quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:11 schreef AntonDingeman het volgende:
Herman Brood, Joris Linssen.
Dat zijn 2 antwoorden.quote:
Ja, zo kon je het ook lezen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:17 schreef Homdeck het volgende:
Ik begreep de vraag als: wie gooide wat (als in "iets") uit het raam.
No problemquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:19 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ja, zo kon je het ook lezen.
Zal voortaan de vragen beter formuleren. Sorry.
quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:16 schreef Homdeck het volgende:
Hij flikkerde zijn gouden kalf uit het raam
Ik lees het nu pas dat het totaal anders is dan wat ik heb gepost!quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:02 schreef Allantois het volgende:
[..]
Fantastisch
Zeurbeurs had het volgens mij heel niet goed![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
No problem![]()
Wie weigerde in 2000 de Edison Oeuvreprijs en waarom?
Hey Dartquote:
Leuk is dat he, mensen in het echt zien optreden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:04 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Daar was ik bij bij die uitreiking, heb Status Quo
nog zien live optreden (heb de band hier thuis), Eric Corton en Manuela Kemp hebben het programma toentertijd gepresenteerd. Het was Andre Hazes en hij wilde m niet omdat hij tweede keus was. Doe Maar had m eigenlijk maar wilde niet optreden meen ik.
Hey geenaamquote:
Nou mijn vriendin werkt voor TV en Manuela is een vriendin van mij, ben dus een paar keer geweest naar die Edison Uitreiking. Moest ook zo vreselijk lachen toen want mijn dochter was nog vrij jong en die stond helemaal te rocken op Status Quo's "Whatever you want". Ze kent hun helemaal niet...quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:07 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Leuk is dat he, mensen in het echt zien optreden.Zelf ga ik regelmatig naar theater en dat is ook zo geweldig.
O ja, is waar ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |