abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41390293
Staat ie al in het F'noord topic?

haha

Inmiddels wel, ben zo vrij geweest om hem te lenen!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:19:24 #202
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41390518
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
ZO MOET HET ONGEVEER GEGAAN ZIJN GISTER AVOND BIJ FEYENOORD
.
shit jansen wagner love wil ook al niet: ik weet het jorien ik weet het
wat doen we nutsja wat zal ik zeggen wim,pak de telefoon eens! zeg het maar jorien,wie moet ik nu weer bellen
:toets in 0 2 0 . . . . . .
TRING TRING TRING
GOEDENAVOND KLANTEN SERVICE AFC Ajax.
''ja goedeavond met jorien van de heerik
goedenavond meneer wat kan ik voor u doen.
kunt u mij doorverbinden met de afdeling verkoop''
shirts of souveniers''
''spelers graag.
''momentje ik ga u door verbinden.
en jorien nemen ze op? sssssst wim,staat een lekker nummertje op(Ajax hup rood witte scharen dappere strijders fier en coen) klinkt zeker lekker jorien,ff downloaden vanavond.ssst hij gaat nu over
MET VAN GEEL
dag meneer van geel u spreekt met jorien van de heerik................WIE?
van de heerik van feyenoord.....FEYEWAT?
feyenoord we zitten ook bij jullie in de competitie.''
OK,WACHT DAN PAK IK DE RANGLIJST ER FF BIJ.......ZIE FEYIETS NIET STAAN HOOR
''je moet ook ff naar beneden kijken...''ZIE NIETS HOOR'' lager ,nog lager .AH IK ZIE HET JA,ZO KNAP PUNT GEPAKT THUIS TEGEN HERACLES////MAAR WAT KAN IK VOOR U DOEN?
wij zoeken een spits en we hebben al van alles geprobeerd,cruz klasnic love pizzaro...OK EN NIEMAND KWAM?
nee,slap excuus allemaal,ze wilden allemaal nog prijzen pakken daarom kwamen ze niet.
DAT KAN IK BEGRIJPEN ,NOU JORIEN VERTEL WAT KAN IK VOOR JE DOEN...HOEVEEL HEB JE TE BESTEDEN?
''niet schrikken meneer van geel 4 miljoen''
DAT IS NIET VEEL NEE,MAAR HEB NOG EEN OCCASIONTJE STAAN.HARYSTEAS.
wauw klinkt goed ''heeft hij wel eens een bal richting goal geschoten? JA DAT KEN HIJ ALLEMAAL....ok dan verkocht''wim ze hebben wat!!! yess yess yess.
KOST JE 4 MILJOEN JORIENEKE...nee dat is goed meneer van geel,vraagje mag ik dan ook een cd,tje van dat wachtmuziekje bij......TUURLIJK MAG DAT ,JE KRIJGT EEN HELE DOOS VOOR HETHELE BESTUUR....wim we krijgen er een cdtje bij''yess yess jorien wat een topdeal......
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:21:03 #203
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_41390561
je was me net voor hehe! Kapot lachen!
pi_41390577
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het met me eens is, wat betreft de situatie van Patrick Kluivert. Zoals ik al zei:

"Je moet het zo zien: ooit had je een gruwelijk lekkere vriendin, die verliet jou zónder ruzie voor een knappere, leukere, rijkere kerel en nu komt zij na een aantal jaren helemaal verlept bij je aankloppen, maar jij hoeft haar niet meer. Eigenlijk heeft niemand interesse, op één iemand na, toevallig een bekende van je uit de buurt, en zij besluit maar naar hem toe te gaan. Iets is beter dan niets voor haar, terwijl je het zelf beter voor elkaar hebt en een veel lekkerdere, jongere vriendin, dan moet je dus niet moeilijk doen."
Meer dat jouw lekkere vriendin jou afwijst (hij wilde niet naar Ajax, want hij had het prima naar zn zin bij Valencia) en vervolgens hard naar je grootste (oke, 1 na grootste) vijand rent.

Ik vind die pogingen om alles goed te praten maar een beetje kansloos. Begrijpelijk of niet, prima dat is je eigen mening. Maar het blijft gewoon een kutstreek. Om nog maar niet te spreken van de mensen die Harry 'wel begrijpen'.
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:26:53 #205
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41390714
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:21 schreef devv05 het volgende:

[..]

Meer dat jouw lekkere vriendin jou afwijst (hij wilde niet naar Ajax, want hij had het prima naar zn zin bij Valencia) en vervolgens hard naar je grootste (oke, 1 na grootste) vijand rent.

Ik vind die pogingen om alles goed te praten maar een beetje kansloos. Begrijpelijk of niet, prima dat is je eigen mening. Maar het blijft gewoon een kutstreek. Om nog maar niet te spreken van de mensen die Harry 'wel begrijpen'.
Ach, als jij je superlekkere vriendin terug wilt hebben, maar zij wilt niet en even later krijg je een veel lekkerdere vriendin, dan kan het je toch allemaal niets meer schelen? Wij hebben KJH en die is beter dan Patrick Kluivert, waarom zou hij dan niet naar PSV mogen gaan?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:29:48 #206
156332 Dahli
Roald y Salvador
pi_41390779
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:21 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ach, Harry kan je echt niks kwalijk nemen; dat is een buitenlander, gehaald door Koeman en daarna amper een kans gehad. Hij is nou niet het toonbeeld van een echte Ajacied; een Rosales zou het nooit doen om een voorbeeld te geven. Maar als je kan kiezen tussen een tribune/bank plaats bij Ajax of basisplek bij Feyenoord als buitenlander zijnde, die maar net in Nederland is, dan kan ik me wel voorstellen dat je vertrekt hoor.
A little nonsense now and then, is cherished by the wisest men.
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:30:07 #207
130585 mikey99
Forza Barca!
pi_41390792
ANGELOS CHARISTEAS NIEUWE SPITS FEYENOORD
Angelos Charisteas heeft met Feyenoord overeenstemming bereikt over een driejarig contract. Met de komst van de Griekse international (26) komt een einde aan de speurtocht van Feyenoord naar een vervanger van Dirk Kuyt, die vlak voor het begin van de competitie vertrok naar Liverpool. Met de komst van Danny Buys en Angelos Charisteas heeft Feyenoord haar zoektocht naar versterkingen in de laatste week voltooid. Eerder werden al Dwight Tiendalli en Philippe Léonard aangetrokken.

Charisteas maakte deel uit van het succesvolle Griekse nationale elftal dat in 2004 de Europese titel veroverde door in de finale gastland Portugal verrassend te verslaan. De spits maakte toen het beslissende doelpunt. ‘Hij is sterk aan de bal en met het hoofd, weet wat van hem verwacht wordt, daar kunnen we ons voordeel mee doen’, aldus Erwin Koeman. ‘Bovendien paste hij binnen ons budget én heeft Angelos steeds aangegeven dolgraag naar Feyenoord te willen. Dat hij zeer gemotiveerd is, vinden we ook heel belangrijk. Vanaf het eerste contact was hij enthousiast en dat gevoel is de laatste dagen alleen maar versterkt.’

Trainer Erwin Koeman is dan ook dolblij met de komst van de aanvaller. ‘Ik heb altijd aangedrongen op de komst van een spits, dat was belangrijk voor mij omdat we door het vertrek van Dirk en Salomon en de blessure van Romeo veel goals en assists hebben ingeleverd. Wij hebben een erg jonge ploeg zonder al te veel ervaring en hadden behoefte aan spelers met body en wél de nodige ervaring. Met de komst van Danny en Angelos en ook Philippe is dat nu goed ingevuld. Ik ben er erg blij mee.’

Peter Bosz, technisch manager, is blij dat aan de zoektocht een einde is gekomen. ‘We zijn blij met de komst van Angelos en Danny. Er is de afgelopen weken ongelooflijk veel gespeculeerd over de komst van de meest uiteenlopende spelers. Iedere spits of verdedigende middenvelder die vrij was of weg wilde bij een club is wel in verband gebracht met Feyenoord. Vaak moest ik glimlachen, want met de meeste spelers is nooit contact geweest. Angelos kent de Nederlandse competitie, weet hoe wij spelen en weet ook wat we van hem verwachten. Daarom ook past hij goed bij ons en waren we binnen Feyenoord van mening dat Angelos op dit moment de juiste oplossing is. Natuurlijk het is niet makkelijk om de opvolger van Dirk Kuyt te zijn, maar Angelos is ervaren genoeg om dat te beseffen, het is een nuchtere jongen, die ook ambitieus is. Hij zit vol strijd en ambitie en dat past goed bij ons. Hij is een goede voetballer, daar wordt hij op beoordeeld en dat was ook het enige criterium om hem naar Rotterdam te halen.’

Angelos Charisteas verblijft momenteel bij de Griekse nationale ploeg en zal zich zodoende op zijn vroegst pas op 7 september melden bij Feyenoord.

Over de hoogte van de transfersom worden geen mededelingen gedaan.

bron feyen**rd.nl

mooi he, geen 1 woord over ajax
pi_41390796
KJH nu al lekkerder noemen dan Kluivert gaat me wat te ver, eerst Kluivert maar weer eens aan het werk zien. Maar neem aan dat jij ook wel begrijpt dat het met name een gevoelsmatige kwestie is.
pi_41390814
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:29 schreef Dahli het volgende:

[..]

Ach, Harry kan je echt niks kwalijk nemen; dat is een buitenlander, gehaald door Koeman en daarna amper een kans gehad. Hij is nou niet het toonbeeld van een echte Ajacied; een Rosales zou het nooit doen om een voorbeeld te geven. Maar als je kan kiezen tussen een tribune/bank plaats bij Ajax of basisplek bij Feyenoord als buitenlander zijnde, die maar net in Nederland is, dan kan ik me wel voorstellen dat je vertrekt hoor.
Hij weet echt wel hoe de rivaliteit tussen fnoord en Ajax leeft hoor. Geeft alleen maar aan hoe dom die jongen is. Van mij krijgt ie de vinger.
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:35:08 #210
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41390914
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:30 schreef devv05 het volgende:
KJH nu al lekkerder noemen dan Kluivert gaat me wat te ver, eerst Kluivert maar weer eens aan het werk zien. Maar neem aan dat jij ook wel begrijpt dat het met name een gevoelsmatige kwestie is.
Klopt, het is allemaal ook puur gevoel, probeer alleen door middel van mijn argumentatie je de keuze van Patrick Kluivert te laten begrijpen. Zelf had ik er in eerste instantie ook een kutgevoel bij, maar aan de andere kant begrijp ik dat Patrick Kluivert verder geen mogelijkheden had en dat rechtvaardigt zijn keuze voor PSV. Wanneer Ajax hem ook een contract had aangeboden, maar Patrick Kluivert koos voor PSV, dan was het een verrader en dan had ik het hem ook zeker kwalijk genomen, maar Ajax wilde hem niet en dus heb ik geen problemen met zijn overstap naar PSV. Al heb ik nu minder de hoop dat Patrick Kluivert gaat slagen, bij PSV mag hij van mij best falen, want dat is positief voor Ajax.
pi_41391117
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:31 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hij weet echt wel hoe de rivaliteit tussen fnoord en Ajax leeft hoor. Geeft alleen maar aan hoe dom die jongen is. Van mij krijgt ie de vinger.
Omdat hij eieren voor zijn geld kiest?
Dat noem ik niet dom, bij Ajax blijven en vijfde keus blijven, dat zou pas dom zijn.
Tuurlijk is de overstap niet zo handig en ligt het gevoelig, maar Harry kun je dit niet kwalijk nemen.
pi_41391500
Ach de relsupporters zijn ook weer losgebroken? Het is jammer hoor dat ie weg is, maar ik kan zijn keuze wel begrijpen. (van zowel kluivert als Charisteas...)
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_41391553
Love can be magic, but magic can sometimes be an illusion..
pi_41391580
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
pi_41391597
is zelfs TBC naar psv gegaan???

pi_41391605
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 12:17 schreef Prada2005 het volgende:
[afbeelding]
hou op! het wordt steeds leuker.
  vrijdag 1 september 2006 @ 12:23:29 #217
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41391636
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Perez als 'lepe' 10 zie ik al helemaal niet zitten omdat er simpelweg geen ruimte voor is...
Bijna iedere keer als Perez meedoet of invalt, gaat ie wel op 10 lopen,terwijl er idd te weinig ruimte is, maar hij word daarin bijna niet gecorrigeerd dus ze zullen het wel best vinden.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  vrijdag 1 september 2006 @ 12:26:12 #218
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41391668
quote:
feyenoord we zitten ook bij jullie in de competitie.''
  vrijdag 1 september 2006 @ 12:29:00 #219
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41391702
pi_41391870
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:44 schreef Robar het volgende:

[..]

Omdat hij eieren voor zijn geld kiest?
Dat noem ik niet dom, bij Ajax blijven en vijfde keus blijven, dat zou pas dom zijn.
Tuurlijk is de overstap niet zo handig en ligt het gevoelig, maar Harry kun je dit niet kwalijk nemen.
Niet zo handig is een understatement, hij heeft gewoon z'n carriere in Nederland verpest. Zowel bij Ajax als fnoord wordt ie uitgekotst en de rest van Nederland lacht zich kapot.
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 12:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ach de relsupporters zijn ook weer losgebroken? Het is jammer hoor dat ie weg is, maar ik kan zijn keuze wel begrijpen. (van zowel kluivert als Charisteas...)
Jij bent dan ook niet het beste voorbeeld van iemand met veel clubgevoel. Ik heb respect voor de fnoorders die tenminste voor hun club opkomen wanneer het nodig is.
  vrijdag 1 september 2006 @ 12:53:11 #221
156332 Dahli
Roald y Salvador
pi_41391935
IK Start vs Ajax komt op RTL7 om de heerlijke tijd van 18.00
  vrijdag 1 september 2006 @ 12:58:18 #222
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41392040
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 12:53 schreef Dahli het volgende:
Met de aardappels, groente en gehaktbal op schoot naar Ajax kijken...
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 1 september 2006 @ 12:59:39 #223
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41392072
ik vind 18.00 om zelf naar de wedstrijd te gaan wel een lekkere tijd, kun je daarna nog ff de stad in.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_41392084
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 12:53 schreef Dahli het volgende:
Wat voor datum?
lollig
  vrijdag 1 september 2006 @ 13:02:29 #225
156332 Dahli
Roald y Salvador
pi_41392109
14 September.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')