Verkeerde topic, maar toch bedankt.quote:Op zondag 5 november 2006 21:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[centraal] Randverschijnselen #12
Staat een mobiel nr van iemand, misschien ff verwijderen.
Als..., dan jaquote:Op zondag 5 november 2006 22:03 schreef clauwheee het volgende:
Dan zit je dan per ongeluk maar even met een zere knie ofzo. Nemen we dezelfde trein?
en dat staat dan bij het lijstje mensen die zeker komenquote:
Dat is ook altijd zo geweest. Ik vind het alleen wel een verschil of ik het eerste laat schieten of het tweede. En laat ik nu net 2 weken bij het eerste hebben gespeeld, maar als dat snel weer veranderd is er niks aan de hand.quote:Op maandag 6 november 2006 10:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
en dat staat dan bij het lijstje mensen die zeker komen![]()
intocht van Sinterklaas?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Er schijnt dan een grott evenement te zijn maar ik weet nog van niets.
Dus afwachten voor mij tot misschien wel de laatste dag.
Dan weet ik het pas zeker
Niet de op de zaken vooruitlopenquote:
O ja, die wordt natuurlijk weer tegelijk met een PSV-thuiswedstrijd geplandquote:
Nee joh de volgende keer ben je er weer bijquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja, die wordt natuurlijk weer tegelijk met een PSV-thuiswedstrijd gepland![]()
Idd, als je dit zo'n gemis vindt, kom je toch gewoon. PSV speelt vast nog wel een keertje thuisquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:32 schreef pascalheister het volgende:
je bent toch niet verplicht om naar PSV te gaan bos, gewoon komen man
nepsupporterquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:32 schreef pascalheister het volgende:
je bent toch niet verplicht om naar PSV te gaan bos, gewoon komen man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |