Trusten Bwennie.quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:20 schreef BwennieBren het volgende:
Dan wens ik jullie beiden nu een goede nachtrust![]()
De verslavende eigenschap van nicotine is nu niet de vraagquote:Op vrijdag 1 september 2006 04:28 schreef Cora het volgende:
[..]
Kan ik ondertussen nog gaan strijken of komt ie er aan?
Nah, een kenner weet ditquote:
Fantastischquote:Op vrijdag 1 september 2006 04:19 schreef Cora het volgende:
Ik geef +2 aan Zeurberus
Ik heb er overigens wel even over na moeten denken.
Inderdaad, papier wint van steen. En dat het in het Engels moet is er pas bijge-edit toen de antwoorden er al lang en breed stonden. En waarom zou het in het Engels moeten? In het Nederlands is het antwoord net zo goed (of zelfs beterquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:02 schreef Allantois het volgende:
[..]
Fantastisch
Zeurbeurs had het volgens mij heel niet goed![]()
Verstoor het ochtendslaapje van de mensen nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:51 schreef geenaam het volgende:
Rustig hier..
Mijn oprechte excuses natuurlijk voor deze zeer brute onderbreking.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:52 schreef Allantois het volgende:
[..]
Verstoor het ochtendslaapje van de mensen niet![]()
Moet je niet weggaanquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:19 schreef geenaam het volgende:
Ik ga maar weer eens wat lessen volgen. Ajuus
En 2 uur later heb je hem nog niet gesteldquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:53 schreef Allantois het volgende:
Ik zit trouwens al klaar met een volgende vraag.
Ik denk dat hij bedoelt: Ik zit klaar vóór een nieuwe vraag.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:48 schreef Mark het volgende:
[..]
En 2 uur later heb je hem nog niet gesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |