Wtf? met jou biertjequote:Op vrijdag 1 september 2006 23:03 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
wat had je eigenlijk met m'n biertje gedaan?
je ging toch bier halen toen we onderaan de trap hingen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wtf? met jou biertjeBedoel je die bij Monico, die had ik opgezopen
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:05 schreef Zero2Nine het volgende:
Lucky Ajax...
Ik zei dat ik ging pissenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:06 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
je ging toch bier halen toen we onderaan de trap hingen?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zei dat ik ging pissenIk ga geen malt bier halen joh gek
![]()
ik ga bier drinken dan. heeeeeeeeel veel bier.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:04 schreef jna het volgende:
Als Ajax nu nog naar de CL gaat dan.....dan weet ik van gekte niet meer wat ik moet doen.
Helaas gaat het toch niet gebeuren
Desnoods een malt biertje in de arena als het tijdens een CL wedstrijd isquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:15 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik ga bier drinken dan. heeeeeeeeel veel bier.
quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:47 schreef Jasza het volgende:
Jasza heeft ze voetbal opgegeven voor Ajax, dus beter gaat Ajax wel normaal doenKon naar de zondag selectie van me club, maar Ajax gaat voor
Tsja, we zouden in de A1 1e klasse op zaterdag komen, maar we hadden te weinig man ervoor en dus ging dat niet door en moesten we naar de senioren. De zaterdag zie ik niet zitten, de zondag wel maar dan speelt Ajax dus dat is balenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:49 schreef Jajong het volgende:
[..]. Ik doe precies het tegenover gestelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |