Ook met dat ¤uro-teken?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:54 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Mag niet, zo heet de Europese basketbal "Champions League" al.
Ik denk dat de FIFA daar best schijt aan heeft.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:54 schreef Dahli het volgende:
No way dat dit door gaat.
Het is niet even dat je de ene club inwisseld voor de ander hoorTV rechten zijn al verkocht, kaarten zijn verkocht. Hotels, vluchten zijn geboekt. De hoeveelheid procedures en schadeclaims dat dit proces kan opleveren, daar zal voor dit seizoen niets mee gebeuren. Misschien dat Portugal de plaatsen dan voor volgend seizoen kwijtraakt, maar echt niet dat Ajax dit seizoen nog CL speelt.
Daggla!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:54 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Mag niet, zo heet de Europese basketbal "Champions League" al.
Eigenlijk zwitserse Franken hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ook met dat ¤uro-teken?![]()
Want binnen de CL draait álles om de ¤uro's.
Dat zou natuurlijk helemaal geen verrassing zijn, eerder een bevestiging van de term ''Lucky AJAX''quote:AFC Ajax Topic #445 Misschien dan toch CL?
dat je een kloon bentquote:
Hopelijk heeft Ajax nu ook eens gelukquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:27 schreef Cheiron het volgende:
Inderdaad, 1 op de 1000 keer wordt een dergelijk dreigement eens ten gelde gemaakt, en dat zie ik in dit geval echt niet gebeuren. Al zou ik het niet erg vinden natuurlijk
Snel geblesseerd raken voor ie weer helemaal in vorm komt en ik een hekel aan um moet gaan krijgen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:31 schreef PyTh het volgende:
Zijn jullie er al een beetje overheen jongens?
Staat 'm toch niet onaardig al had ik dat vooraf ook niet gedacht
[afbeelding]
[afbeelding]
maar wij hebben de HUNTquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:31 schreef PyTh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die voorronde ook niet, toch speelde we um.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:29 schreef devv05 het volgende:
Ik geloof er geen bal van. Bovendien verdienen we het niet.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:31 schreef PyTh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop steeds meer dat ie gaat falen of geblesseerd raakt; lekker arrogant toontje tegen de media, wat helemaal niet bij dat 'warme, gezellige provincieclubje PSV' past.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:31 schreef PyTh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ja, dat huilen mag wel natuurlijk, maar niet met die Cupquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hopelijk doet hij dat niet in PSV shirt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |