vanavond maar weer he. De doelpunten van Klaas-Jan zien er nog mooier uit als er bier is!quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:07 schreef Sethje het volgende:
Bier jongens! daar draait het om
Hij mag ook wel weer eens scoren, hij staat al drie wedstrijden droog.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:23 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
vanavond maar weer he. De doelpunten van Klaas-Jan zien er nog mooier uit als er bier is!.
Luxemburg. Dat is wat KJH nodig heeft.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:24 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hij mag ook wel weer eens scoren, hij staat al drie wedstrijden droog.
Drie wedstrijden pas. Litmanen scoorde in seizoen 94/95 pas in de zesde speelronde zijn eerste competitietreffer. Ondertussen had hij in Europese wedstrijden al wel belangrijke goals gemaakt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:24 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Moet je in de OP?quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:58 schreef JaWi het volgende:
Zo, weer terug in nederland na 2 maandjes, seizoenskaart weer klaar voor gebruik.
allesch kom goetquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:24 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan, -HOOLIE- heeft er dan een buurman bijquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:05 schreef Trancelocator het volgende:
Moet je in de OP?
quote:Ten Cate zag liever Rosenberg vertrekken
Zaterdag 2 september, door RI, Amsterdam, 12.42u GMT+01.00, AD
Ajax-trainer Henk ten Cate had liever Markus Rosenberg zien vertrekken dan de donderdagavond naar Feyenoord vertrokken Angelos Charisteas.
Dat schrijft Hugo Borst vandaag in zijn column in AD Sportwereld. Charisteas fungeerde de afgelopen periode bij Ajax als pinchhitter en deed dat niet onverdienstelijk. Dat zou ook Ten Cate niet zijn ontgaan.
De kans dat Rosenberg dit seizoen veel aan spelen zal toekomen bij Ajax begint ondertussen steeds kleiner te worden. De 23-jarige Zweed, die tweede keus is achter Klaas-Jan Huntelaar, werd al in verband gebracht met Everton, Bolton Wanderers, Stade Rennes, Brøndby IF en FC Twente. Rosenberg toont zich vooralsnog strijdbaar en gaf onlangs aan dat hij absoluut niet van plan is uit Amsterdam te vertrekken.
Idd, kut Hugoquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:18 schreef jna het volgende:
[..]
Nee dat zal hem veel vertrouwen geven als ie dit leest![]()
Done!quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan, -HOOLIE- heeft er dan een buurman bij.

Charisteas was zich inderdaad goed aan het terugvechten. Een kleine inschattingsfout van Ten Cate. Maar ja, lachen om f'noord en er geld voor vangen had ik voor geen goud willen missen.quote:
.quote:
Beslissing 'Mateus case' valt donderdag
Zaterdag 2 september, door SV, Amsterdam, 08.18u GMT+01.00, Abola.pt
Volgens sportkrant Abola valt een eventuele beslissing over de 'Mateus case' in Portugal volgende week donderdag. Dan moeten de club Gil Vicente haar besluit openbaar maken.
Tot dan wil de club de tijd om te oordelen over haar situatie. Mocht de club door gaan naar het gerecht, dan zal dit het einde betekenen voor drie clubs Sporting Lissabon, FC Porto en Benfica in de Champions League. Ook de club Leixoes moet een beslissing nemen onder zware druk.
In dat geval nemen Ajax, Chievo Verona en Osasuna de posities in de Champions League in. Gil Vicente is teruggezet naar de tweede divisie omdat de niet-speelgerechtigde Angolees Mateus vorig seizoen vier keer in actie kwam. Gil Vicente wil de degradatie via de burgerrechter ongedaan maken
jij krijgt een flinke oorwassing zo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:26 schreef kluivie het volgende:
-knip-
Eigenlijk gun ik het jullie nie echt om alsnog naar de championsleague te gaanquote:
Ik reken er niet op. Het zal allemaal wel weer met een sisser aflopen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:30 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Eigenlijk gun ik het jullie nie echt om alsnog naar de championsleague te gaanMaar voor Nederland hoop ik het wel want het op zijn minst handhaven van onze positie op de UEFA ranking is heel belangrijk (overigens is portugal onze nr1 concurrent op die lijst toch, dus dit komt erg goed uit wat dat betreft). Dus ik hoop dat de uitkomst donderdag positief is
![]()
al komt die 1000 keer moet er om blijven lachen, nou ja kende hem nog niet sorry hoor voor mijn lompigheidquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:32 schreef denthemen het volgende:
die is echt al 100 keer geweest hier maar hij blijft mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |