Wat ben je toch ook een aardig en sociaal schaapje..quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:29 schreef Supersheep het volgende:
Anton maakte het antwoord toch af? (deal or no deal was eerder al genoemd)
Krijg ik het punt gewoon of Anton toch? (normaal gesproken zou hij het in dit geval moeten krijgen)
Jij krijgt het punt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:29 schreef Supersheep het volgende:
Anton maakte het antwoord toch af? (deal or no deal was eerder al genoemd)
Krijg ik het punt gewoon of Anton toch? (normaal gesproken zou hij het in dit geval moeten krijgen)
De vragensteller beslist. Maar over het algemeen is het zo dat wie het antwoord compleet maakt de punten krijgt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:31 schreef Etcetera het volgende:
persoonlijk vind ik dat degene die het antwoord in zijn geheel correct heeft gegeven, degene is die de punten moet krijgen.
ah, dat wist ik niet (stond niet in de OP toch? of ik heb er over heen gelezenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:32 schreef geenaam het volgende:
[..]
De vragensteller beslist. Maar over het algemeen is het zo dat wie het antwoord compleet maakt de punten krijgt.
Er is nog meer nieuwe regels trouwens, je mag je vraag - terwijl het antwoord al is gegeven- opnieuw aanpassen en dan mag je het foute antwoord, nadat het goede antwoord is gegeven, goedrekenen! Zie hier: Algemene Kennis Quiz Deel 230quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:23 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe regel? Ik dacht dat wie het afmaakt het punt krijgt.
Maar ik wil me er best bij neer leggen, het zou eigenlijk minder fair zijn als ik het punt zou krijgen.
kop dicht!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:31 schreef geenaam het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een aardig en sociaal schaapje..
Mag ik er dan nog wel ééntje extra? (dubbele punten topic)quote:
achternamen ook ja, anders had ik het niet goed gerekend.quote:
Een beetje laat maarquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:05 schreef Allantois het volgende:
Micheal Land![]()
Vooral de Pirate Song is geweldig
muziek!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:38 schreef geenaam het volgende:
Zal ik een muziekvraagje doen of hebben mensen daar problemen mee. Spreek nu of zwijg voor altijd.
Hilarisch niet, belachelijk wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:35 schreef BwennieBren het volgende:
Er is nog meer nieuwe regels trouwens, je mag je vraag - terwijl het antwoord al is gegeven- opnieuw aanpassen en dan mag je het foute antwoord, nadat het goede antwoord is gegeven, goedrekenen! Zie hier: Algemene Kennis Quiz Deel 230![]()
![]()
Tis hilourisch!
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:38 schreef geenaam het volgende:
Zal ik een muziekvraagje doen of hebben mensen daar problemen mee. Spreek nu of zwijg voor altijd.
Geef de punten dan ook maarquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hilarisch niet, belachelijk wel.
Hier, voor jou. Omdat jij het wel goed had.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |