abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:47:01 #31
22273 Dizer
Save the beard!
pi_41514095
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:35 schreef Ordinair het volgende:
Dizer, je lijkt echt op Jack.. Ben je hem niet stiekem?
ssssht.. tegen niemand vertellen
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:47:40 #32
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_41514113
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:35 schreef Ordinair het volgende:
BrauN hoe vaak moeten we nog zeggen dat de kikkert het niet doet..

Dizer, je lijkt echt op Jack.. Ben je hem niet stiekem?
pi_41515415
FF een vraag:

mijn abercrombie t-shirts zijn maat L. Deze zitten precies goed. Nu vroeg ik me af wat mijn maat zou zijn bij de classic shirts (muscle fit) van abercrombie??? Ik las namelijk dat de overhemden wat ruimer uitvallen.
WOW.....
pi_41515879
Hoe gaat dat trouwens met die maten? Ik heb hier van de meeste shirts L. Moet ik dan van A&F ook L nemen?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  woensdag 6 september 2006 @ 01:01:04 #35
22273 Dizer
Save the beard!
pi_41537107
Het is verschillend.
Ik heb bij mijn overhemden, altijd maat XL. Nu kocht ik dus een A&F overhemd Muscle Fit, en dat is een L... die zit eigenlijk een klein beetje te groot, maar wel lekker.

Met T-shirts is het moeilijker. Ik heb vaak XL, maar soms ook L....
Mijn T-shirts van A&F zijn XL muscle fit..
  woensdag 6 september 2006 @ 04:36:45 #36
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_41539491
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:01 schreef Dizer het volgende:
Het is verschillend.
Ik heb bij mijn overhemden, altijd maat XL. Nu kocht ik dus een A&F overhemd Muscle Fit, en dat is een L... die zit eigenlijk een klein beetje te groot, maar wel lekker.
Ja, en doordat ik dit meerdere mensen heb horen zeggen durfde ik niet eens een maat S te bestellen, en heb ik dus maar overhemden in maat XL besteld van de kids collectie (http://www.abercrombiekids.com) en die zitten als gegoten (ik ben ongeveer 1.76m), en de lengte is perfect, hij hangt nog mooi boven mijn broekzakken aan de voor -en achterkant.

Je zei dat jouw overhemd van A&F in maat L nog net iets te groot was, bedoel je daar de lengte mee, of de breedte, of allebei?....want ik zit er nog aan te denken om toch een overhemd in maat S te bestellen, en als hij dan te lang is naar mijn smaak, dan laat ik hem gewoon korter maken, maar dan moet hij dus niet te breed zijn natuurlijk, want dat ziet er dan alsnog niet uit.
The truth is relative, pick one that works!
  woensdag 6 september 2006 @ 07:16:42 #37
22273 Dizer
Save the beard!
pi_41539713
quote:
Op woensdag 6 september 2006 04:36 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Ja, en doordat ik dit meerdere mensen heb horen zeggen durfde ik niet eens een maat S te bestellen, en heb ik dus maar overhemden in maat XL besteld van de kids collectie (http://www.abercrombiekids.com) en die zitten als gegoten (ik ben ongeveer 1.76m), en de lengte is perfect, hij hangt nog mooi boven mijn broekzakken aan de voor -en achterkant.

Je zei dat jouw overhemd van A&F in maat L nog net iets te groot was, bedoel je daar de lengte mee, of de breedte, of allebei?....want ik zit er nog aan te denken om toch een overhemd in maat S te bestellen, en als hij dan te lang is naar mijn smaak, dan laat ik hem gewoon korter maken, maar dan moet hij dus niet te breed zijn natuurlijk, want dat ziet er dan alsnog niet uit.
Breedte zit goed, het is inderdaad meer de lengte. De lengte valt bijna helemaal over mijn kont heen.
pi_41545465
quote:
Op woensdag 6 september 2006 07:16 schreef Dizer het volgende:

[..]

Breedte zit goed, het is inderdaad meer de lengte. De lengte valt bijna helemaal over mijn kont heen.
Dat heb ik ook bijna bij alles, de kleren zijn sowieso erg lang. Maat kleiner is de breedte niet veel kleiner, maar het is dan vooral wat korter.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  woensdag 6 september 2006 @ 16:33:49 #39
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_41553129
quote:
Op woensdag 6 september 2006 07:16 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ok, nou dan denk ik dat ik wel een maat S kan bestellen en dan laat ik hem gewoon korter maken.
pi_41557151
Heeft iemand ervaringen met abercrombiekids? ben 1,70, normaal postuur. Ik heb namelijk geen zin om in te grote kleren te lopen.
  donderdag 7 september 2006 @ 01:48:56 #41
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_41572491
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:44 schreef VandaagNiet het volgende:
Heeft iemand ervaringen met abercrombiekids? ben 1,70, normaal postuur. Ik heb namelijk geen zin om in te grote kleren te lopen.
ja ik, ik ben 1.76m, en ik heb overhemden in maat XL besteld en die zitten als gegoten, en de lengte is perfect, het overhemd komt niet over mijn broekzakken heen. in ieder geval niet over de broekzakken van een G-Star Radar Low Loose model.

Ik heb verder ook nog een hoodie in maat XL die mooi zit.

en nog deze long sleeve in maat L:
pi_41586579
Een vriend van me is zelf een 'inkoopactie' begonnen, ik doe natuurlijk ook mee. Ik moet morgen mijn bestelling doorgeven. Ik wil graag het volgende bestellen:

Fleece Lumber Road navy
Maat S

Classic Shirt Long Lake = ¤69,50
Maat M
[url=http://www.abercrombie.com/anf/onlinestore/collection/13988_04_l.jpg[/img]]http://www.abercrombie.com/anf/onlinestore/collection/13988_04_l.jpg[/img][/url]

Alleen nu de vraaaag Zijn deze maten een beetje goed ingeschat? Ik ben 1.83 en 77 kg. (normaal postuur)

Thanks in advance

[ Bericht 1% gewijzigd door hoppla op 07-09-2006 16:11:14 (for some reason laat die het overhemd niet zien) ]
Stoer en ruig maar net geen tuig
pi_41588127
Et voila, het overhemd Je hebt een beetje teveel img'jes en url'letjes gebruikt, daarom werkt het niet.

Hou er wel rekening mee dat de mouwen van dat vest echt extreem lang zijn. Dat wil zeggen dat ze ongeveer over de helft van je hand vallen + dat het vest ook wijder valt dan normaal.
amokaapjeeh O+
pi_41590068
is er trouwens nog een online webshop die Abercrombie verkoopt en daarnaast ook nog naar Europa (Nederland) verscheept? Yoox.com is er één van, maar ik kan voorderest geen anderen vinden. eBay is ook een optie, alleen ik vertrouw daar de originaliteit niet helemaal.. (en daarnaast wordt er niet heel veel aangeboden..)
pi_41590109
Abercrombie zelf verscheept gewoon naar Nederland hoor.
pi_41590172
quote:
Op donderdag 7 september 2006 18:03 schreef Maravilla het volgende:
Abercrombie zelf verscheept gewoon naar Nederland hoor.
ah, ja.. dat wist ik.. maar ik bedoelde eigenlijk meer webshops die zelf in Europa zitten en waar de verzendkosten dus niet enorm oplopen..
pi_41590660
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:47 schreef Coconut het volgende:
Et voila, het overhemd Je hebt een beetje teveel img'jes en url'letjes gebruikt, daarom werkt het niet.
[afbeelding]

Hou er wel rekening mee dat de mouwen van dat vest echt extreem lang zijn. Dat wil zeggen dat ze ongeveer over de helft van je hand vallen + dat het vest ook wijder valt dan normaal.
Oke, thanks!

Heeft iemand anders nog commentaar op de maat? (Maatje S, vest) (maatje M, overhemd)
Stoer en ruig maar net geen tuig
pi_41591304
quote:
Op donderdag 7 september 2006 18:06 schreef Incepa het volgende:

[..]

ah, ja.. dat wist ik.. maar ik bedoelde eigenlijk meer webshops die zelf in Europa zitten en waar de verzendkosten dus niet enorm oplopen..
Ah oke, nee sorry dan.
  vrijdag 8 september 2006 @ 02:59:14 #49
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_41606652
Ik wist niet dat yoox.com ook A&F verkocht, heb net even gekeken, ze hebben maar 4 artikelen die overigens nog lelijk zijn ook, ik hoop dat ze in de toekomst meerdere artikelen krijgen.
pi_41608078
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 02:59 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik wist niet dat yoox.com ook A&F verkocht, heb net even gekeken, ze hebben maar 4 artikelen die overigens nog lelijk zijn ook, ik hoop dat ze in de toekomst meerdere artikelen krijgen.
Dat wil A&F toch helemaal niet? Ze willen de distributie enzo toch allemaal(ongeveer) in eigen handen houden?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:23:37 #51
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_41611714
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 08:19 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Dat wil A&F toch helemaal niet? Ze willen de distributie enzo toch allemaal(ongeveer) in eigen handen houden?
ja idd, ik denk ook niet dat A&F hiervan op de hoogte is, yoox.com heeft zijn collectie A&F artikelen vast uit één of andere outlet vandaan ofzo.
pi_41617887
Dat was dus ook de reden dat ik naar andere online webshops vroeg Opzich zijn de prijzen van Yoox.com oké, alleen het huidige assortiment A&F is slecht..
pi_41715389
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:51 schreef Coconut het volgende:

[..]

De mouwen zijn sowieso altijd vrij lang, maar in de collectie herfst/winter 2006 zijn ze echt extreem lang.
Kan je wel zeggen, opzich zit het vest goed om mijn lichaam alleen de mouwen vallen over mijn handen :s ik had zoiets van wtf voor een ras met lange apenarmen zijn die amerikanen
I'm a fucking miracle worker !!
pi_41717454
Verdomme, er moet maar een nieuwe inkoopactie op Fok komen want ik moet deze broek echt hebben

pi_41721127
quote:
Op maandag 11 september 2006 20:24 schreef Bananenman het volgende:
Verdomme, er moet maar een nieuwe inkoopactie op Fok komen want ik moet deze broek echt hebben

[afbeelding]
Hmm, vind iets té... Vond de broeken die ze daar hadden hangen beetje tegenvallen eigenlijk.
pi_41721630
Bah dies wel heel erg.
pi_41730231
Ja die is inderdaad wel een beetje té erg. Dat lijkt bijna een echte werkbroek.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  dinsdag 12 september 2006 @ 10:44:31 #58
22273 Dizer
Save the beard!
pi_41730768
Mee eens. Die is te...
Ik vond ze in NewYork ook een beetje tegenvallen, de broeken daar .
pi_41731382
Jaaa, moet weer een inkoopactie komen! Heb de laatste net gemist
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:55:58 #60
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_41732455
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:44 schreef Dizer het volgende:
Mee eens. Die is te...
Ik vond ze in NewYork ook een beetje tegenvallen, de broeken daar .
Nee man, vet broekske. Als je die combineert met bijvoorbeeld een ontzettend goedkoop plain wit, zwart of grijs shirt ben je echt wel het mannetje. Natuurlijk ook sjieke sneakerts er onder, dan kan het echt wel schoon zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')