Ja, n00b weet je.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:04 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Hoor dit jochie
Voor het eerst in NB![]()

quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:06 schreef Eririn het volgende:
Hoi

quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:07 schreef Bierbroeder het volgende:
We RELLEN Ik rel nog steedsRel hier Burbo kapot!

Ja dat vraag ik mij ook al af, PS in NBquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
Waarom moet ik hier in godsnaam zijn

Hier is het gezelliger.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:10 schreef PrintScreen het volgende:

Maak jij het gezellig hier?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:10 schreef PrintScreen het volgende:

is leuk joh:Dquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:10 schreef PrintScreen het volgende:

Leg eens uit, waarom is dat raar?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik mij ook al af, PS in NB

Doe eens rustig man.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:11 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Maak jij het gezellig hier?
DIe kut burboawqfsf verkloot alles hier

Ergens heb je een punt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:12 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Jij moet op elke post reageren![]()

Ja... het staan in de OP is genoeg lijkt mequote:Op vrijdag 1 september 2006 01:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik mij ook al af, PS in NB

Merk er weinig vanquote:

Zal ik eens in je FB reageren?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja... het staan in de OP is genoeg lijkt me

Verander één letter: Expert # 12 (9-letters)quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:10 schreef PrintScreen het volgende:

Owja daar sta ik ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja... het staan in de OP is genoeg lijkt me

Ik sta er niet in maar ik bagger wel mee!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Owja daar sta ik ook
Naja, ik bagger ook lekker mee..

Goed zo.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
FeeBack??
Ow je bedoeld FoBo

Surveillance-Fiets

Surveillance-Fiets

Jij bent er ook nog.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ppfff

Surveillance-Fiets

Surveillance-Fiets

Word tijd dat jij weg gaatquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |