quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:34 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
ach troost je...op mijn verjaardag vorig jaar kwam ook niemand![]()
![]()
tenminste een troost dat ik niet de enigste benquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:35 schreef H.M.Murdock het volgende:
Met kertmis mijn verjaardag ben ik alleen...
nee mijn biologische ouders hebben mij in het bos achtergelaten toen ik een baby was, daarna ben ik een tijdje opgevoed door wolven. dus de exacte datum dat ik jarig ben weet ik nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:36 schreef Netsplitter het volgende:
Weet je wel zeker dat je vandaag jarig bent??
nee . familie doet niet aan verjaardagen van neven en nichten ,dus tantes en ooms komen niet en de enigste oma die ik nog heb is al ver in de 80 dus die komt ook niet even aanwippen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:45 schreef z22 het volgende:
Ben je vergeten mensen uit te nodigen dan?
Neem het heft in eigen handen en geef een feest!quote:
Wat spannend! Moet ik mijn zwemkleren meenemen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:57 schreef lugum het volgende:
thx voor de felicitaties![]()
en woerden ligt bij bodegraven
een heel kratje bier opzuipen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:01 schreef Rapalje het volgende:
Is ook weer eens wat anders. Kun je al je gekochte drank en vreten zelf opzuipen /vreten!![]()
ja maar ik was ook niet uitgenodigd op jouw feestjequote:
Volgende keer mag je komen, 17 mei.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:07 schreef lugum het volgende:
[..]
een heel kratje bier opzuipen?normaal neem ik er maar een stuk of 6 a 7 flesjes
![]()
[..]
ja maar ik was ook niet uitgenodigd op jouw feestje![]()
Met een zakje snoep bij afloop?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:14 schreef Roquefort het volgende:
Is het een "je wordt thuisgebracht"-type feestje?
*rietje lurkt*
Uhm tsja, moet ik wel wat informatie over je hebben.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:12 schreef Niwa het volgende:
[..]
Volgende keer mag je komen, 17 mei.
Mag ik dan nu komen?
Maakt het wel een spannend verjaardag toch?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef lugum het volgende:
[..]
Uhm tsja, moet ik wel wat informatie over je hebben.zelfde geld haal ik een psychotische seriemoordenaar naar binnen.
en thx repeat
Waar ligt Bodegraven?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:57 schreef lugum het volgende:
thx voor de felicitaties![]()
en woerden ligt bij bodegraven
Beter ga jij ff naar die vriendjes van jou toe en van Fok af.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:34 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Geen vrienden zeker en je familie heeft je ook verbannen?
LOSER!
nee ik kom niet uit een jehova's getuigen familie?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:19 schreef Christine het volgende:
Kom je uit een Jehova's Getuigen familie?
We kunnen wel een fok-verjaardagsmeet komen houden bij je hoor, zorg jij voor het bier?
oudquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:28 schreef Christine het volgende:
Hoe oud ben je geworden trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb je bier dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:29 schreef Impry het volgende:
Ik ben vandaag ook jarig, als je wil kun je hier langskomen hoorWat is het punt van een punt
Time and again I tell myself, I'll stay clean tonight
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:30 schreef lugum het volgende:
[..]
oud
Oh, dat is wel een ideale leeftijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
heb je bier dan?
Ben je knap? Vrijgezel? Fotoooooooo?.
118km, iets te ver voor iemand zonder rijbewijs.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:26 schreef lugum het volgende:
en dat dacht ik wel dat als mensen niet weten waar woerden ligt ook niet weten waar bodegraven ligtals je het perse wil weten kijk dan even op een online routerplanner ofzo of pak een atlas
http://fotoboek.fok.nl/user/lugum en vrijgezelligquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een ideale leeftijd.
Ben je knap? Vrijgezel? Fotoooooooo?.
Wat is een atlas?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:26 schreef lugum het volgende:
en dat dacht ik wel dat als mensen niet weten waar woerden ligt ook niet weten waar bodegraven ligtals je het perse wil weten kijk dan even op een online routerplanner ofzo of pak een atlas
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:39 schreef droks het volgende:
[..]
118km, iets te ver voor iemand zonder rijbewijs.En ik moet over 1 uur toch werken.
Oja, nog gefeliciteerd trouwens.![]()
Je hebt wel een vies sikjequote:Op vrijdag 1 september 2006 15:43 schreef lugum het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/lugum en vrijgezellig![]()
(gespiekt)quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:43 schreef lugum het volgende:
[..]
Ik zou een papieren zak voor je verjaardag vragen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:43 schreef lugum het volgende:
[..]
hoezo vies? was hem elke dag. nee grapje. heb het ook niet elke dag hoor, depends on my mood. maar voor jou wil ik hem er wel afdoen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Je hebt wel een vies sikje.
Als die eraf gaat, kom ik dadelijk wel even een biertje doen. Wat wil je voor cadeau?
en steek jij nog maar een banaan in die andere oorquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou een papieren zak voor je verjaardag vragen.
Daar ging je de fout dus al in, maar 1 krat bier halen. Wie komt er dan ook.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:07 schreef lugum het volgende:
[..]
een heel kratje bier opzuipen?normaal neem ik er maar een stuk of 6 a 7 flesjes
![]()
Ja, dat zou je wel willen voor je verjaardag hé?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:50 schreef lugum het volgende:
en steek jij nog maar een banaan in die andere oor![]()
Nee , voor mijn verjaardag heb ik liever dat je hem in een ander gat stoptquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat zou je wel willen voor je verjaardag hé?![]()
Dat kan, doe je mond maar openquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:56 schreef lugum het volgende:
[..]
Nee , voor mijn verjaardag heb ik liever dat je hem in een ander gat stopt![]()
een boek met heel veel plaatjes, denk dat het wel iets voor jou is.quote:
Gezellig met zijn allen in de KLBquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
IS tog leuk. Kan je het eindelijk op je eigen manier vieren![]()
Ik kom ook !!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Je hebt wel een vies sikje.
Als die eraf gaat, kom ik dadelijk wel even een biertje doen. Wat wil je voor cadeau?
ja maar daar heb ik wel 1 leuke dame bij nodig (of 2)quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
IS tog leuk. Kan je het eindelijk op je eigen manier vieren![]()
nee heb ik niet, maar ik ga het wel even halenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:19 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ik kom ook !! [afbeelding]
Je hebt toch wel wodka in huis he ? Ik neem zelf de lime wel mee
0906 0666quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:19 schreef lugum het volgende:
[..]
ja maar daar heb ik wel 1 leuke dame bij nodig (of 2)![]()
dat is voor losersquote:
Ja, is iemand waarbij niemand op zijn verjaardag komt geen loser dan?quote:
Roffls, gepwnd wie ein noobquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja, is iemand waarbij niemand op zijn verjaardag komt geen loser dan?![]()
Woerden, en er is bier ja (Alhoewel ik misschien nog wat kratjes erbij moet kopen als iedereen hier komt)quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:20 schreef TheThirdMark het volgende:
Waar woon je, en heb je bier? Anders komen ik en mijn mokkeltje wel langs
was niet zo bedoeldquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:20 schreef P-azz het volgende:
Hmm, verkapte ik ben jarig dus feliciteer me maar topic?
Wodka !quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:22 schreef lugum het volgende:
[..]
Woerden, en er is bier ja (Alhoewel ik misschien nog wat kratjes erbij moet kopen als iedereen hier komt)
[..]
was niet zo bedoeld![]()
ga ik zo halen voor je!quote:
Dannnn Feliciteer ik! Hoe oud is onze eenzame knakker geworden??quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:22 schreef lugum het volgende:
[..]
Woerden, en er is bier ja (Alhoewel ik misschien nog wat kratjes erbij moet kopen als iedereen hier komt)
[..]
was niet zo bedoeld![]()
misschien ook wel slim , geen geld uit te geven aan drank , geen dronken geouwehoer...quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja, is iemand waarbij niemand op zijn verjaardag komt geen loser dan?![]()
zon feestje ga ik binnekort dus wel geven voor mijn verjaardag! ouderwets zuipe blowe en flippe op Nirvanaquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:27 schreef lugum het volgende:
[..]
misschien ook wel slim , geen geld uit te geven aan drank , geen dronken geouwehoer...![]()
dankje, 26 alweerquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:26 schreef P-azz het volgende:
[..]
Dannnn Feliciteer ik! Hoe oud is onze eenzame knakker geworden??![]()
![]()
![]()
En wat heb je zoal gekregen voor je verjaardag?
En staat het bier koud?
Met wie ga je daar heen? Er komt al niet eens iemand op je verjaardagquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:29 schreef lugum het volgende:
[..]
dankje, 26 alweerik heb geld gekregen en kaartjes voor de blue man group
![]()
bier staat koud![]()
Z'n alterego.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:31 schreef jitzzzze het volgende:
En van wie heb je dat gekregen?
en ja ik ga er ook heen met mijn alter egoquote:
blue man group! chillquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:29 schreef lugum het volgende:
[..]
dankje, 26 alweerik heb geld gekregen en kaartjes voor de blue man group
![]()
bier staat koud![]()
zuipen en flippen op nirvana is ook niet verkeerdquote:
Een pauperquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:47 schreef Christine het volgende:
Strikvraag. Wat vind je van Morrissey?
Ken hem alleen van naam , niet zijn muziek dus ik kan er niks over zeggen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:47 schreef Christine het volgende:
Strikvraag. Wat vind je van Morrissey?
klopt!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:45 schreef lugum het volgende:
[..]
zuipen en flippen op nirvana is ook niet verkeerd![]()
dat ligt er ook maar net aan welke stad je woont, denk dat er niet zoveel daklozen zijn hierquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:39 schreef Sassoon het volgende:
Ga in de stad op zoek naar wat daklozen en vraag of ze een biertje komen drinken![]()
Wedden dat je dan zo de kamer vol hebt zitten...![]()
dankjequote:Op vrijdag 1 september 2006 22:42 schreef Piovan het volgende:
Dan wens ik je toch nog een toffe avond.
Als niemand komt moet je ook niet blijven denken eraan, anders krijg je een laag zelfbeeld.
Dat wordt dan een drukke boelquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:42 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Ach gossie...Nou lugum volgend jaar komen de mensen in jouw topic įllemaal op visite hoor![]()
In welk afgelegen gat is dat feestje?quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:58 schreef Maikuuul het volgende:
Dat is pas kut :/
Kom je vanavnod mee feesten in de feesfebrik ?
Mestreech !quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:44 schreef lugum het volgende:
[..]
Dat wordt dan een drukke boeldan moet ik biersponsors gaan zoeken.
[..]
In welk afgelegen gat is dat feestje?![]()
En dankje Mazaru die is leuk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |