Dank je wel lieve Wycquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hilarisch niet, belachelijk wel.
Hier, voor jou. Omdat jij het wel goed had.
[afbeelding]
Jij kan er niets aan doen hoor!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:41 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Geef de punten dan ook maar![]()
fair is fair
Kan jij ook niks aan doen, hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:41 schreef Zeurberus het volgende:
Geef de punten dan ook maar![]()
fair is fair
Ik doe het makkelijk zonder een F5-blessure op te lopen. gebruik gewoon een plug-in die ik kan instellen dat ie om een bepaald aantal seconden moet refreshen, kan ik ook nog wat andere dingen doen ipv op F5 gaan rammenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:41 schreef Neleos het volgende:
Ik ben al driftig aan het f5'en, heeft dat zin of kan ik nog wel een paar minuutjes wachten?
Dat is inderdaad handig ja. Die afwas blijft zo namelijk ook maar op het aanrecht staan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik doe het makkelijk zonder een F5-blessure op te lopen. gebruik gewoon een plug-in die ik kan instellen dat ie om een bepaald aantal seconden moet refreshen, kan ik ook nog wat andere dingen doen ipv op F5 gaan rammen
Liev schaapje, jij doet t toch alleen met rammen, met uitzondering van je buitenechtelijke relatie?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik doe het makkelijk zonder een F5-blessure op te lopen. gebruik gewoon een plug-in die ik kan instellen dat ie om een bepaald aantal seconden moet refreshen, kan ik ook nog wat andere dingen doen ipv op F5 gaan rammen
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:48 schreef wyccie het volgende:
Kun je beter een plug in installeren die de afwas doet.
geen idee!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:48 schreef geenaam het volgende:
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=58F9FB9D773C8E76
Titel en Artiest
rammen? alleen lekkere ooitjes ja!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:48 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Liev schaapje, jij doet t toch alleen met rammen, met uitzondering van je buitenechtelijke relatie?
We zullen je nooit in de grachten zien met de Sheep Gay Pride?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:50 schreef Supersheep het volgende:
rammen? alleen lekkere ooitjes ja!
Wat isquote:is een Vlaams bedrijf dat enkele populaire TV-programma's maakt. Ook hebben ze 3 pretparken en 4 muziekgroepen. Het bedrijf is in 1996 opgericht door Gert Verhulst, Danny Verbiest en Hans Bourlon.
geenaam + 1quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:56 schreef geenaam het volgende:
Studio 100.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:50 schreef Supersheep het volgende:
rammen? alleen lekkerte ooitjes ja!
Dubbele punten hequote:Op vrijdag 1 september 2006 16:53 schreef geenaam het volgende:
Kijk Berkery heeft het gelijk goed.
Berkery + 1
Heeft ook nog in The Kinks gezeten. Een band samen met zijn broer Ray Davies.
Je zult mij hoe dan ook nooit in een gracht vinden hoop ik, want als ik daar in lig is binnen een paar minuten al het grachtwater in m'n vacht gezogen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:54 schreef geenaam het volgende:
[..]
We zullen je nooit in de grachten zien met de Sheep Gay Pride?
doei dart!quote:
Dat vraag ik mij nu serieus ook af, dus?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:57 schreef BwennieBren het volgende:
[..]OMG!! What was I thinking!!!
![]()
Ik denk dus maar niks hoor, jij kleine hetero sheepquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:01 schreef Supersheep het volgende:
Dat vraag ik mij nu serieus ook af, dus?
Nee, Finn Andrew is geen zuster.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:14 schreef Etcetera het volgende:
volgens de 'eerste ingeving altijd goed' tactiek:
de andrew sisters?
Hier een hint voor de bandnaam.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:24 schreef geenaam het volgende:
Geen idee. Maar als je nou zoveel mogelijk hints geeft zodat ik het weet.
The Veils. Dat tipje van de sluier hielp wel dus. Niet zo een heel bekende band blijkbaar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:30 schreef Etcetera het volgende:
eeeeuh
The Veils? de sluiers klinkt zo dom
net als Burka's trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |