invloeien (je haalt vaak de hete kastanjes uit het vuur P.S, ik de inkoppersquote:
Pas in uiterste noodzaak plaats ik een inkoppertje, ben daarom dan ook vaak te laatquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:10 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, ik had het gezien...dat bedoelde ik dus![]()
'k snap het, daarom doe ik die wel !quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Pas in uiterste noodzaak plaats ik een inkoppertje, ben daarom dan ook vaak te laat
invliegenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
invloeien (je haalt vaak de hete kastanjes uit het vuur P.S, ik de inkoppersTarado heeft het ook vaker gedaan
)
fok lag er even uit bij mij ! kan dat ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
'k snap het, daarom doe ik die wel !![]()
Even?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
fok lag er even uit bij mij ! kan dat ?
leidingenquote:
quote:
geldingenquote:
leuk hè, soms kan die dan toch nog....had niet meer gekeken. Maarrehhh, neem maar mee hoor !quote:
ingeleidequote:
legermodequote:
meerdaagsquote:
meetgraadquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:45 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
meerdaags
heb een nieuw spel bedacht: geef een omschrijving van een begrip. De beginletters van de woorden moeten samen het begrip vormen. Als ik nu nog een voorbeeld kon geven...
meetdraad (moeten die letters dan ook in de juiste volgorde staan, TT ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
meetgraad
ik zou zeggen, sleutel er nog wat aan![]()
meeldraadquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
meetdraad (moeten die letters dan ook in de juiste volgorde staan, TT ?)
indikkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
indrinken
hebben we die ook alvast gehad![]()
intikkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
indikken(het blijft angstvallig stil in het woordensamenstel-topic #35)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |