Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Maar dat komt nog welquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:28 schreef Burbo het volgende:
WTF JIJ HEBT OOK GEEN OP
Net wel, maar die was niet goedquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:28 schreef Burbo het volgende:
WTF JIJ HEBT OOK GEEN OP
Doe een rustig dit is niet lekker baggerenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:28 schreef Burbo het volgende:
WTF JIJ HEBT OOK GEEN OP
GVD ongesteld ofzo? vuile idiootquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
GVD kut idioot lees verdomme die op en tief op degene die hem vol gooit maakt een nieuwe
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe een rustig dit is niet lekker baggeren![]()
Door dat soort acties word een leuke topic reeks gewoon vernacheldquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:28 schreef Egotripper het volgende:
[..]
GVD ongesteld ofzo? vuile idioot![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:29 schreef boem-dikkie het volgende:
hij is hier al stelletje apen
Toen jij 10 wasquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:28 schreef Bierbroeder het volgende:
[afbeelding]
Mijn bier wat in 1998 al over datum was![]()
Maar hij heeft wel gelijk!quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:28 schreef Egotripper het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:28 schreef Egotripper het volgende:
[..]
Wie?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Die dopquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:28 schreef Bierbroeder het volgende:
[afbeelding]
Mijn bier wat in 1998 al over datum was![]()
Goed zo dikkiequote:Op vrijdag 1 september 2006 00:29 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die dop
Kroonkurk plus beugel![]()
Normaal doen of opzouten, aan jou de keusquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:29 schreef Egotripper het volgende:
Lik mijn lama
het staat zelfs in de TT baardbanaanquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:30 schreef Acryl het volgende:
Overigens vind ik dat ik de enige moet zijn die Tok mag zeggen.. ik sta er inmiddels min of meer bekend om
Ooit eens gekregen van een oudstel die had hem gevonden in een ouwe schuurquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die dop
Kroonkurk plus beugel![]()
whehequote:
Doe hem weg, doe hem weg!quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Normaal doen of opzouten, aan jou de keus![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Normaal doen of opzouten, aan jou de keus![]()
maar daar staat dat niemand t mag zeggenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
het staat zelfs in de TT baardbanaan
Gewoon bewaren. De inhoud is dan wel niet meer te zuipen, maar gaat uiteraard om het ideequote:Op vrijdag 1 september 2006 00:31 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ooit eens gekregen van een oudstel die had hem gevonden in een ouwe schuur![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:31 schreef Burbo het volgende:
[..]
Doe hem haar weg, doe hem haar weg!
zet jezelf maar in de wiki, dan sta je erbij in het volgende topicquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:33 schreef Burbo het volgende:
Mag ik ook in de OP?
nee, we (ik) moet(en) je nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:33 schreef Burbo het volgende:
Mag ik ook in de OP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |