartfanaat het volgende:
[..]ben ik niet met je eens. maar we zullen wel zien. btw, Ted Hankey mag z'n koffers pakken. De organisatie vond z'n gedrag gisteren ontoelaatbaar.........
volg je dat dan normaal gesproken wel?quote:Op zondag 3 september 2006 23:12 schreef Berkery het volgende:
Juanes?
* Berkery heeft nog geen seconde darts gezien dit weekend![]()
Ik blijf er niet voor thuis, maar meestal welquote:Op zondag 3 september 2006 23:13 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
volg je dat dan normaal gesproken wel?
leuk! Dan kijk je zeker ook uit naar de wedstrijd van morgen tussen Van Barneveld en Van Gerwen. Wat denk jij?quote:Op zondag 3 september 2006 23:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik blijf er niet voor thuis, maar meestal wel
Geen ideequote:Op zondag 3 september 2006 23:18 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
leuk! Dan kijk je zeker ook uit naar de wedstrijd van morgen tussen Van Barneveld en Van Gerwen. Wat denk jij?
Geen Jay Kayquote:Op maandag 4 september 2006 11:37 schreef pyl het volgende:
Foto: is dat enge ventje van jou Jay Kay van Jamiroquai ()?
Gellius: is dat enge ventje van jou in de donkere laatste jaren van de 18e eeuw geëindigd op een Parijs' schavot, waar, door toepassing van de uitvinding van Joseph Ignace Guillotin, zijn bleke hoofdje werd gescheiden van zijn - ongetwijfeld vadsige - lichaam?
quote:Op maandag 4 september 2006 12:30 schreef pyl het volgende:
Zijn die enge dingen waarvan jouw Engelsman hield de reden voor zijn bekendheid? Schreef hij daarover, bijvoorbeeld?
quote:The very deep did rot : O Christ !
That ever this should be !
Yea, slimy things did crawl with legs
Upon the slimy sea.
@pyl,schijnbaar wel,het komt regelmatig voorbij tijdens het koerieren,toppertje! niet?quote:Op maandag 4 september 2006 12:30 schreef pyl het volgende:
Pardon, Gellius, maar ik meende in jouw meneer een eng Jacobijns ventje te ontwaren - én ik probeerde het raadraderwerkje weer op gang te brengen, desnoods door het plaatsen van een domme opmerking.![]()
Zijn die enge dingen waarvan jouw Engelsman hield de reden voor zijn bekendheid? Schreef hij daarover, bijvoorbeeld?
Foto: is dat een hit, dezer dagen?
quote:
Wàt een timing, nietwaar?quote:Op maandag 4 september 2006 12:48 schreef pyl het volgende:
Tokay! Het vleesgeworden ethisch reveil zelve!!![]()
Je hebt mijn plaatjes zeker ontzettend gemist, Gellius?quote:Op maandag 4 september 2006 12:50 schreef Gellius het volgende:
Het was zomaar een maandagmiddag-gedachte natuurlijk.
quote:Op maandag 4 september 2006 13:21 schreef Berkery het volgende:
The Rime of the Ancient Mariner is ook op plaat gezet door Iron Maiden![]()
Met mij is alles wel okay. En met gij?quote:Op maandag 4 september 2006 14:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben ook een stapelaar...
Heee mr_anonimous![]()
hoe gaat het met je?
Ik geloof dat mijn naam er onder staat, ToKhaeiye.quote:Op maandag 4 september 2006 14:35 schreef Tokay het volgende:
Sorry dat ik niet mee-raad, maar eh, heb jij dat getekend, Gwaenlaeoius?
quote:Op maandag 4 september 2006 14:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Alexander Graham Bell?
Nee, meneer gaf menige reporter stof tot schrijven, dat wel. Hoewel hij een nogal zwijgzaam type lijkt te zijn geweest. Waren ze dat heden ten dage maar, denk ik weleens.quote:Op maandag 4 september 2006 14:54 schreef Gellius het volgende:
Een schot uit de heup op de m'neer van pyl: reporter?
Lege lawaaimakers en opgeklopte druktemakers, pyl! En dat allemaal van mijn belastingcenten.quote:Op maandag 4 september 2006 15:01 schreef pyl het volgende:
[..]
Waren ze dat heden ten dage maar, denk ik weleens.
De belastingcenten werden door hem niet over de balk gesmeten.quote:They were opposites in personality: she was talkative and fun-loving, andwas quiet and serious. Not long after their marriage
handed her a bag with 52 pairs of socks in it, all of them full of holes. Grace's reply was "Did you marry me to darn your socks?" Without cracking a smile and with his usual seriousness,
answered, "No, but I find it mighty handy."
Gaat goedquote:Op maandag 4 september 2006 14:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met mij is alles wel okay. En met gij?
Dat neem je darn goed aan.quote:Op maandag 4 september 2006 15:14 schreef Gellius het volgende:
Deze roerende staaltjes van liefde en prudentia speelden zich af in de Verenigde Staten van de VS Amerika neem ik aan?
quote:Both his dry Yankee wit and his frugality with words became legendary. His wife, Grace, recounted that a young woman sitting next to
at a dinner party confided to him she had bet she could get at least three words of conversation from him. Without looking at her he quietly retorted, "You lose."
Wees gegroet Maria, vol van genade,quote:In August 1924, Coolidge was filmed on the White House lawn by Lee De Forest in DeForest's Phonofilm sound-on-film process, becoming the first President to appear in a sound film. He also went on the Radio in an effort to find his lost cat "Tiger".
Mooi werk, Gellius!! Da's wel een aflaatje waard.quote:Op maandag 4 september 2006 15:44 schreef Gellius het volgende:
John Calvin Coolidge, Jr. (July 4, 1872 – January 5, 1933) de dertigste President van de VS (1923-1929)! Hij hield erg van dieren, en zag er geen been in zijn door de burger betaalde tijd te steken in het vinden van zijn weggelopen kat - ook nog eens met gebruikmaking van collectieve diensten ().
[..]
Wees gegroet Maria, vol van genade ......
......... nu en in het uur van onze dood, Amen
quote:
Ik vind het wel grappig, nee, niet kopen!, maar dat komt ook omdat ik zelf absoluut níet kan tekenen, zelfs iets simpels als een poppetje of een kat ziet er al snel sneu uit bij mij.quote:Op maandag 4 september 2006 16:22 schreef Gellius het volgende:
Nee, ik droedel meestal maar wat hoor. Kopen?
O ja?quote:Zeg, mijn mevrouw is eigenlijk wel een echte Tokay-opgave, bedenk ik me nu!
quote:Op maandag 4 september 2006 16:37 schreef pyl het volgende:
Is het meisje tragisch aan haar einde gekomen?
Hmz, hmz. Tsja. Hm. Welwel. Hm. Daar vraag je me wat.quote:Op maandag 4 september 2006 16:40 schreef Tokay het volgende:
[..]
O ja?Hmmm, wat versta jij daar dan precies onder?
Heb jij daar iets mee dan? Ik dacht dat je voornamelijk iets met zoete plaatjes had. Al dan niet onwillekeurig.quote:Is het een jeugfoto van een Amerikaanse schrijfster, of zo?
Of is het een presidentsdochter?
Bonuspunten voor de naam!quote:Het hondje is overigens een Cocker Spaniel, lijkt me.
Of een pup van een Berner Sennen:quote:Op maandag 4 september 2006 16:40 schreef Tokay het volgende:
Het hondje is overigens een Cocker Spaniel, lijkt me.
Jep Jep.quote:Op maandag 4 september 2006 16:49 schreef Tokay het volgende:
Mevrouw was illustratrice?
Jep, jep.quote:Op maandag 4 september 2006 16:49 schreef pyl het volgende:
Mevrouw schilderde! Of wellicht tekende ze. En dan vooral brave plaatjes, dat spreekt.
Dan google je dat toch even?quote:Op maandag 4 september 2006 17:03 schreef pyl het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe die eruitziet, maar is het misschien Beatrix Potter?
Tien weesgegroetjes per topic is al te veel van het goede.quote:
De mijne zijn denk ik niet allemaal goedgekeurd door de bevoegde instantie te Rome. Beatrix Potter is wel het goede antwoord.quote:Op maandag 4 september 2006 17:06 schreef pyl het volgende:
[..]
Tien weesgegroetjes per topic is al te veel van het goede.
Beatrix Potter!
quote:Op maandag 4 september 2006 17:07 schreef Tokay het volgende:
Nu worden jullie blind. En doof.
quote:Op maandag 4 september 2006 17:40 schreef Z het volgende:
Een muziek-meisje?
Ah!quote:Op maandag 4 september 2006 17:41 schreef Gellius het volgende:
Maar je hebt gelijk, ik zag al wel direct dat het geen stronk broccoli was..
quote:Op maandag 4 september 2006 18:11 schreef pyl het volgende:
Een Amerikaans muziekmeisje, hein? Is ze van de country?
O? Vertel!quote:Op maandag 4 september 2006 18:13 schreef Tokay het volgende:
Haar echtgenoot is trouwens véél bekender.
Vertel?quote:Op maandag 4 september 2006 18:13 schreef pyl het volgende:
O? Vertel!
Waarom plaats je dan geen plaatje van hem?quote:Op maandag 4 september 2006 18:16 schreef Tokay het volgende:
Ehm, nou, als muzikant is hij echt vele malen bekender dan zij, bedoelde ik.
Omdat ik een plaatje van haar wilde plaatsen!quote:Op maandag 4 september 2006 18:17 schreef pyl het volgende:
Waarom plaats je dan geen plaatje van hem?
Wat voor muziek maakt hij?
Nee hoor.quote:Op maandag 4 september 2006 18:32 schreef wyccie het volgende:
Is zij de vrouw van Jon Spencer?
Hint 1: Had ik al gezegd dat haar man geboren is in de USA?quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 19:18 schreef Tokay het volgende:
Hint 1: Had ik al gezegd dat haar man geboren is in de USA?
Pyl?quote:Hint 2: Mevrouw heeft een Italiaanse achternaam.
Wat doe jij hier!quote:Op maandag 4 september 2006 19:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
wyccie, mail me even: lalala voor foto's van de meet..
quote:Op maandag 4 september 2006 19:22 schreef wyccie het volgende:
Nee, maar daar gingen we al van uit.
Ja, waar blijft pyl?quote:Pyl?
Tjonge jonge, dát duurde lang.quote:Op maandag 4 september 2006 20:45 schreef pyl het volgende:
Goed, Bruce Springsteen heeft dus een rockende vrouw met een Italiaanse naam.
Dat wist ik niet.
Ik heb anders uit doorgaans betrouwbare bron vernomen dat Bruce tegenwoordig zijn vaderland buitenechtelijk dient.quote:Op maandag 4 september 2006 21:32 schreef Tokay het volgende:
En volgens mij zijn ze niet gescheiden.Dat zijn gewoon geruchten.
![]()
Betrouwbare bron?quote:Op maandag 4 september 2006 21:34 schreef pyl het volgende:
Ik heb anders uit doorgaans betrouwbare bron vernomen dat Bruce tegenwoordig zijn vaderland buitenechtelijk dient.![]()
Hmmmm, ik wist wel van de geruchten (dat hij het had aangelegd met een nine-eleven-widow en zo), maar had hij die geruchten niet met klem tegengesproken op zijn website?quote:Op maandag 4 september 2006 21:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tokay, je naïviteit siert je, maar probeer aan het idee te wennen, ok?
Okay, goed, ik begrijp het.quote:Op maandag 4 september 2006 21:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Lieve lieverd.. it's a wicked world.. deze laatste week is de auto van m'n eerste liefde gestolen en is een goede vriend van me beroofd in Frankrijk.
In die wereld kan Bruce Springsteen zijn vrouw verlaten voor een ander..
Dat is correct.quote:Op maandag 4 september 2006 21:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Steve Irwin.
Dat is een verstandige opmerking.quote:Over de doden niets dan goeds, dus ik ga er verder niets over zeggen.
Geweldig!quote:Op maandag 4 september 2006 22:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bedankt. Heb ik geleerd op Tokay High.
Huh? Wat bedoel je?quote:Op maandag 4 september 2006 22:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoe was jij er nou ook al weer achter gekomen?
O, dat! Volgens mij vertelde jij dat een poosje geleden in een deeltje van de AKQ.quote:Op maandag 4 september 2006 22:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Toen ik je vertelde dat die High School bestond, wist je het al.
Hmmm, ik kan je niet meer volgen, ben ik bang.quote:Op maandag 4 september 2006 22:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, ik gooide het in een persoonlijke anekdote, geïnspireerd door jouw naam. Waarom heb je deze username gekozen dan?
I knowquote:Op maandag 4 september 2006 22:50 schreef Tokay het volgende:
En lieve wyccie, ik ben allesbehalve een zuiplap!![]()
Incidenteel drink ik weleens rode wijn, of wat Amaretto oid, maar ik ben een heel saaie drinker...
Leuk om te weten. Dit voelt als het moment waarop Frank Boeijen uit de doeken deed waar 'Zeg Me dat Het Niet Zo Is' nu werkelijk over gaat.quote:Op maandag 4 september 2006 22:50 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmm, ik kan je niet meer volgen, ben ik bang.Doet er niet toe.
Die username slaat nergens op, maar als je het wilt weten: ik wist even niets leuks te verzinnen toen ik me registreerde op Fok!, en toen viel mijn oog op een supermarktfolder die op mijn bureau lag. Die bladerde ik door... de Tokay Pinot Gris was die week in de aanbieding, en the rest is history.
En lieve wyccie, ik ben allesbehalve een zuiplap!![]()
Incidenteel drink ik weleens rode wijn, of wat Amaretto oid, maar ik ben een heel saaie drinker...
Dan zijn we gezellig samen saai.quote:
Fraaie symboliek! Ik ken Lifehouse niet zo goed eigenlijk, maar het nummer High vind ik nog steeds prachtig.quote:Op maandag 4 september 2006 22:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Leuk om te weten. Dit voelt als het moment waarop Frank Boeijen uit de doeken deed waar 'Zeg Me dat Het Niet Zo Is' nu werkelijk over gaat.
Stanley Climbfall is de naam van een album van Lifehouse en symboliseert de mens die normaal gesproken ('stand') probeert omhoog te komen in het leven ('climb'), maar dit altijd zal zien mislukken ('fall'). Optimistisch wereldbeeld, doen we het voor.
Fok! doet inderdaad weer vervelend.quote:Op maandag 4 september 2006 23:31 schreef wyccie het volgende:
Is ook niet raar. Fok heeft weer kuren.
Neen, ik zag net wel Marischka Hulscher.quote:Op maandag 4 september 2006 23:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zag iemand net Claudia de Breij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |