't Is wel zo attent als de buurman een kleinigheidje meebrengt als hij op visite is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:53 schreef Parabola het volgende:
Enfin, ik zal geen plaat plaatsen. Zulk gedrag is ongepast voor iemand die slechts een bezoekje aan de buren brengt, nietwaar?
Ja kom, ik stap ook es op. Ik ben een beetje blijven plakken hier.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:53 schreef Parabola het volgende:
... iemand die slechts een bezoekje aan de buren brengt, nietwaar?
Daar heeft u een punt, maar mijn inpakpapier is op, dus ik hoop dat u mij kunt vergeven dat ik een oningepakt cadeau aflever.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
't Is wel zo attent als de buurman een kleinigheidje meebrengt als hij op visite is.
Mhudi, een historische roman (1913)quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:56 schreef Z het volgende:
Ken uw plek inderdaad. Wat voor boek heeft u dan van Sol?
Ha, die heb ik een jaar geleden ook in de ramsj gekocht.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:58 schreef Parabola het volgende:
[..]
Mhudi, een historische roman (1913)
Natuurlijk. Cultuur is leuk en aardig, maar het moet niet te veel kosten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:06 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ha, die heb ik een jaar geleden ook in de ramsj gekocht.
Daar vraat u mij zo watZ. M'neer vroeg zich wel af waarom de maan niet op de aarde viel, maar of ie er ooit een meetlint bijgepakt heeft zou ik zo niet kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:09 schreef Z het volgende:
Was meneer zo'n volhardende wetenschapper die de afstand van de aarde tot de zon berekende (oid) of deed hij niet aan dat soort trivialiteiten?
Ook al was hij een schrijver, diep van binnen was Sol gewoon een muziekneger. Geen twijfel mogelijk, en ik heb nog heel wat haren op mijn hoofd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:11 schreef Z het volgende:
Dat zit in hun bloed, dat swingende.
Het iZ. Ik zou het niet in mijn hoofd halen mijn buren te vermoeien met een te moeilijke plaat. Men zou mij licht van intelectualisme of snobberig pronkgedrag kunnen betichten. En dat zou ik niet willen. Immers, een goede buur is beter dan een verre vriend, nietwaar?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:14 schreef Z het volgende:
Ah, het is 'gewoon' Isaac.
Van mij mag het, voor deze keer. Ik heb niet zo'n zin om heel veel hints te gaan geven.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:18 schreef sooty het volgende:
IMDB weet het antwoord. Mag dat ?
Okidoki. Neil Innes.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:23 schreef Berkery het volgende:
[..]
Van mij mag het, voor deze keer. Ik heb niet zo'n zin om heel veel hints te gaan geven.
Hem ja. Speelde ook in 'The Rutles', hij was ook die magere gladiator in 'Life of Brian'quote:
uiteraardquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:40 schreef peaceman het volgende:
Kent iemand hier de film Notebook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |