ssssht.. tegen niemand vertellenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:35 schreef Ordinair het volgende:
Dizer, je lijkt echt op Jack..Ben je hem niet stiekem?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:35 schreef Ordinair het volgende:
BrauN hoe vaak moeten we nog zeggen dat de kikkert het niet doet..
Dizer, je lijkt echt op Jack..Ben je hem niet stiekem?
Ja, en doordat ik dit meerdere mensen heb horen zeggen durfde ik niet eens een maat S te bestellen, en heb ik dus maar overhemden in maat XL besteld van de kids collectie (http://www.abercrombiekids.com) en die zitten als gegoten (ik ben ongeveer 1.76m), en de lengte is perfect, hij hangt nog mooi boven mijn broekzakken aan de voor -en achterkant.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:01 schreef Dizer het volgende:
Het is verschillend.
Ik heb bij mijn overhemden, altijd maat XL. Nu kocht ik dus een A&F overhemd Muscle Fit, en dat is een L... die zit eigenlijk een klein beetje te groot, maar wel lekker.
Breedte zit goed, het is inderdaad meer de lengte. De lengte valt bijna helemaal over mijn kont heen.quote:Op woensdag 6 september 2006 04:36 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ja, en doordat ik dit meerdere mensen heb horen zeggen durfde ik niet eens een maat S te bestellen, en heb ik dus maar overhemden in maat XL besteld van de kids collectie (http://www.abercrombiekids.com) en die zitten als gegoten (ik ben ongeveer 1.76m), en de lengte is perfect, hij hangt nog mooi boven mijn broekzakken aan de voor -en achterkant.
Je zei dat jouw overhemd van A&F in maat L nog net iets te groot was, bedoel je daar de lengte mee, of de breedte, of allebei?....want ik zit er nog aan te denken om toch een overhemd in maat S te bestellen, en als hij dan te lang is naar mijn smaak, dan laat ik hem gewoon korter maken, maar dan moet hij dus niet te breed zijn natuurlijk, want dat ziet er dan alsnog niet uit.
Dat heb ik ook bijna bij alles, de kleren zijn sowieso erg lang. Maat kleiner is de breedte niet veel kleiner, maar het is dan vooral wat korter.quote:Op woensdag 6 september 2006 07:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Breedte zit goed, het is inderdaad meer de lengte. De lengte valt bijna helemaal over mijn kont heen.
Ok, nou dan denk ik dat ik wel een maat S kan bestellen en dan laat ik hem gewoon korter maken.quote:Op woensdag 6 september 2006 07:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Breedte zit goed, het is inderdaad meer de lengte. De lengte valt bijna helemaal over mijn kont heen.
ja ik, ik ben 1.76m, en ik heb overhemden in maat XL besteld en die zitten als gegoten, en de lengte is perfect, het overhemd komt niet over mijn broekzakken heen. in ieder geval niet over de broekzakken van een G-Star Radar Low Loose model.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:44 schreef VandaagNiet het volgende:
Heeft iemand ervaringen met abercrombiekids? ben 1,70, normaal postuur. Ik heb namelijk geen zin om in te grote kleren te lopen.![]()
ah, ja.. dat wist ik.. maar ik bedoelde eigenlijk meer webshops die zelf in Europa zitten en waar de verzendkosten dus niet enorm oplopen..quote:Op donderdag 7 september 2006 18:03 schreef Maravilla het volgende:
Abercrombie zelf verscheept gewoon naar Nederland hoor.![]()
Oke, thanks!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:47 schreef Coconut het volgende:
Et voila, het overhemdJe hebt een beetje teveel img'jes en url'letjes gebruikt, daarom werkt het niet.
[afbeelding]
Hou er wel rekening mee dat de mouwen van dat vest echt extreem lang zijn. Dat wil zeggen dat ze ongeveer over de helft van je hand vallen + dat het vest ook wijder valt dan normaal.
Ah oke, nee sorry dan.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:06 schreef Incepa het volgende:
[..]
ah, ja.. dat wist ik.. maar ik bedoelde eigenlijk meer webshops die zelf in Europa zitten en waar de verzendkosten dus niet enorm oplopen..
Dat wil A&F toch helemaal niet? Ze willen de distributie enzo toch allemaal(ongeveer) in eigen handen houden?quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:59 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik wist niet dat yoox.com ook A&F verkocht, heb net even gekeken, ze hebben maar 4 artikelen die overigens nog lelijk zijn ook, ik hoop dat ze in de toekomst meerdere artikelen krijgen.
ja idd, ik denk ook niet dat A&F hiervan op de hoogte is, yoox.com heeft zijn collectie A&F artikelen vast uit één of andere outlet vandaan ofzo.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:19 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Dat wil A&F toch helemaal niet? Ze willen de distributie enzo toch allemaal(ongeveer) in eigen handen houden?
Kan je wel zeggen, opzich zit het vest goed om mijn lichaam alleen de mouwen vallen over mijn handen :s ik had zoiets van wtf voor een ras met lange apenarmen zijn die amerikanenquote:Op maandag 11 september 2006 16:51 schreef Coconut het volgende:
[..]
De mouwen zijn sowieso altijd vrij lang, maar in de collectie herfst/winter 2006 zijn ze echt extreem lang.
Hmm, vind iets té... Vond de broeken die ze daar hadden hangen beetje tegenvallen eigenlijk.quote:Op maandag 11 september 2006 20:24 schreef Bananenman het volgende:
Verdomme, er moet maar een nieuwe inkoopactie op Fok komen want ik moet deze broek echt hebben
[afbeelding]
Nee man, vet broekske. Als je die combineert met bijvoorbeeld een ontzettend goedkoop plain wit, zwart of grijs shirt ben je echt wel het mannetje. Natuurlijk ook sjieke sneakerts er onder, dan kan het echt wel schoon zijn!quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:44 schreef Dizer het volgende:
Mee eens. Die is te...
Ik vond ze in NewYork ook een beetje tegenvallen, de broeken daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |