merendeelquote:
meelevendquote:
meegevend (ik kan je moeilijk bijhouden...in 3 topics, doe je aan nog meer mee tegelijk ???quote:
wervelend (niet goed, zie je.. ik ga fouten makenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
meeverend
Ik speel de letters en de woordenspelletjes en soms persoons en initialen.
Kom op, ik post het hier ook nog eensquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:02 schreef BeeDee het volgende:
Drempelvrees mischien PS, ben er nog niet vertrouwd mee, topic openen...![]()
verderven kan wel maar het is toch niet goed, je liet het niet bij 1 letter veranderen;)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
verderven(of was het nou bederven)
Troost je.... iedereen heeft dat hier wel eensquote:
Maar het woord nu is dus nog gewoonquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Troost je.... iedereen heeft dat hier wel eens
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Maar het woord nu is dus nog gewoon
eendeveer?
Ja, ik vind bijna alle woorden best moeilijk te doen.quote:
Niet op jezelf... klonen is wat anders natuurlijk... alhoewel ik maar met mijn eigen kleine lieve ikje ben... kloonloos dus.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik vind bijna alle woorden best moeilijk te doen.Mag je ook op jezelf reageren?
Of moet dat met een kloon?
![]()
moet kunnen, met die kleine lettertjes toch ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik vind bijna alle woorden best moeilijk te doen.Mag je ook op jezelf reageren?
Of moet dat met een kloon?
![]()
levendveequote:
meelevendquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
levendvee
Rotterdam kende maandag de doodsveemarkt en dinsdag de levendvee markt. Doodsvee werd binnen enkele dagen geslacht, levend vee werd verkocht aan een boer.
verdelgenquote:
veredelenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:01 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
verdelgen
kom maar niet van dat stomme ver af
eendenvelquote:
dankbedenquote:
nabeeldenquote:
bandietenquote:
bedoeningquote:
beinvloedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
bedoeling (jij komt er altijd wel uit !)
invloedenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
beinvloed
Ook ik kan vast komen te zitten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |