Zn eigen geld zit erin, zit jouw geld er ook in?quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:47 schreef DenniZZ het volgende:
VD HERIK OPROTTEN!!!!!!!!
Dat heeft ie alweer een tijdje terug toch?quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:48 schreef Baklap het volgende:
[..]
Zn eigen geld zit erin, zit jouw geld er ook in?
ja .. scc ..quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:48 schreef Baklap het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:50 schreef Maikalo het volgende:
Als we het echt niet uithouden dan gaan we toch naar Excelsior![]()
Tellen de jaren dat ik een scc al heb mee? En het geld wat ik heb uitgegeven aan shirtjes enzo?quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:48 schreef Baklap het volgende:
[..]
daarvoor moet je bij het stadion zijn en niet op internet ..quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:50 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
ja .. scc ..
maar daar gaat het niet om ..
hij heeft ze hebben het recht niet de supporters zo in de kou te zetten !!!
er moet wat gaan gebeuren ....
nuo ik weet het niet, maar volgens mij zitten er hier een hoop op internet zonder actie te voeren :Squote:Op vrijdag 1 september 2006 13:52 schreef denthemen het volgende:
wat wel zo is is dat die feyenoord fans ook echt aktie voeren en niet alleen maar stoer zijn op internet zoals de boeren uit Eihoven
Sommige mensen moeten nu eenmaal werken op een doordeweekse dag he!quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:52 schreef supertux het volgende:
[..]
daarvoor moet je bij het stadion zijn en niet op internet ..
Jah? En? Dus? Zijn geld zat er in btw..quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:48 schreef Baklap het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een baan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:53 schreef supertux het volgende:
[..]
nuo ik weet het niet, maar volgens mij zitten er hier een hoop op internet zonder actie te voeren :S
gisteravond ook? van het weekend?quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:54 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten nu eenmaal werken op een doordeweekse dag he!
Babel....quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah? En? Dus? Zijn geld zat er in btw..
Dat geeft hem het recht die club te verkrachten?
De tijd van de Grote Redder In Nood is voorbij, krediet kan je verspelen.
Heb altijd achter de GKL gestaan, dit is een stap te ver.
Als ze dan toch een Joodsche spits wilden had dan alles op Rosenberg gezet.. Of op die Babel ...
![]()
De eerste training van die neus ben ik zeker van de partij jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:55 schreef supertux het volgende:
[..]
gisteravond ook? van het weekend?
je kan wel naar die neus gaan kijken. maar die jongen kan er ook niks aan doen want die wil ook liever spelen dan op de tribune zitten. Het gaat om dat zooitje in het maasgebouw dat structureel de club naar de klote helpt..quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:01 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
De eerste training van die neus ben ik zeker van de partij jamaar die is op 7 september.
Dit spandoek. Je gelóóft het toch niet?!quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:03 schreef MarkNMGN het volgende:
Waar ik zo ziek van wordt os de reactie van: Jaa, het is wanbeleid, maar wat kan je er tegen doen... gewoon maar accepteren dat één of andere teringtyfushaakneus in ons shirt gaat rondlopen...
Pff, wat een polio-houding zeg, tuurlijk kan je er wel wát aan doen. Je hoeft niet altijd alles maar te slikken
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |