abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41386810
En jawel hoor, vandaag weer een klootzak die het nodig vond de rotonde af te snijden...

Meneertje komt van de snelweg, remt volop, en gaat meteen linksaf, ipv de rotonde te nemen...

Ik kan me daar echt kapot aan ergeren, meneer dacht zeker dat hij boven het verkeer staat ofzo (boven de verkeersregels)

Volgende keer heb je een paar krassen op je mooie lak van je mercedes taxi
  vrijdag 1 september 2006 @ 07:42:48 #2
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_41387041
op een rotonde doe ik het nooit (omdat je hier geen zicht hebt over de rotonde heen)..
maar op een afslag naar links met zo'n scheidings ding in het middens soms wel.. (als er niemand aan komt iig)
anders moet ik zoveel sturen
pi_41387052
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 07:42 schreef Devilnl het volgende:
op een rotonde doe ik het nooit (omdat je hier geen zicht hebt over de rotonde heen)..
maar op een afslag naar links met zo'n scheidings ding in het middens soms wel.. (als er niemand aan komt iig)
anders moet ik zoveel sturen
Pas maar op anders heb je zo ook een kras te pakken van Wadloper.
-
pi_41387127
Nog nooit gezien, ik snap ook niet echt het nut er van?
Poeh poeh, wel 2 hele seconden winst.

Dat is net zo achterlijk als die lui die je op een 70 km stuk met 90 voorbij komen om 3 kilometer verder op 110 te gaan rijden op de snelweg.
  vrijdag 1 september 2006 @ 08:30:39 #5
140991 sledge5hammer
poesjes zijn beter dan katers.
pi_41387395
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 06:23 schreef Wadloper het volgende:
En jawel hoor, vandaag weer een klootzak die het nodig vond de rotonde af te snijden...

Meneertje komt van de snelweg, remt volop, en gaat meteen linksaf, ipv de rotonde te nemen...

Ik kan me daar echt kapot aan ergeren, meneer dacht zeker dat hij boven het verkeer staat ofzo (boven de verkeersregels)

als ze je hinderen kan ik me voorstellen dat je je eraan irriteerd......maar als je zelf gewoon door kan rijden moet je niet zeuren....
Trust me, I know what I'm doing......
pi_41387518
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 08:30 schreef sledge5hammer het volgende:

[..]

als ze je hinderen kan ik me voorstellen dat je je eraan irriteerd......maar als je zelf gewoon door kan rijden moet je niet zeuren....
Ik moest zelf vol in de ankers, omdat hij zo nodig af moest snijden
pi_41387619
quote:

Doe ik ook altijd met de motor. Lekker schijt aan iedereen
Steun een gratis goed doel naar keuze. Download http://rapidshare.com/files/29980773/plz_download.rar (en gooi het daarna weg ofzo :) Gratis doneren aan een goed doel!
pi_41387649
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 08:52 schreef hav0c het volgende:

[..]

Doe ik ook altijd met de motor. Lekker schijt aan iedereen
en door mensen als jij hebben wij motorrijders een slechte naam

met de motor is het juist leuk om rotondes te nemen
en om flink door te rijden
pi_41387678
Ook waar. Rij hem ook vaak gewoon rond en alleen als er niemand is snijden. Maar ja, het blijft toch altijd leuk om even te stoken in zo'n topic
Steun een gratis goed doel naar keuze. Download http://rapidshare.com/files/29980773/plz_download.rar (en gooi het daarna weg ofzo :) Gratis doneren aan een goed doel!
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:10:33 #10
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_41387863
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 08:43 schreef Wadloper het volgende:

[..]

Ik moest zelf vol in de ankers, omdat hij zo nodig af moest snijden
Dan had mijn auto er toch echt vol ingezeten.. Ik heb het nooit gezien dat iemand het deed, maar als mensen rare toeren uithalen die volgens de wet niet mogen en mij daarbij hinderen geef ik zelfs wel ff extra gas om te zorgen dat het ze niet lukt..
pi_41387962
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 08:57 schreef hav0c het volgende:
Ook waar. Rij hem ook vaak gewoon rond en alleen als er niemand is snijden. Maar ja, het blijft toch altijd leuk om even te stoken in zo'n topic
das waar...

koekblikkers
pi_41387974
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 08:55 schreef ReneH83 het volgende:

[..]

met de motor is het juist leuk om rotondes te nemen
FF voetsteuntjes bijslijpen
Vroeger, toen schepen nog van hout en mannen van staal waren....
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:39:57 #13
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_41388297
als mensen acties uithalen die niet mogen, zoals afsnijden ofzo, dan gaat mijn auto er, heel raar, vanzelf naar toe rijden om te zonder dat het niet lukt en als het wel lukt dan met flinke schade. Optieften met je rare weggedrag!!

(of lui die bij invoegen of inhalen per se vooraan willen invoegen, terwijl achter mij plek zat was, die lui krijgen ook geen plekkie, die gaaan maar fijntje remmen!
pi_41388429
Wat raar is dat toch bij Nederlandse bestuurders...die drang om, als iemand iets doet wat niet mag, het er nog even in te wrijven door zelf de situatie nog 2x zo gevaarlijk te maken...

Je kan toch beter defensieve actie ondernemen dan (bijna) een ongeluk (mede)veroorzaken?!
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_41388922
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:39 schreef gateway het volgende:
als mensen acties uithalen die niet mogen, zoals afsnijden ofzo, dan gaat mijn auto er, heel raar, vanzelf naar toe rijden om te zonder dat het niet lukt en als het wel lukt dan met flinke schade. Optieften met je rare weggedrag!!

(of lui die bij invoegen of inhalen per se vooraan willen invoegen, terwijl achter mij plek zat was, die lui krijgen ook geen plekkie, die gaaan maar fijntje remmen!
Had jij niet liever bij de politie gezeten? Of was jij in de oorlo.. tijdens het WK ook voor Duitsland?
pi_41388997
Ik vind het juist leuk om met mijn scooter zo laag mogelijk 5 rondjes om de rotonde te rijden.

Niks afsnijden. Laatste keer dat ik dat iemand zag doen lag ie bijna onder een bus.
:)
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:18:43 #17
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_41389032
Wat voor gare auto's rijden jullie allemaal, dat jullie ze graag in puin willen rijden, puur om een medeweggebruiker te wijzen op onjuist gedrag? Ik houd mijn auto liever heel.
Schaap
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:02:30 #18
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_41390074
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:49 schreef rameijer het volgende:
Wat raar is dat toch bij Nederlandse bestuurders...die drang om, als iemand iets doet wat niet mag, het er nog even in te wrijven door zelf de situatie nog 2x zo gevaarlijk te maken...

Je kan toch beter defensieve actie ondernemen dan (bijna) een ongeluk (mede)veroorzaken?!
Ik denk dat ze iets te compenseren hebben. Of wat tekort komen.
Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
pi_41390092
ik doe het ook weleens snachts ofzo als er toch niemand rijd
pi_41390124
quote:

Herkenbaar!
pi_41392468
quote:

misschien had je rechter moeten worden als je zo graag eigen rechter wilt spelen
pi_41392536
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 08:00 schreef SimtekF1 het volgende:
Nog nooit gezien, ik snap ook niet echt het nut er van?
Poeh poeh, wel 2 hele seconden winst.

Dat is net zo achterlijk als die lui die je op een 70 km stuk met 90 voorbij komen om 3 kilometer verder op 110 te gaan rijden op de snelweg.
Of mensen die je in de bebouwde kom met 70 voorbij gaan en daarna weer naast je staan bij het volgende stoplicht .
pi_41393279
Hmm, dat deed me pa vroeger ook weleens.. Maar nu waren deze rotondes geheel overzichtelijk..
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:25:40 #24
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_41393424
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:14 schreef nicomart het volgende:

[..]

Had jij niet liever bij de politie gezeten? Of was jij in de oorlo.. tijdens het WK ook voor Duitsland?
politie, mooi man, beetje mensen bekeuren!! lijkt me mooi werk, achtervolginging op de autobaan enzo
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Herkenbaar!
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 13:44 schreef 2609 het volgende:

[..]

misschien had je rechter moeten worden als je zo graag eigen rechter wilt spelen
hmmzz, das niks met zo'n raar pakkie an
pi_41409645
ZIjn ook vaak van die kampers met afgeragte mercedessen of gare hyundai-achtige bestelbussen met een achterbank Net ook weer. Werkzaamheden op de snelweg, iedereen rijdt netjes 90, maar zo'n aso scheurt er weer hard langs alsof de regels niet voor hem en zn gare mongolenbus gelden
  vrijdag 1 september 2006 @ 23:40:19 #26
36461 Joppy
geen colaboy
pi_41410531
quote:

Ja, vast, jij bent zo begaan met het lot van je medewegebruikers, dat je met gevaar voor eigen auto en leven een overtreder wel even terug gaat pakken
Volgens mij heb je niet eens een rijbewijs, of je hebt al flink wat schade gereden
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:03 schreef 2609 het volgende:
ik doe het ook weleens snachts ofzo als er toch niemand rijd
Ja, idd. Het mag wel niet volgens de verkeersregels. Maar die verkeersregels zijn er voor de veiligheid en dat het verkeer elkaar niet hindert. 'S nachts op een verlaten weg een rotonde de andere kant opnemen moet kunnen. Zodra er ander verkeer in de buurt is, dan is het sowieso verkeerd.
Let the beat control your body!
pi_41411014
In het midden van de rotonde kun je op een klapstoeltje zitten en bier drinken.
  Spellchecker zaterdag 2 september 2006 @ 00:56:25 #28
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_41412981
quote:
[..]

altijd weer die 'volgende keer' hé
Tevens -purist.
pi_41414166
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 23:55 schreef Lange_Lans het volgende:
In het midden van de rotonde kun je op een klapstoeltje zitten en bier drinken.
Geweldig leuk idd
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
pi_41416685
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:56 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

altijd weer die 'volgende keer' hé
Ja tuurlijk, ik kan moeilijk de geschiedenis ingaan, wetend wat komen gaat, en dan wat krassen, of niet?
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:02:55 #31
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41422340
Wtf dus je hebt echt idioten die dat doen ? zo vet he gek.

Gevaarlijke shit
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Spellchecker zaterdag 2 september 2006 @ 23:22:30 #32
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_41438464
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 07:06 schreef Wadloper het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, ik kan moeilijk de geschiedenis ingaan, wetend wat komen gaat, en dan wat krassen, of niet?
de 'volgende keer' zie je het ook niet vantevoren aankomen
Tevens -purist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')