Ach, voor een ander is het altijd makkelijker te zeggen. Maar daarom wordt het dus ook tegen je gezegd... Snaptu?quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:08 schreef chacama het volgende:
Ja ik zal de woorden die ik zelf bij Appelsap heb geschreven, maar even diep in mijn voorhoofd gaan krassen en dan wel in spiepgelschrift zodat ik het kan lezen als ik op de wc ga bijkomen....
(ben inderdaad niet zo goed in het niet-mutserig zijn)
niet weggooien.....tip van een echte huismu(t)s: in een emmer met (ja let op) een tablet steradent!!! het werkt...tenminste bij mij.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:05 schreef Inky05 het volgende:
[..]
[..]
Ik sluit me helemaal bij Icicle aan. Haha ik dacht ook al krijg het niet schoon
Ik zweet ook vele meer, dus heb nu ook stapels shirts die ik kan weggooien omdat er allemaal kringen onder de oksels zitten. Dus dacht dat daar de verkleuring van daan kwam. Nu maar hopen dat het zweten ook snel ophoud![]()
Kijk dit vind ik nou leuk om te lezen !
Als je niet elk wissewasje plaatst komt de rest niet tot de ontdekking dat je niet de enige bent, en het is ook leuk om te horen dat je niet de enige bent die zoiets vreemds heeft.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:02 schreef Moonah het volgende:
Haha! Je zei van de week wel dat je me niet kent, maar je weet me aardig in te schatten...
Heb mijn frustraties gebotvierd op het zeer uitgebreid poetsen van de wasmachine en -droger. Wat kunnen die dingen smerig worden zeg.
Daarna was mijn lief wakker, en kregen we eerst ruzie (hormonen vs eigenwijsheid). Toen afkoelen en allebei weer volwassen worden en nu hebben we afspraken gemaakt. Hehe...
Ik heb het ook al snel opgegeven, dacht heb het toch niet nodigquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:07 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Ik kreeg daarop een reactie per mail van iemand die niet op het forum 'uit de kast wilde komen' - maar ze wist nog niet of het ging helpen... Misschien weet ze het nu.![]()
Ik ben dr trouwens weer rap mee opgehouden, veel te veel gedoeen als ik voor een stuitbevalling ga, krijg ik geloof ik bijna per definitie een knip
dus dan heeft het ook niet veel zin meer...
Jouw onderkantje blijft nu trouwens helemaal heel!![]()
![]()
Ook voor felle kleuren ?!quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:10 schreef chacama het volgende:
[..]
niet weggooien.....tip van een echte huismu(t)s: in een emmer met (ja let op) een tablet steradent!!! het werkt...tenminste bij mij.
dat durf ik niet te zeggen, maar je kutn het allicht proberen, je was tenslotte toch al van plan om ze weg te gooien...quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:43 schreef chacama het volgende:
@ Sugar.....nog aan het bijkomen van gisteren of stiekum aan het puffen...
En dat is dan eigenlijk wel weer jammer. Voor de moeders dan. De kids spelen wel met elkaar bij oppas of KDV....quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:48 schreef snoopy het volgende:
En ik hoorde van mijn moeder dat ze vroeger, toen ik er eenmaal was, elke dag met vriendinnen ging koffiedrinken bij elkaar thuis. Want het was toen nog zo dat als je een kind kreeg, je stopte met werken. Dus alle moeders waren altijd wel thuis en dan konden de kindjes met elkaar spelen. Dat is nu ook wel anders, want de meeste moeders werken denk ik wel.
* moet er niet aan denken om altijd maar thuis te zitten en dan alleen maar/veel bij andere moeders op theevisite. Voor mijn gevoel word je wereldje dan zo klein. Maar dit is natuurlijk geheel persoonlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:58 schreef chacama het volgende:
[..]
En dat is dan eigenlijk wel weer jammer. Voor de moeders dan. De kids spelen wel met elkaar bij oppas of KDV....
Mijn moeder noemde dit pas ook, zij deed dit dus met mij ook. Ze vond het jammer omdat nu bijna alle moeders werken dit soort kringetjes er niet zijn. Zij vond ze heel waardevol omdat naast de gezelligheid ook opvoedproblemen ed werden besproken. En dat is ook weer anders dan hier denk ik.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:58 schreef chacama het volgende:
[..]
En dat is dan eigenlijk wel weer jammer. Voor de moeders dan. De kids spelen wel met elkaar bij oppas of KDV....
Leuk dat je op kraam gaat. Doe ze mar de groeten van mij in elk geval..quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ben je niet bang dat het dan zo'n "verplichting" wordt? Ik vind het altijd fijn om te gaan en te staan als ik vrij ben. Het is zelfs zo dat mijn moeder hier eens per 2 weken schoonmaakt natuurlijk voor een vergoedingvooral de grote dingen hoor, stofzuigen, wassen en strijken, doe ik wel en als ik dan vrij ben en Twan is naar school, ik gewoon lekker voor mezelf dingen kan gaan doen of als Twan thuis is, ik met hem dingen kan gaan doen.
We hebben in het begin met de meiden van zwangerschapsgym nog een paar keer bij elkaar geweest... dat benauwde me heel erg.
ga vandaag trouwens op kraamvisite bij Kendahl, zoontje van Paradijsvogeltje![]()
was dat niet het over elkaar schuren van het schaambeen. alsof er een mes in je plasser werd gestoken....quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:19 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Mijn moeder noemde dit pas ook, zij deed dit dus met mij ook. Ze vond het jammer omdat nu bijna alle moeders werken dit soort kringetjes er niet zijn. Zij vond ze heel waardevol omdat naast de gezelligheid ook opvoedproblemen ed werden besproken. En dat is ook weer anders dan hier denk ik.
En over de pot verwijt de ketel (anderen adviseren over dingen die je zelf niet doet!), ik merk dat ik regelmatig hier schrijf, dat iemand voor de geruststelling beter de vk kan bellen, terwijl ik dat zelf ook zelden heb gedaan bij zorgen. Dit heb ik van de week ook benoemd aan de vk, ze zei toen zelf: dat is ons werk!
Maar die steken, komen die nog steeds door indalen denken jullie? Want Ieniemienie zit al lang ingedaald. Ik meen dat Belana en nog iemand hier pas iets schreven dat het ook nog iets anders was zo tegen het eind?
En Mjammetje, heb jij je al gemeld?
Ja, dat ja! Maar waarom dat nu ineens komt en niet 3 weken eerder?quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:29 schreef chacama het volgende:
[..]
was dat niet het over elkaar schuren van het schaambeen. alsof er een mes in je plasser werd gestoken....
denk dat je kindje zich nog dieper aan het íngraven in met zijn koppie. En dat zal dan druk uitoefenen op je schaambeen. Dat is natuurlijk als zo verweekt als maar zijn kan en schuurt dan zo geweldig 'lekker' over elkaar.....quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:30 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ja, dat ja! Maar waarom dat nu ineens komt en niet 3 weken eerder?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 07:12 schreef Neuk het volgende:
[..]
vrouwen die zwanger zijn sterk overeenkomen met 17-jarige pubermeiden: alleen maar met zichzelf bezig en heel snel gekwetst. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |