Coooool !quote:
Je zoomt maar inquote:Op maandag 4 september 2006 17:35 schreef Ordinair het volgende:
Lol! Daar zitten foto's tussen die ik nog niet gezien heb!
Is het echt een jongen dan? En zo ja hoe weet je dat.quote:Op maandag 4 september 2006 17:39 schreef Jajong het volgende:
Dat er mensen zijn die er met open ogen intrappen is toch wel een beetje meelijwekkend...
Posthistorie nalezen zegt al genoegquote:Op maandag 4 september 2006 17:41 schreef Bron het volgende:
[..]
Is het echt een jongen dan? En zo ja hoe weet je dat.
Van jouw?quote:Op maandag 4 september 2006 17:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Posthistorie nalezen zegt al genoeg.
Mocht ik willen, dat ik zoveel van dat soort foto's opgestuurd krijg van meisjes dat ik ze kan gebruiken voor een kloon!quote:Op maandag 4 september 2006 17:42 schreef Jajong het volgende:
Het is misschien een kloon van McDavid.. Anders is dat wel een heel erge kneus.
quote:Op maandag 4 september 2006 17:45 schreef Perriwinkle het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/userpics/90902/Foto%203.jpg
![]()
ja en nu?quote:Op maandag 4 september 2006 17:45 schreef Perriwinkle het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/userpics/90902/Foto%203.jpg
![]()
Dude.. Die foto's vinden is 10 seconden google-werk en dat weet jij ( uiteraard ) ook.quote:Op maandag 4 september 2006 17:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mocht ik willen, dat ik zoveel van dat soort foto's opgestuurd krijg van meisjes dat ik ze kan gebruiken voor een kloon!
Oh zo!quote:Op maandag 4 september 2006 17:47 schreef Perriwinkle het volgende:
[..]
moeten nog wat jaartjes bij....
niet, ik heb een voorbeeldfunctiequote:Op maandag 4 september 2006 17:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh zo!
Maarre, hoever geef jij je bloot voor de cam?
Laat je nou niet op de kast jagen door een stel van die kutnewbies!quote:Op maandag 4 september 2006 18:03 schreef Kiteless het volgende:
stik er maar in
Begrijp ik, maar natuurlijke interesse, ik vind haar ogen nogal heel erg blauw...quote:Op maandag 4 september 2006 17:29 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat het gedeelte van haar gezicht dat zichtbaar is, niet zo is verkracht door een lamp zoals die foto waar het om ging.
Laat die van jou eens zien dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:06 schreef VinoTinto het volgende:
kiteless heeft vieze tepels.
Ik heb sjans!quote:
Die foto uit mn fotoboek heeft iemand in [Pub] Userfoto's ofzo met Photoshop bewerkt,quote:Op maandag 4 september 2006 18:19 schreef OmeCorn het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar natuurlijke interesse, ik vind haar ogen nogal heel erg blauw...![]()
Maar ze is wel een "liephurd" hoor, dat moet ik toegeven.![]()
ernstig stilquote:Op woensdag 6 september 2006 14:16 schreef n00cL30n het volgende:
en toen was het stil.
Ik ook nietquote:Op maandag 4 september 2006 17:35 schreef Ordinair het volgende:
Lol! Daar zitten foto's tussen die ik nog niet gezien heb!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |