Ze zijn flink bij de neus genomenquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Wat hebben ze toch tegen neuzen daar? Zal wel aan de verotte lucht liggen.
geile gele kikker...quote:
quote:
quote:'Ajax mogelijk toch in Champions League'
Er bestaat een kans dat Ajax dit seizoen toch zal gaan deelnemen aan de Champions League. De UEFA heeft gedreigd om alle Portugese voetbalclubs uit het miljoenenbal te halen vanwege de zaak 'Mateus'. De Amsterdammers zouden hiervan kunnen profiteren.
De Portugese voetbalbond besloot onlangs Gil Vicente naar de tweede klasse terug te zetten omdat de club Mateus Galiano da Costa opstelde en Mateus zou niet speelgerechtigd zijn geweest. Gil Vincente ging onlangs in beroep bij de burgerrechter om de degradatie te voorkomen.
De UEFA heeft vandaag gedreigd dat wanneer het beroep niet wordt ingetrokken, de Portugese deelnemers aan de Champions League zullen worden gediskwalificeerd. De plaatsen die mogelijk vrij komen zullen worden opgevuld door Chievo, Osasuna en Ajax vanwege hun plaats in de UEFA coëfficienten-ranglijst.
ik ga der zeker niet vanuit. het gaat toch niet doorquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:43 schreef ub40_bboy het volgende:
Praat er maar niet teveel over. Gaat toch niet door en krijg je weer allemaal teleurgestelde ajaxcieden.
kaartje voor IKS heb ik toch al.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ga der zeker niet vanuit. het gaat toch niet door
We hadden gewoon dikke pech tegen FCK.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:56 schreef Jasza het volgende:
Eindelijk thuis, zie ik dat we misschien CL spelenNaja we verdienen het niet wel.
Dan verdien je het nog niet, moet je maar scorenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:02 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
We hadden gewoon dikke pech tegen FCK.
wat had je eigenlijk met m'n biertje gedaan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan verdien je het nog niet, moet je maar scoren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |