Ja. Deze kom je niet zo mooi uit, omdattie nogal overbelicht is.quote:Op maandag 4 september 2006 16:42 schreef Kiteless het volgende:
[afbeelding]
Maar op de een of andere manier krijg ik het idee dat het jullie om een ander soort foto's te doen is...
Hihi, volgens mij is ze gewoon lelijk hoor.quote:Op maandag 4 september 2006 16:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja. Deze kom je niet zo mooi uit, omdattie nogal overbelicht is.
quote:Op maandag 4 september 2006 16:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hihi, volgens mij is ze gewoon lelijk hoor.
Dat doe ik toch al gekkiequote:Op maandag 4 september 2006 17:02 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Hou je kin vast anders valt ie eraf !
Ja daaag.quote:Op maandag 4 september 2006 17:05 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Sla 'm in elkaar David, hij pest me !![]()
Aaaahhh toe nou.... Als je 'm in elkaar slaat krijg je foto's die niemand nog heeft gezien !quote:Op maandag 4 september 2006 17:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja daaag.
Hij slaat zijn eigen glazen in, door te laten merken dat hij op zichzelf geilt. Dat vind ik genoeg straf voor hem.
Geld dit ook voor mij?quote:Op maandag 4 september 2006 17:07 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Aaaahhh toe nou.... Als je 'm in elkaar slaat krijg je foto's die niemand nog heeft gezien !
![]()
Wat heb ik aan een sekte als de leden niet eens iemand voor me in elkaar willen slaan...quote:Op maandag 4 september 2006 17:09 schreef MrDrako het volgende:
wanneer krijgen we onze eigen kiteless bewegende user icons om te laten zien dat we bij de kiteless aanbiddende sekte horen?
wanneer iemand zin heeft om er 1 te makenquote:Op maandag 4 september 2006 17:09 schreef MrDrako het volgende:
wanneer krijgen we onze eigen kiteless bewegende user icons om te laten zien dat we bij de kiteless aanbiddende sekte horen?
attention whorequote:Op maandag 4 september 2006 17:07 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Aaaahhh toe nou.... Als je 'm in elkaar slaat krijg je foto's die niemand nog heeft gezien !
![]()
Wordt aan gewerkt!quote:Op maandag 4 september 2006 17:09 schreef MrDrako het volgende:
Op die foto lijk je net een mongooltje.quote:Op maandag 4 september 2006 16:42 schreef Kiteless het volgende:
[afbeelding]
Maar op de een of andere manier krijg ik het idee dat het jullie om een ander soort foto's te doen is...
...quote:Op maandag 4 september 2006 17:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
Op die foto lijk je net een mongooltje.
Dat was het. Doei!
nu al 2 vrijwilligers die iemand voor je in elkaar willen slaan. Goed bezigquote:Op maandag 4 september 2006 17:10 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Wat heb ik aan een sekte als de leden niet eens iemand voor me in elkaar willen slaan...![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 17:15 schreef Nosh het volgende:
Haha, en nu al die gefrustreerde mannetjes die hier met hun piemel in de hand zitten te f5'en zo van 'ZE LIJKT NIET OP EEN MONGOOLTJE, DAT HEET SPECIAAL!1'
Ik heb tenminste geen bouwlamp op mijn knar gericht om er nog wat van te maken.quote:Op maandag 4 september 2006 17:17 schreef Kiteless het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo jij zult veel vriendinnen hebben
Nee je kan beter zo'n lelijke gothic kop als die van jou hebben of niet?quote:Op maandag 4 september 2006 17:17 schreef Kiteless het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo jij zult veel vriendinnen hebben
quote:Op maandag 4 september 2006 17:20 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb tenminste geen bouwlamp op mijn knar gericht om er nog wat van te maken.
Duh, niet haar hele hoofd staat erop, dan lijkt het al gauw wat beter.quote:Op maandag 4 september 2006 17:23 schreef MrDrako het volgende:
[..]
[afbeelding]
dat vind ik toch een mooie foto..ik zie nergens een bouwlamp
Ik zie ook geen bouwlamp.. Maar die ouwe kanrren bedoelen die andere foto's..quote:Op maandag 4 september 2006 17:23 schreef MrDrako het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dikzak.quote:Op maandag 4 september 2006 13:19 schreef Kiteless het volgende:
Zullen we er een legpuzzel van maken ?
[afbeelding]
Ik gothic, eeeywquote:Op maandag 4 september 2006 17:22 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Nee je kan beter zo'n lelijke gothic kop als die van jou hebben of niet?
Je moeder roept, je moet etenquote:Op maandag 4 september 2006 17:26 schreef Sodeju het volgende:
Je ziet er anders behoorlijk depressief uit, mens
Heb je kleurcontactlenzen? :xquote:Op maandag 4 september 2006 17:23 schreef MrDrako het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kloptquote:Op maandag 4 september 2006 17:26 schreef Jajong het volgende:
In dat fotoboek staan foto's van 6 verschillende mensen?
Wat ik bedoel is dat het gedeelte van haar gezicht dat zichtbaar is, niet zo is verkracht door een lamp zoals die foto waar het om ging.quote:
Matig hé?quote:Op maandag 4 september 2006 17:31 schreef hamkaastosti het volgende:
zitten jullie nu al 2 topics vol te brallen over eoa vrouwtje die 2 cm2 aan borst op fok! zet?
Schitterend he, wat je met 2 tepels wel niet kunt bereikenquote:Op maandag 4 september 2006 17:31 schreef hamkaasjosti het volgende:
zitten jullie nu al 2 topics vol te brallen over eoa vrouwtje die 2 cm2 aan borst op fok! zet?
Die 2 tepels heb ik zelf ook wel, hoorquote:Op maandag 4 september 2006 17:33 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Schitterend he, wat je met 2 tepels wel niet kunt bereiken![]()
Post die foto na de L eens?quote:
w00t!quote:Op maandag 4 september 2006 17:35 schreef Ordinair het volgende:
Lol! Daar zitten foto's tussen die ik nog niet gezien heb!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |