Ok.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:06 schreef rompompom het volgende:
Damn, een kléin beetje meer geduld was op z'n plek geweest
Deze gaat dicht zodra AE er eentje geopend heeft!
Mwoehahahaha!quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:06 schreef SPK het volgende:
[..]
jah de gangbare wel, de klonen voor ban's kent niemand![]()
Ja ik heb SPK en Ghostbuster, SPK is laptop modequote:
nou zo erg is het niet.. want kon de OP niet vinden... (staat acher het wiki-icon?)quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:06 schreef rompompom het volgende:
Damn, een kléin beetje meer geduld was op z'n plek geweest
Deze gaat dicht zodra AE er eentje geopend heeft!
We gaan wel een keer slapen nog vandaag he`quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:08 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nou zo erg is het niet.. want kon de OP niet vinden... (staat acher het wiki-icon?)
volgende poging moet gaan lukken![]()
![]()
Ik heb wel een of twee kutkloons gehad, maar ik vind er weinig lol aan, eigenlijk. Eentje liep echt gruwelijk mensen mee te irriteren door ontzettend op spelling te gaan lettenquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:08 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja ik heb SPK en Ghostbuster, SPK is laptop mode
En ik had nog _Spook_ maar die heeft Nikky doodgemaakt![]()
Je moet wel altijd een kloon hebben voor ban's die niet opvaltquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb wel een of twee kutkloons gehad, maar ik vind er weinig lol aan, eigenlijk. Eentje liep echt gruwelijk mensen mee te irriteren door ontzettend op spelling te gaan letten
ja..maar de volgende keer hoeft niet perse vandaag te zijnquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:09 schreef SPK het volgende:
[..]
We gaan wel een keer slapen nog vandaag he`![]()
Dat is maar een decor. De rest zal jij nooit begrijpen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dit is een soort baggertopic alleen alleen maar over frituren en bier ?
Iedereen zit te wachten op je poging nuquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:10 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja..maar de volgende keer hoeft niet perse vandaag te zijn
Kloptquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:10 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat is maar een decor. De rest zal jij nooit begrijpen.
In de openingspost moet je op dit plaatje klikken:quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:08 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nou zo erg is het niet.. want kon de OP niet vinden... (staat acher het wiki-icon?)
volgende poging moet gaan lukken![]()
![]()
haha en wat gebeurt er dan met deze? want bij de vorige was er ook al een gemaakt toch?quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:10 schreef SPK het volgende:
[..]
Iedereen zit te wachten op je poging nu
Ik ben nog nooit gebandquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:10 schreef SPK het volgende:
[..]
Je moet wel altijd een kloon hebben voor ban's die niet opvalt![]()
Die hoerige NB is dicht zekerquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
KloptIk kom hier voor het eerst
![]()
Deze is tijdelijk daarom heet hij ook zoquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:12 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
haha en wat gebeurt er dan met deze? want bij de vorige was er ook al een gemaakt toch?
Hahahaquote:
Je weet dat quote tags niet werken in een sig?quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
ah ok... dat had ik wel bedacht... maar ondertussen was ik al zo lang aan het zoeken, dat ik nog gauw even terugkeek.. om te kijken of jullie het dus te lang vonden durenquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
In de openingspost moet je op dit plaatje klikken:
[afbeelding]
Oh, die pilaren van onbekendheid, dat zijn 'wij'. Het plafond kan je nog niet zien. Het einde van de gang heeft nog nooit iemand gezien, de mist is te dik.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:13 schreef ehqo het volgende:
[..]
Oh, die pilaren van onbekendheid, dat zijn 'wij'. Het plafond kan je nog niet zien. Het einde van de gang heeft nog nooit iemand gezien, de mist is te dik.
Whehe! Ja, de meesten zijn niet erg geduldigquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:13 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ah ok... dat had ik wel bedacht... maar ondertussen was ik al zo lang aan het zoeken, dat ik nog gauw even terugkeek.. om te kijken of jullie het dus te lang vonden duren
Welkom en dingen. Bier! Frituur!quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
HahahaNiet eens
Ik dacht ik heb laatst IR.baboons bikkeltijd al eens bezocht ik ga nu bij de andere buren op bezoek
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:12 schreef SPK het volgende:
[..]
Deze is tijdelijk daarom heet hij ook zo![]()
Dat doe je toch alquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:14 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
echt waar?.. maar als ik er nu 1 open... ga ik dan niet iedereen in de war maken
quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Welkom en dingen. Bier! Frituur!
Welcome to Ehqo's Worldquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het klinkt wel heel spannend enzo
![]()
Waar je een trap kan worden over de bank. Als je wil.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Welcome to Ehqo's World [afbeelding]
Da's lang! Dan zou ik ook gaan klonen jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:13 schreef SPK het volgende:
[..]
Nou ik heb ook geen plannen hoor
De laatste keer was een maand
Da's nu wel een beetje spuit elf jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:14 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
echt waar?.. maar als ik er nu 1 open... ga ik dan niet iedereen in de war maken
quote:
Beterschap alvast en welterustenquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben ziek geworden Báh. Dus. Ik ga slapen. Adieu.
jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:17 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja dat is ook weer waar
maar even serieus.. is het de bedoeling dat ik dat alsnog doe of niet?
Beterschap. En liefdequote:Op vrijdag 1 september 2006 03:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Of je geeft de bank een trap.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:16 schreef ehqo het volgende:
[..]
Waar je een trap kan worden over de bank. Als je wil.
Nachtkus op je voorhoofd, en een nat washandje eroverheen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:16 schreef clumsy_clown het volgende:
ja zo voel ik het ook dan wel jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's nu wel een beetje spuit elf ja
weltrusten.. en rustig aanquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:16 schreef clumsy_clown het volgende:
We zijn al op 1/6 van dit topicquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:17 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja zo voel ik het ook dan wel ja
quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:17 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nachtkus op je voorhoofd, en een nat washandje eroverheen.
Wegwezen met de nutteloze smileyposts.quote:
ik zal mijn best doen.. heb het al 2 x voor elkaar gekregenquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:21 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je mag de LaPo van deze wel. Vind ik.
Slaap lekker. En werk ze, gok ik.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:22 schreef rompompom het volgende:
Hmm. Ik vind het eigenlijk ook wel weer mooi geweest. Over acht uur gaat de wekker, die slaap heb ik wel nodig eigenlijk. Ik groet u allen en tot weder[iets]!![]()
en dergelijke.
weltrusten RPPquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:22 schreef rompompom het volgende:
Hmm. Ik vind het eigenlijk ook wel weer mooi geweest. Over acht uur gaat de wekker, die slaap heb ik wel nodig eigenlijk. Ik groet u allen en tot weder[iets]!![]()
en dergelijke.
ok gezellig.. dan ga ik datzelfde maar doenquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:23 schreef SPK het volgende:
Ik rook er nog 1 en dan ook plat
Jij moet naar Flipper morgen dwaasquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:24 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ok gezellig.. dan ga ik datzelfde maar doen
Maar ik moest gapenquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:19 schreef clumsy_clown het volgende:
...
[..]
Wegwezen met de nutteloze smileyposts.
ja klopt... maar ik heb afgelopen nacht heel veel geslapenquote:
Ook dr ogen dichthouden?quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:27 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja klopt... maar ik heb afgelopen nacht heel veel geslapen
en kan in de auto nog even mijn ogen dichtdoen, als mijn nichtje dat ook wil doen
Je kan ook in het stopcontact plassen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:26 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Maar ik moest gapenIk ga het power-knopje van mn computer maar eens aanraken. Toedels!
quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:27 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je kan ook in het stopcontact plassen.
ik was er nogquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:25 schreef ehqo het volgende:
Ja hee, en ik dan?
nou meestal willen kids met een autorit nog wel eens gauw in slaap vallenquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:27 schreef SPK het volgende:
[..]
Ook dr ogen dichthouden?
Automatische piloot![]()
Gelukkig. Die koester ik. Mijn dromen met name.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:28 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik was er nog
maar wil je niet je nachrust afnemen
Oh je had het over kidsquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:29 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nou meestal willen kids met een autorit nog wel eens gauw in slaap vallen
Doekjes met chloroform in de airco verstoppen. En voluit aanzetten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:29 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nou meestal willen kids met een autorit nog wel eens gauw in slaap vallen
quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:30 schreef ehqo het volgende:
[..]
Doekjes met chloroform in de airco verstoppen. En voluit aanzetten.
mja.. ik wilde verder wel heel blijven.. maar daarmee gaat de rest ook outquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:30 schreef ehqo het volgende:
[..]
Doekjes met chloroform in de airco verstoppen. En voluit aanzetten.
ik ga met mijn vader en moeder en het oudste kind van mijn oudste zusquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:31 schreef SPK het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat die moest rijden ofzo![]()
Het word ingewikkeld nu wel
Duidelijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:32 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik ga met mijn vader en moeder en het oudste kind van mijn oudste zus
jij ook.. tot de volgende keerquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:33 schreef SPK het volgende:
[..]
Duidelijkik kan met een gerust hart gaan slapen nu
Slaap lekker allebei alvast en tot later![]()
Groetjes aan je hersengolven.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:33 schreef SPK het volgende:
[..]
Duidelijkik kan met een gerust hart gaan slapen nu
Slaap lekker allebei alvast en tot later![]()
weer opengezet.. omdat ik blijkbaar een nieuwe moest makenquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:35 schreef Neenetje het volgende:
Hoe postte men nou door?
ietsje dan hequote:Op vrijdag 1 september 2006 03:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dit is gewoon verkapte nachtbagger zonder tieten enzo( en op een iets hoger niveau
)
quote:
is dat wel eens anders dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:38 schreef ehqo het volgende:
Tot zover een stabiele internet verbinding.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:38 schreef ehqo het volgende:
Tot zover een stabiele internet verbinding.
haha ok.. maar wel mooi dat je er dus elke keer dat het stabiel is zo blij mee bentquote:
Dat ik nog zou lachen voor ik in slaap zou vallen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:40 schreef Neenetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier, een clown op een touw.
Als je wakker wil worden. Moet je slapen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:44 schreef Angel-Eyez het volgende:
he bah.. wil nog niet slapen... maar ja... moet maar
haha ja precies... nou dan wens ik maar weltrusten enzoquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als je wakker wil worden. Moet je slapen.
Goedenacht.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:45 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
haha ja precies... nou dan wens ik maar weltrusten enzo
quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:41 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat ik nog zou lachen voor ik in slaap zou vallen.
Same here.quote:Op vrijdag 1 september 2006 05:06 schreef Angel-Eyez het volgende:
uhm met mij kletsen?.. ik kan niet slapen
de bankrekening en mijn gezond verstand. Al 2 jaar langquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:00 schreef Misstique het volgende:
Wat stopt je?
als je een huis koopt en moet inrichten houd je graag geld achter de hand voor spullenquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:02 schreef Misstique het volgende:
Je hebt er al 2 jaar lang geen geld voor?.
en daarna weer een week werken, en nog 1, en nog 1, en nog 1, en.....even 2 weken weg zou niet verkeerd zijn uit dit getyfuseerde landquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:05 schreef Misstique het volgende:
Hou vol, bijna weekend.
ik krijg spontaan zin om Microsoft flightsimulator te installerenquote:
Ik vloog in flightsimulator 95 al met een cessna in het WTCquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik krijg spontaan zin om Microsoft flightsimulator te installeren
Het is nu precies een half uur later. Staat de AIVD al voor je deur?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik vloog in flightsimulator 95 al met een cessna in het WTC![]()
Die komen niet in BeFquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het is nu precies een half uur later. Staat de AIVD al voor je deur?
Hallo, verrijking van mijn leven.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:34 schreef Chowi het volgende:
Goedemorgen allen.
*smelt.quote:
David aan aarde, (beperkte) verbinding is weer mogelijk!quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:53 schreef ehqo het volgende:
Check, check, 1, 2. Aarde aan David?
Dat is Chowi, die is gesmolten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:56 schreef rompompom het volgende:
Kleffe bende hier...
Een maliënkolder van smilies.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:58 schreef Chowi het volgende:
*Knip.
Omdat ik mod ben mag ik dat niet posten?quote:
Dan moet je het goede voorbeeld geven, en dat houdt dus niet in dat je mag gaan smileyposten... ofzoquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat ik mod ben mag ik dat niet posten?.
Contacteer jij Breuls even? Fok doet weer raar. Of beter gezegd, fok doet weer wat het normaal doetquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:07 schreef JDude het volgende:
Ja hallo.
Inderdaad!quote:
Usersquote:
Luie honden die geen PI gebruikenquote:
Hold you horses!quote:
Nee, ik mag ook nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:51 schreef Misstique het volgende:
Mag ik al naar huis?
Wat mij betreft wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:51 schreef Misstique het volgende:
Mag ik al naar huis?
Kan gebeuren, maar laat het niet weer gebeuren. Bierquote:
En ik?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben echt lame. Drie notes, waarvan twee positief. Niets stoers, rebels, hips aan.
Ik heb er elf.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben echt lame. Drie notes, waarvan twee poistief. Niets stoers, rebels, hips aan.
ik tweequote:
uh, ik weet niet hoeveel ik er heb.......quote:
Zo interessant is BeF niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:56 schreef jogy het volgende:Hallo!
Moet ik nog teruglezen of is dat het niet waard?
kastanova had er meerquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Best veel voor een mod volgens mij![]()
Conflict is mod.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Best veel voor een mod volgens mij![]()
Beschouw het als de stilte voor de storm.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet zo van 'niet meer sinds jij er post' maar gewoon, de laatste tijd valt er weinig te beleven. We wachten op de BeF-verlichting.
Jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:00 schreef Chowi het volgende:
We hebben eigenlijk gewoon een goede rel nodig.
Een schijnend biertje.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
BeF-Verlichting. Hm.
Een goeie teringmorgen Lits.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:01 schreef Litso het volgende:
Mogge.
BeF is kei-inteelt, dus we hebben een vreemdganger en minnaar nodig. Als jij en ik er nou voor zorgen dat Mt. lesbisch wordt en Dago laat zitten, waardoor Dago zijn heil zoekt bij JD. Lits pleegt zelfmoord vanwege liefdesverdriet, maar wordt gered door Janet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:00 schreef Chowi het volgende:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:00 schreef Chowi het volgende:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
BeF is kei-inteelt, dus we hebben een vreemdganger en minnaar nodig. Als jij en ik er nou voor zorgen dat Mt. lesbisch wordt en Dago laat zitten, waardoor Dago zijn heil zoekt bij JD. Lits pleegt zelfmoord vanwege liefdesverdriet, maar wordt gered door Janet.
Zoiets?
Nou eh nee, dat lijkt me niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:06 schreef clumsy_clown het volgende:
BeF is kei-inteelt, dus we hebben een vreemdganger en minnaar nodig. Als jij en ik er nou voor zorgen dat Mt. lesbisch wordt en Dago laat zitten, waardoor Dago zijn heil zoekt bij JD. Lits pleegt zelfmoord vanwege liefdesverdriet, maar wordt gered door Janet.
Zoiets?
molotov-> moskee dan?quote:
Zo'n mijnwerkerslampje op je hoofd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
BeF-Verlichting. Hm.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:08 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Maar mag ik ook iemand laten zitten dan?
Ik ben ook altijd maar backup![]()
![]()
Jij begint eerst een relatie met JD, maar die blijkt geen erecties te kunnen krijgen waarna jij natuurlijk aan jezelf gaat twijfelen, maar dan blijkt het bij Lits wel gewoon te lukken dus je komt erachter dat je een geil wijf bent en JD gepaald wordt door Dago.quote:
Daar dacht ik dus ook aan jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo'n mijnwerkerslampje op je hoofd.
Ok.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
Jij begint eerst een relatie met JD, maar die blijkt geen erecties te kunnen krijgen waarna jij natuurlijk aan jezelf gaat twijfelen, maar dan blijkt het bij Lits wel gewoon te lukken dus je komt erachter dat je een geil wijf bent en JD gepaald wordt door Dago.
Heb je iets tegen me of zo?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Jij begint eerst een relatie met JD, maar die blijkt geen erecties te kunnen krijgen waarna jij natuurlijk aan jezelf gaat twijfelen, maar dan blijkt het bij Lits wel gewoon te lukken dus je komt erachter dat je een geil wijf bent en JD gepaald wordt door Dago.
het lijkt maar zoquote:
Goed plan. Mt is zo lesbisch gemaakt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zoiets?
Ja maar Lits is vreemdgegaan met Mt heh..quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik blijf wel gewoon bij Lits.
Óhof, we halen VM terug naar de reeks en we zorgen ervoor dat zij een date krijgt met David. Dan is zij helemaal blij omdat ze denkt dat ze eindelijk de ware heeft gevonden, maar dan laat David blijken dat het niet wederzijds is door samen met ons haar helemaal uit te lachen in BeF.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik blijf wel gewoon bij Lits.
Ik vergeef het hem. Na hem gecastreerd te hebben.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:16 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja maar Lits is vreemdgegaan met Mt heh..
Met mij.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Met wie gaat Tiek vreemd dan?
I like the way you thinkquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Óhof, we halen VM terug naar de reeks en we zorgen ervoor dat zij een date krijgt met David. Dan is zij helemaal blij omdat ze denkt dat ze eindelijk de ware heeft gevonden, maar dan laat David blijken dat het niet wederzijds is door samen met ons haar helemaal uit te lachen in BeF..
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed, goed, we gooien David in de rol van het bukkertje.
JD wordt de pizzabezorger op het feestje van Mt. en Chowi.
Zo goed?
Dat vind ik toch wat cru.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
I like the way you think.
Óf, we bevestigen de roddels als bekend wordt dat we allebei, tegelijk Dago geplezierd hebben voor het blauwe kleurtje, waarna Mt. ons opzoekt en vermoordt, en Dago in stukjes hakt en hondenpaté van hem maakt en als wraak Lits ontvoert en voor de rest van hun leven als sekslaaf gebruikt, terwijl hij net erachter was gekomen dat VM zijn liefde van z'n leven was.
"Janet". Zo goed?quote:
Hallo, join the club of the impopularquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hallo, join the club of the impopular
Ja maar. Dat komt omdat als ik jou in fantasieën ga verwerken waar ook nog seks in voorkomt het er heel anders uit gaat zien en ik de rest van de mensen vergeetquote:
Nou dan ga ik weer alleen in een hoekje zittenquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar. Dat komt omdat als ik jou in fantasieën ga verwerken waar ook nog seks in voorkomt het er heel anders uit gaat zien en ik de rest van de mensen vergeet.
Hoeveel kinderen zijn er doodgereden?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:24 schreef JDude het volgende:
Whehehe, chaos in m'n straat...
De school hiernaast is net uit, en vanwege een omleiding moesten er ook nog eens twee brandweerwagens en politie met sirene, en een streekbus door.
Nooit te weinig iigquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen zijn er doodgereden?
Please zeg 12,Please zeg 12, Please zeg 12.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen zijn er doodgereden?
Dat is wel érg vergezocht.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:27 schreef clumsy_clown het volgende:
David blijkt de Piemel from Heaven te hebben en iédere BeF-meid valt voor hem, waarna we allemaal vechten om hem, in een moddelpoel natuurlijk. Janet wint en pijpt hem het licht uit z'n ogen.
Ja en dan voelt het restant van mannelijk BeF zich achtergesteld en besluiten ze elkaar maar te gaan neuken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:27 schreef clumsy_clown het volgende:
David blijkt de Piemel From Heaven te hebben en iédere BeF-meid valt voor hem, waarna we allemaal vechten om hem, in een moddelpoel natuurlijk. Janet wint en pijpt hem het licht uit z'n ogen.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja en dan voelt het restant van mannelijk BeF zich achtergesteld en besluiten ze elkaar maar te gaan neuken.
Dat valt uit de resten vooralsnog niet op te maken.quote:
Dan zou hij een driekoppige groene piemel moeten hebben, die tijdens het klaarkomen gromt en stukjes schaamlip wegeet.quote:
dat voel ik me nu alquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja en dan voelt het restant van mannelijk BeF zich achtergesteld en besluiten ze elkaar maar te gaan neuken.
Knuffel om het goed te maken?quote:
Hè bah.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan zou hij een driekoppige groene piemel moeten hebben, die tijdens het klaarkomen gromt en stukjes schaamlip wegeet.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan zou hij een driekoppige groene piemel moeten hebben, die tijdens het klaarkomen gromt en stukjes van Pheno's voorhuid wegeet.
Zo goed?quote:
Lits het tepelmonster, met de vleesetende tepel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:33 schreef clumsy_clown het volgende:
David de Driekoppige.
Wacht, even mijn snavel uit Chowis aars halenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:32 schreef Litso het volgende:
Pheno, ik wil je in me.
Jaaaa! Lits neemt Pheno van achter met z'n monstertepel, die bij precies de goede aanraking groeit als Pinokkio's neus na het ontkennen van de Holocaust.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:34 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Lits het tepelmonster, met de vleesetende tepel.
Ja, scheelt weer een besnijdenisquote:
Lie to me Litso.. LIEEEEEEEE...quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaaaa! Lits neemt Pheno van achter met z'n monstertepel, die bij precies de goede aanraking groeit als Pinokkio's neus na het ontkennen van de Holocaust.
Die is wel het meest realistisch.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:37 schreef Chowi het volgende:
Wat nou als c_c voor het eerst besluit meerdere pilseners te gaan drinken, er helemaal verslaafd aan raakt en 24/7 onder invloed is? Litso probeert haar dan te bedaren, maar door de alcohol raakt ze agressief en pakt een bijl waarmee ze Litso ontdoet van zijn scrotum. Litso helemaal in paniek naar het ziekenhuis, en besluit dan maar gelijk van geslacht te veranderen waardoor er een nieuw potentieel neukertje is voor mannelijk BeF. Dus alle mannen gaan als een gek achter Litso aan, en dan heb ik mooi tijd om Misstique's tetten te voelen..
Ik bookmark em iig.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:39 schreef Litso het volgende:
Deze ga ik even aanmelden voor de TTT
Ja zeg, wat moet ik nou met tieten zonder vrouw er aan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
OF!
Ik ben zó jaloers op jullie grote borsten dat ik een plan smeed om Chowi, Janet en Mt. van hun borsten te ontdoen. Dit met behulp van JD (die de borsten mee naar huis neemt om zich erop af te trekken) en Lits (die een wondenfetish heeft en de slachtoffers in de gapende gaten neukt).
In de wonden neuken las ik netquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja zeg, wat moet ik nou met tieten zonder vrouw er aan?.
Ik voel het nu al branden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
OF!
Ik ben zó jaloers op jullie grote borsten dat ik een plan smeed om Chowi, Janet en Mt. van hun borsten te ontdoen. Dit met behulp van JD (die de borsten mee naar huis neemt om zich erop af te trekken) en Lits (die een wondenfetish heeft en de slachtoffers in de gapende gaten neukt).
Ik stel Jerruh als vrijwilliger voor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:43 schreef Neenetje het volgende:
Een buitenstaander die BeF binnenkomt en bij de eerste meet met alle BeF'ers het bed in duikt en alle vrouwelijke (behalve mij) BeF'ers zwanger maakt en ervoor zorgt dat alle mannelijke BeF'ers homo worden blijkt uiteindelijk deel uit te maken van het [HOMO]bevrijdingsfonds omdat [HOMO] zich zo opgesloten voelt in zijn eigen reeks en BeF wil overnemen.
Pics.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik stel Jerruh als vrijwilliger voor..
Precies, dat denk je dus ook op het moment dat we die tieten eraf snijden. Omdat je het niet genoeg vindt besluit je mij eerst geniepig te vragen naar m'n besnijdenis, hoe dat was, wat ze deden etc. Daarna, als ik niet oplet en Lits z'n prostaat stimuleer terwijl hij de wonden neukt, snijd je de clitorissen en stukjes schaamlip mee, om de belangrijkste delen van 3 vrouwen in je kast te hebben.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja zeg, wat moet ik nou met tieten zonder vrouw er aan?.
Check zn fobo.quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:45 schreef Litso het volgende:
Wondsex
Lekker met je keiharde kloppende geslacht die hechtingen er weer uit neuken
Ook wel 'reverse naaien' genoemd
Ja is goed!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:46 schreef Chowi het volgende:
Of wat nou als we met zijn allen besluiten een BeFmeet te houden?
Dat was het.
hallo, hou het wel even een béétje realistisch wil je?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:46 schreef Chowi het volgende:
Of wat nou als we met zijn allen besluiten een BeFmeet te houden?
Dat was het.
Die tieten hebben ook wonden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wel goed lezen, dat doet Lits.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:46 schreef Litso het volgende:
Ehqo is aan de paddo's en heeft in zijn hoofd geniale seks met gele kabouters, een okapi en een handvol miniatuurstoeltjes, totdat Chowi uit verveling haar schaamlippen aan zijn neus naait en zijn trip in duigen valt.
O ja. Sorry.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
hallo, hou het wel even een béétje realistisch wil je?
En dat hij dan de weggesneden stukjes schaamlip in zijn borstzakje stopt, dat dan helemaal rood kleurt, ook nog.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik krijg het beeld van Jan die stiekem met z'n tong uit z'n mond stukjes schaamlip weg probeert te snijden zonder dat iemand het doorheeft niet uit m'n hoofd.
The horror!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik krijg het beeld van Jan die stiekem met z'n tong uit z'n mond stukjes schaamlip weg probeert te snijden zonder dat iemand het doorheeft niet uit m'n hoofd.
Ja, in fucking Zwollequote:
De héle vakantie was er tijd en ruimte voor. In mijn schema dan. Verdulle.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als er iets praktisch onmogelijk te regelen bleek te zijn is dat het.
Vergeten de foto's te mailen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Kut , we zijn Jogy en de Danoontje helemaal vergeten.
Chow, Dago en ik. En J. mss.quote:
Je hey, Mt was op vakantie, en rpp was weg, en en, eh, Lits ook, enzo.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
De héle vakantie was er tijd en ruimte voor. In mijn schema dan. Verdulle.
Iets met een boot en jij.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Kut , we zijn Jogy en de Danoontje helemaal vergeten.
Bij mij ook, maar iets regelen ho maarquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
De héle vakantie was er tijd en ruimte voor. In mijn schema dan. Verdulle.
Whehehe.quote:
Ik ga het niet wéér regelen, mag iemand anders doenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar iets regelen ho maar
Morgen ga ik naar een concertquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:54 schreef Chowi het volgende:
Pff, als jullie nou allemaal morgen gewoon om vijf uur in Zwolle zijn, dan hebben we een BeF-meet. Sím-pel.
Welk concert?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar een concert.
En ja, ik weet best dattie vol is.
Wat voor stijl?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Blue October. Vrij onbekend maar wel hip.
Bemoei je er niet mee.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:58 schreef Chowi het volgende:
Post nou verdulle verder in dat andere topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |