Ik heb tenminste geen bouwlamp op mijn knar gericht om er nog wat van te maken.quote:Op maandag 4 september 2006 17:17 schreef Kiteless het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo jij zult veel vriendinnen hebben
Nee je kan beter zo'n lelijke gothic kop als die van jou hebben of niet?quote:Op maandag 4 september 2006 17:17 schreef Kiteless het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo jij zult veel vriendinnen hebben
quote:Op maandag 4 september 2006 17:20 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb tenminste geen bouwlamp op mijn knar gericht om er nog wat van te maken.
Duh, niet haar hele hoofd staat erop, dan lijkt het al gauw wat beter.quote:Op maandag 4 september 2006 17:23 schreef MrDrako het volgende:
[..]
[afbeelding]
dat vind ik toch een mooie foto..ik zie nergens een bouwlamp
Ik zie ook geen bouwlamp.. Maar die ouwe kanrren bedoelen die andere foto's..quote:Op maandag 4 september 2006 17:23 schreef MrDrako het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dikzak.quote:Op maandag 4 september 2006 13:19 schreef Kiteless het volgende:
Zullen we er een legpuzzel van maken ?
[afbeelding]
Ik gothic, eeeywquote:Op maandag 4 september 2006 17:22 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Nee je kan beter zo'n lelijke gothic kop als die van jou hebben of niet?
Je moeder roept, je moet etenquote:Op maandag 4 september 2006 17:26 schreef Sodeju het volgende:
Je ziet er anders behoorlijk depressief uit, mens
Heb je kleurcontactlenzen? :xquote:Op maandag 4 september 2006 17:23 schreef MrDrako het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kloptquote:Op maandag 4 september 2006 17:26 schreef Jajong het volgende:
In dat fotoboek staan foto's van 6 verschillende mensen?
Wat ik bedoel is dat het gedeelte van haar gezicht dat zichtbaar is, niet zo is verkracht door een lamp zoals die foto waar het om ging.quote:
Matig hé?quote:Op maandag 4 september 2006 17:31 schreef hamkaastosti het volgende:
zitten jullie nu al 2 topics vol te brallen over eoa vrouwtje die 2 cm2 aan borst op fok! zet?
Schitterend he, wat je met 2 tepels wel niet kunt bereikenquote:Op maandag 4 september 2006 17:31 schreef hamkaasjosti het volgende:
zitten jullie nu al 2 topics vol te brallen over eoa vrouwtje die 2 cm2 aan borst op fok! zet?
Die 2 tepels heb ik zelf ook wel, hoorquote:Op maandag 4 september 2006 17:33 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Schitterend he, wat je met 2 tepels wel niet kunt bereiken![]()
Post die foto na de L eens?quote:
w00t!quote:Op maandag 4 september 2006 17:35 schreef Ordinair het volgende:
Lol! Daar zitten foto's tussen die ik nog niet gezien heb!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |