Als ik gestemd zou hebben had ik daar op gestemdquote:
gaan mensen als VoreG weer zitten beweren dat hun clupje echt kampioen gaat worden dit seizoen; net als vorig jaar............quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:31 schreef Eilanden het volgende:
Same here!
Houdt dat nu in dat we met allemaal Ajacieden (en een Grun-babe) zitten opgescheept?
![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gaan mensen als Clauwheee weer zitten beweren dat hun clupje echt kampioen gaat worden dit seizoen............
Ik ben er ook hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:31 schreef Eilanden het volgende:
Same here!
Houdt dat nu in dat we met allemaal Ajacieden (en een Grun-babe) zitten opgescheept?
![]()
Precies, dus hoelaat ben je erquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Tja als je in Amersfoort woont wel
quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:01 schreef Gollemrulez het volgende:
joho, het is nog maar september...
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:31 schreef Eilanden het volgende:
![]()
*proest*quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:59 schreef Eilanden het volgende:
Weiffie, jai het heulemaol niet gezeg dat je naor de miet kompt! Kommie?![]()
Hij doet het nog ook, dan maak ik er ook maar gebruik vanquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]je hebt OV (toch ?
) Maar goed als je op Amersfoort schothorst sta.. haal ik je wel op... (ik heb geen zin om de stad in te rijden
)
kwart voor 3?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij doet het nog ook, dan maak ik er ook maar gebruik van![]()
Tijd is prima.
en ik heb al heel lang geen OV meer![]()
Ik wilde net zeggen, je krijgt het eerste biertje van mij maar dat gaat niet door als je achter het stuur moetquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach is een kleine moeite toch
kunnen we meteen ff bijpraten is al een tijd geleden tenslotte
Help me ff herinneren als het zo ver is
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, je krijgt het eerste biertje van mij maar dat gaat niet door als je achter het stuur moet
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:05 schreef Hrvat het volgende:
Als ik zou komen gaat da zandmanneke waarschijnlijk ook proberen om rond mijn nek een slotje te hangen, vrees ik.
Lamazitte dus!![]()
Dan kom ik niet hõõrquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:31 schreef Eilanden het volgende:
Same here!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |