Ik denk dat ik mijn topic iets te klagerig gemaakt heb dan, want het was meer als vraag bedoeld waarom overal boeren voor staatquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:26 schreef HeatWave het volgende:
---> KLB
Slaat ook nergens op idd, alsof ik oude over-de-datum zooi ga kopenquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Da's net zoals 'vers', marketingstrategie! [afbeelding]!!!
Boer'n Yoghurtquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:22 schreef veldmuis het volgende:
Is dat hip ofzo? Een boerenbruine boterham met boerenpaté erop en achteraf een schaal boerenyoghurt.
WTF, boeren?! Ik snap het niet! Waarom BOEREN?! [afbeelding]
Ik vind Jostipaté, Jostiyoghurt...een enorme Jostilul veel leuker klinkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:22 schreef veldmuis het volgende:
Ik snap het niet! Waarom BOEREN?!
quote:
BUUUURP!!!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:22 schreef veldmuis het volgende:
Is dat hip ofzo? Een boerenbruine boterham met boerenpaté erop en achteraf een schaal boerenyoghurt.
WTF, boeren?! Ik snap het niet! Waarom BOEREN?! [afbeelding]
Weheheheheheh gevat joh!quote:
Friet is van aardappels gemaakt. En aardappels worden 'geproduceerd' door de boeren (niet door de boeren zelf, maar door de grond en die grond is van de boer simpel gezegd). En in die 'majenaise'[sub] (waarschijnlijk mayonaise) zit onder andere ei en olie. 3 keer raden waar dat vandaan komt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
Boerenvoedsel
Groenten
Vlees
Ik wil gewoon friet met majenaise
Maar dan moet je naar de tandarts en die gedraagt zich tegenwoordig steeds vaker als boerquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:51 schreef 2cv het volgende:
Samengevat: nagenoeg alles wat je eet komt (uiteindelijk) van de boer. Dus als je een hekel hebt aan alle boerenproducten dan kan je maar beter op een steen kauwen ofzo.
hier een vrouw die blijkbaar verstand van zaken heeft. boerendochter misschien?quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:28 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Het gerucht gaat dat die producten bij de boer worden gemaakt en dus lekkerder zijn van smaak. Boerenland volle melk is retelekker en goed voor de botjes. Ook boerenkaas is lekker, die worden bij de boerderijen opgekocht door supermarkten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |