Je leven zal eindigen in Den Bosch... Dat zegt toch genoeg. Ga eens buiten Den Bosch kijken en zie wat van de wereldquote:
Inderdaad dat snap ik ook niet. Maar dat bepaalt iedereen voor zichzelf. Wat ik gewoon vervelend vind is dat ze het verpesten voor de 'normale' fan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:55 schreef Robar het volgende:
Ik snap niet dat een spelletje zo iemands leven kan beheersen.
Ik ben een groot Ajax fan, maar voetbal zal nooit en te nimmer mijn leven beheersen, er zijn namelijk belangrijkere dingen in het leven.
Heb ik al genoeg van gezien.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je leven zal eindigen in Den Bosch... Dat zegt toch genoeg. Ga eens buiten Den Bosch kijken en zie wat van de wereld
Je kind kun je gemakkelijk meenemen naar Ajax - fnoord hoor, bij zoiets gebeurt echt niets en als er al iets gebeurt heb je zelf de keuze om er bij in de buurt te zijn of niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Met ongeschoolde klootviolen bedoel ik niet specifiek jou overigens. Ik ken je niet. Liefde voor je club is prima, ook fanatiekelingen is natuurlijk leuk. Maar waarom die sfeer verpestende toestanden? Waarom het verpesten voor anderen die voor het voetbal komen en niet die nutteloze randzaken.
Ik kan me niet voorstellen dat je als mens met een normaall gezond stel hersenen hooligan gaat worden van welke club dan ook
Ajacied dat ben je of ben je niet, maar als je het bent kom je er nooit meer vanaf. Er bestaat dus niet zoiets als uitmaken.quote:Maak t dan maar snel uit
Maar dat zijn volgens mij niet degenen die hier posten hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad dat snap ik ook niet. Maar dat bepaalt iedereen voor zichzelf. Wat ik gewoon vervelend vind is dat ze het verpesten voor de 'normale' fan.
Kijk niets mis met clubliefdequote:Op vrijdag 1 september 2006 14:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je kind kun je gemakkelijk meenemen naar Ajax - fnoord hoor, bij zoiets gebeurt echt niets en als er al iets gebeurt heb je zelf de keuze om er bij in de buurt te zijn of niet.
Met fanatieke supporters bedoel ik meer de mensen voor wie Ajax wel echt een liefde is. Deze mensen voelen vaak een flinke dosis rivaliteit richting de grootste tegenstanders, reizen de club zoveel mogelijk achterna, schreeuwen het team naar de overwinning en zijn er het hele weekend ziek van zijn als Ajax een wedstrijd verliest. Voor sommige mensen gaat Ajax letterlijk voor alles, zelfs voor een eventuele partner (nu vind ik dat ook wel weer heel ver gaan).
[..]
Ajacied dat ben je of ben je niet, maar als je het bent kom je er nooit meer vanaf. Er bestaat dus niet zoiets als uitmaken.
Oh, en ik ben hoogopgeleid
Tsja, ik snap veel van deze dingen wel, maar voor mij geld:quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je kind kun je gemakkelijk meenemen naar Ajax - fnoord hoor, bij zoiets gebeurt echt niets en als er al iets gebeurt heb je zelf de keuze om er bij in de buurt te zijn of niet.
Met fanatieke supporters bedoel ik meer de mensen voor wie Ajax wel echt een liefde is. Deze mensen voelen vaak een flinke dosis rivaliteit richting de grootste tegenstanders, reizen de club zoveel mogelijk achterna, schreeuwen het team naar de overwinning en zijn er het hele weekend ziek van zijn als Ajax een wedstrijd verliest. Voor sommige mensen gaat Ajax letterlijk voor alles, zelfs voor een eventuele partner (nu vind ik dat ook wel weer heel ver gaan).
[..]
Ajacied dat ben je of ben je niet, maar als je het bent kom je er nooit meer vanaf. Er bestaat dus niet zoiets als uitmaken.
Oh, en ik ben hoogopgeleid
waar staat dat GKL voor?quote:
Als ik mij inleef in een Feyenoord hooligan zou het denk ik zijn Gore Kanker Lul.quote:
Of Griekse K*nker lul of Griekse K*nker leijer.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:22 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Als ik mij inleef in een Feyenoord hooligan zou het denk ik zijn Gore Kanker Lul.
tja als je bij de middenmoot wil blijven horen wel jahquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik blijf ze echt zielig volk vinden hoor. Hier zit gelukkig een f'noorder die WEL inziet dat Harry gewoon een goeie zet is voor ze...
Joden liedjes horen erbij, anti-rotterdam valt gewoon onder de rivaliteit. Schelden doet geen pijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk niets mis met clubliefde. Ookal vind ik het bij sommigen aardig ver gaan
Wat ik bedoelde met fanatiekelingen is wat anders dan wat jij nu schetst. Wat jij schetst is natuurlijk niets mis mee, zelfs leuk. Ik heb t meer over dat verpestende gescheld etc. Joden liedjes, rotterdam bombarderen etc. Dat verpest het gewoon in het stadion
En als je dan leuk naar een huldiging gaat (beker gewonnen) dan eindigt het in vandalisme. Vind je tdan raar dan ik een kleintje niet zou meenemen? Heck, voor mezelf vind ik t dan allang niet meer leuk![]()
Ja, Rosenberg als breekijzer/pinchhitter.quote:
Zet hem een masker op van Harry, dan worden ze t welquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, Rosenberg als breekijzer/pinchhitter.Daar wordt geen verdediging zenuwachtig van gok ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |