ja idd, ik denk ook niet dat A&F hiervan op de hoogte is, yoox.com heeft zijn collectie A&F artikelen vast uit één of andere outlet vandaan ofzo.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:19 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Dat wil A&F toch helemaal niet? Ze willen de distributie enzo toch allemaal(ongeveer) in eigen handen houden?
Kan je wel zeggen, opzich zit het vest goed om mijn lichaam alleen de mouwen vallen over mijn handen :s ik had zoiets van wtf voor een ras met lange apenarmen zijn die amerikanenquote:Op maandag 11 september 2006 16:51 schreef Coconut het volgende:
[..]
De mouwen zijn sowieso altijd vrij lang, maar in de collectie herfst/winter 2006 zijn ze echt extreem lang.
Hmm, vind iets té... Vond de broeken die ze daar hadden hangen beetje tegenvallen eigenlijk.quote:Op maandag 11 september 2006 20:24 schreef Bananenman het volgende:
Verdomme, er moet maar een nieuwe inkoopactie op Fok komen want ik moet deze broek echt hebben
[afbeelding]
Nee man, vet broekske. Als je die combineert met bijvoorbeeld een ontzettend goedkoop plain wit, zwart of grijs shirt ben je echt wel het mannetje. Natuurlijk ook sjieke sneakerts er onder, dan kan het echt wel schoon zijn!quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:44 schreef Dizer het volgende:
Mee eens. Die is te...
Ik vond ze in NewYork ook een beetje tegenvallen, de broeken daar.
ik ookquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:11 schreef Asshole het volgende:
Jaaa, moet weer een inkoopactie komen! Heb de laatste net gemist
Maar dan moet je ook zoeen petje scheef op je knar zetten, hé?quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:55 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee man, vet broekske. Als je die combineert met bijvoorbeeld een ontzettend goedkoop plain wit, zwart of grijs shirt ben je echt wel het mannetje. Natuurlijk ook sjieke sneakerts er onder, dan kan het echt wel schoon zijn!
Nope.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:39 schreef Puik het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook zoeen petje scheef op je knar zetten, hé?
Dat is ook wel weer zo jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:37 schreef Bananenman het volgende:
Ik vind het juist wel vet dat ie té is, je ziet wel iedereen lopen met een broek met een paar hippe vlekjes erop, maar dit is over the top, goeie zaak
Longsleeves zijn passe man!quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:54 schreef Ace1 het volgende:
Kunnen ze er niet wat longsleeves op de site zetten? Vind de wintercollectie maar karig.
Er staan al longsleeves op de site hoor!quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:54 schreef Ace1 het volgende:
Kunnen ze er niet wat longsleeves op de site zetten? Vind de wintercollectie maar karig.
Heb jij er extra geld over moeten betalen door de douane?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:30 schreef Phraze het volgende:
Weet iemand hoeveel tijd er tussen de bevestigingsmail dat je bestelling wordt verscheept en wanneer deze thuis is? Er staat namelijk in de mail dat deze binnen 7 á 10 dagen op plek van bestemming is. Maar ik kan mij herinneren met mijn vorige bestelling dat het pakketje binnen 5 dagen binnen was. Hoop namelijk dat ik het pakketje dit weekend binnen heb.
wow 3 dagen maar? das echt heel snel, ik heb 2 keer een bestelling gedaan, één keer van 8 artikelen en één keer van 4 artikelen, beide keren had ik de bestelling na 7 dagen binnen, weekend meegerekend.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:23 schreef Maravilla het volgende:
Ik had het de vorige keer binnen 3 dagen binnen, hopelijk nu ook weer..
Ehm, lijkt me sterk..quote:Op woensdag 13 september 2006 01:32 schreef Bealeo het volgende:
Paar maanden geleden in St. Tropez geweest en daar hadden ze een winkel van A&F alleen jammer dat ik niet zo vaak naar St. Tropez ga
Ja, echt heel snel inderdaad.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:50 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
wow 3 dagen maar? das echt heel snel, ik heb 2 keer een bestelling gedaan, één keer van 8 artikelen en één keer van 4 artikelen, beide keren had ik de bestelling na 7 dagen binnen, weekend meegerekend.
Voor sommigen is 7 dagen wachttijd niet zo lang, maar voor mij wel, en als ze het binnen 3 dagen kunnen leveren is dat al helemaal beter.
Hoeveel artikelen had jij in die bestelling die na 3 dagen al geleverd werd?
4 van die karige trui achtige dingen.. en ze zijn echt lelijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:32 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Er staan al longsleeves op de site hoor!Clicky!
Hehe,quote:Op woensdag 13 september 2006 07:22 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ja, echt heel snel inderdaad.In die bestelling had ik 3 artikelen (een overhemd, polo en broek). Toen op maandag besteld en op donderdagmiddag kwam de meneer van de Fed-Ex het afleveren.
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:09 schreef yellowcat het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=w3-WzqfbVHU&NR
ROFLMAO
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:11 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed gedaan zeg, maar weet niet of ik er wel zo om moet lachen
voor lange broeken is bijvoorbeeld american eagle ook veel leuker (vind ik)quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:44 schreef Dizer het volgende:
Mee eens. Die is te...
Ik vond ze in NewYork ook een beetje tegenvallen, de broeken daar.
Wat verwacht jij van longsleeves dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:45 schreef Ace1 het volgende:
[..]
4 van die karige trui achtige dingen.. en ze zijn echt lelijk.
Suedes polo's?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:36 schreef Repeat het volgende:
tvp, tijd dat ik weer eens naar de vs ga om me een paar van die sjieke suede muscle fit polo's te kopen
zo heten ze jong vuilak!quote:Op donderdag 14 september 2006 01:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Suedes polo's?
Alleen dat strippie in je nek is van suede jong vuilak!
Er zitten vlekken op.quote:Op maandag 11 september 2006 20:24 schreef Bananenman het volgende:
Verdomme, er moet maar een nieuwe inkoopactie op Fok komen want ik moet deze broek echt hebben
[afbeelding]
Zou ik niet doen, heb een tijd terug ook een katoenen trui gekocht en die lubbert heel erg uit aan de mouwen. Wol is vormvast, katoen is dat zeker niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je kan ook voor de katoenen versie gaan. Die is maar 50 dollar
[afbeelding]
Ja maar was het een A&F katoenen trui?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, heb een tijd terug ook een katoenen trui gekocht en die lubbert heel erg uit aan de mouwen. Wol is vormvast, katoen is dat zeker niet.
dat is de cashmere versionquote:Op donderdag 14 september 2006 10:08 schreef Dizer het volgende:
Ja maar was het een A&F katoenen trui?
Want de wollen versie is 250 dollar of zo
nee men, ik vlieg over 5 dagen heen...quote:Op donderdag 14 september 2006 10:12 schreef Dizer het volgende:!
Adelante. Ben je weer terug uit China of zo?
quote:Op donderdag 14 september 2006 10:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee men, ik vlieg over 5 dagen heen...
doin' thingsquote:
ik koop de cheap ass replicas daar wel van die kleine chinese handarbeiders!quote:OT: Ga je daar ook een Abercrombie & Fitch winkel bezoeken waar de kleding door een klein chinees jochie is gemaakt?
en als je ze in de winkel koopt zijn ze gemaakt door kleine handarbeiders op de filipijnen, noordelijke marianen, macau en nog meer kleine eilandjesquote:Op donderdag 14 september 2006 10:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
doin' things
[..]
ik koop de cheap ass replicas daar wel van die kleine chinese handarbeiders!
Ah.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:48 schreef marruuuk het volgende:
[..]
en als je ze in de winkel koopt zijn ze gemaakt door kleine handarbeiders op de filipijnen, noordelijke marianen, macau en nog meer kleine eilandjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |