Bitterballen en kroketten van de C1000 zijn lekkerder dan die van Mora. Die laatsten zijn net meelballen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:05 schreef Asmodian het volgende:
* Asmodian heeft zijn tanden gepoetst maar de verleiding van het bitterballeske is toch groot
quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:04 schreef Asmodian het volgende:
Zeurberus, geen idee? Deze vraag is toch echt speciaal voor jou gesteld zeg maar
En alsnog zou dat onder 'opzoeken' vallenquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:07 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er mee opgegroeid maar echte specifieke zooi weet ik niet, sorry
Ben pas recent begonnen met mijn 'roots'
En om nou mijn pa wakker te maken op dit tijdstip is not done![]()
Dat vond ik dus ookquote:
Neem er gewoon 1!quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:05 schreef Asmodian het volgende:
* Asmodian heeft zijn tanden gepoetst maar de verleiding van het bitterballeske is toch groot
Is kewlquote:
Hee, dat gaat zomaar nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:13 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Is kewl
Zal btw me pa op de hoogte stellen van dit topic
Dus als ik ineens veel 'oude' vragen weet of the beatles enzo, dan weet je waarvan het komt
Titel: Black Curtainsquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:12 schreef Asmodian het volgende:
Ik wil ook gaan slapen
Dus: de band bestond uit Ginger Baker, Eric Clapton en Jack Bruce. En de titel bestaat uit twee woorden en die komen voor in de eerste zin van het nummer.
Zo, verder naar binnen lepelen kan ik denk ik niet
Das GVD CREAM- White Room !quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:12 schreef Asmodian het volgende:
Ik wil ook gaan slapen
Dus: de band bestond uit Ginger Baker, Eric Clapton en Jack Bruce. En de titel bestaat uit twee woorden en die komen voor in de eerste zin van het nummer.
Zo, verder naar binnen lepelen kan ik denk ik niet
Cream is alvast goedquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:14 schreef tong80 het volgende:
Shit Cream. Of Derek and the Dono''s met layla.
Gezien de ouwe hier wel eens gitaar speelt is het rifje van Sunshine Of My Love het bekendst hier, vandaar de trage reactie op de titelquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:15 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Cream is alvast goed
Nou nog de naam van het nummer. Verreweg het bekendste nummer van Cream, trouwens
Jaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:15 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Das GVD CREAM- White Room !
Heb de mp3 nu aanstaan!
(dat valt toch niet onder opzoeken he?)
Ook een grandioos nummerquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:16 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Gezien de ouwe hier wel eens gitaar speelt is het rifje van Sunshine Of My Love het bekendst hier, vandaar de trage reactie op de titel![]()
I knew that, who says I didn't?quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Asmo... dubbel...
Hiermee heb ik hoop ik wel bewezen dat het geen toeval was met de mp3 lijstquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:18 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ook een grandioos nummerMet een geweldig loopje
Mja, dat is het lastige van deze vraag, de mensen die het weten snappen METEEN wat ik bedoel, de rest snapt het woord break nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:24 schreef Asmodian het volgende:
Ik ben bang dat ik de vraag niet zo goed begrijp
Zou je trouwens je vraag bold kunnen zetten? Da's wel zo overzichtelijk
Laat ik jou alvast een paar hints gevenquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:29 schreef Asmodian het volgende:
Ja, ik ga er van uit dat je met 'break' een drumterm bedoelt. Een voormalige drummer van mijn band wilde ook wel eens een 'break' spelen en keek raar op dat ik 'm niet kende.
+2 BwennieBrenquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:32 schreef BwennieBren het volgende:
Amen?
Teardrop is beter.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:32 schreef Asmodian het volgende:
Ik ben bang dat ik 't niet ga raden, dus ik ga even rustig het nummertje afluisteren wat net begonnen is op m'n mp3-lijst (Massive Attack - Angel) en dan ga ik toch echt een tukkie doen
Audrey Hepburn?quote:
Ik westerns, juist helemaal nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:51 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Audrey Hepburn?![]()
(gezien je voorliefde voor westerns)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |