Omdat ik een andere mening dan jij heb ben ik direct een teletekstsupporter?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:07 schreef Sethje het volgende:
[..]
Maar hij maakte wel 9 goals in 8 duels. Punt. Toen hij het vertrouwen kreeg speelde hij goed. maar niet als een ajax spits in de vorm van kaatsen en meevoetballen. Puur het "Spits zijn" beheerst hij goed.
Babel speelde een hardstikke goede tweede helft op rechts tegen NAC, of heb je het alleen op teletekst gezien. Door Babel op rechts te zetten maak je in principe ook ruimte voor Perez én Urby.
nee nee zo bedoel ik het niet. Maar wat de match tegen nac betreft bedoel ik,omdat hier vaak mensen hoog van de toren blazen terwijl ze alleen nos teletekst hebben gezien.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:20 schreef BoNi het volgende:
[..]
Omdat ik een andere mening dan jij heb ben ik direct een teletekstsupporter?![]()
Ik sta niet voor niets in het stadionoverzicht....
Ja ik heb het live gezien. Als je de moeite neemt om de ajax topics gewoon door te lezen ipv the flamen op alles wat jou mening niet is, weet je dat ik "wel eens" naar ajax ga, dat ik een Tele2 supporter ben, en het dus ook live gezien heb. Babel is gewoon geen buitenspeler. Op links doet ie het redelijk, maar word ie voorspelbaar, op rechts is het niets en vind ik zelfs Rosales beter.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:18 schreef Sethje het volgende:
[..]
heb je het live gezien ja of nee? Dat is het laatste jou kennende ( NO FLAME ). Ik heb heel de match gezien en tweede helft speelde Babel recht voor het uitvak dus ik kon alles perfect zien, en hij speelde gewoon goed!
Ook nu sneed hij naar binnen om met rechts uit te halen of een voorzet/steekbal te geven, hij hield steeds 2,3 man bezig. En hij speelde gewoon lekker.
Klopt, je maakt ruimte voor Urby om op te komen, maar dan moet ie bij bal verlies weer als de sodemieter terug komen en dat doet ie niet. Urb moet dan ook gewoon tot max de middenlijn gaan. Perez als 'lepe' 10 zie ik al helemaal niet zitten omdat er simpelweg geen ruimte voor is...quote:Én je maakt daarmee ruimte voor perez en urby wat het team sterker maakt in mijn ogen, urby zijn sterke punt is toch ook zijn trap,diepgang en loopvermogen, en dat geeft perez de gelegenheid de Lepe nummer 10 uit te hangen....
Is dat jouw idee van een utopie?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:20 schreef Camplo het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurt als Harry in de Arena scoren zou (utopie mja)
Niet bepaaldquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dat jouw idee van een utopie?.
dat merkte ik al op.quote:Op vrijdag 1 september 2006 05:31 schreef jimjim1983 het volgende:
weet niet of t al opgemerkt is, maar....
spits PSV: Kluivert = ex-ajax
spits Feyenoord: Charisteas = ex-ajax
spits AZ: Arveladze = ex-ajax
Ajax
Mwa, in financieel opzicht puur slim. Nog voor 2,5 mln kunnen wegzetten plus 1 mln salaris per jaar wat je niet meer hoeft te betalen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja, geen slechte voor ze hoor... Gewoon stom van Ajax..
Door dik en dun.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:45 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
Uit het F'noord topic!
Djezus
Precies, en zo werkt dat in alle sectoren.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:39 schreef Prada2005 het volgende:
Wanneer worden al die supporters nou eens wakker?
Profspelers hebben geen clubliefde meer, alles draait tegenwoordig om geld.
Als je als Kluivert kan kiezen voor tribuneklant in Spanje of basisspeler bij PSV, dan had ik het wel geweten.
Die jongen wil gewoon lekker voetballen, en ik neem het hem niet kwalijk.
Het zegt trouwens wel wat over het niveau van onze vrienden uit rotjeknor, dat ze een lijst van 40 namen hadden van versterkingen voor in de spits, en dat niemand wilde komen..
Het zielige is nog dat harry niet eens op die lijst stond.![]()
Inderdaad, het niveau Feyenoord op dit moment moet hij aardig aankunnen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik verwacht dat hij het nog best kan doen ook, als ie een eerlijke kans krijgt...
Eindelijk iemand die het met me eens is, wat betreft de situatie van Patrick Kluivert. Zoals ik al zei:quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:39 schreef Prada2005 het volgende:
Wanneer worden al die supporters nou eens wakker?
Profspelers hebben geen clubliefde meer, alles draait tegenwoordig om geld.
Als je als Kluivert kan kiezen voor tribuneklant in Spanje of basisspeler bij PSV, dan had ik het wel geweten.
Die jongen wil gewoon lekker voetballen, en ik neem het hem niet kwalijk.
Het zegt trouwens wel wat over het niveau van onze vrienden uit rotjeknor, dat ze een lijst van 40 namen hadden van versterkingen voor in de spits, en dat niemand wilde komen..
Het zielige is nog dat harry niet eens op die lijst stond.![]()
Ik was het allang met je eensquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met me eens is, wat betreft de situatie van Patrick Kluivert. Zoals ik al zei:
"Je moet het zo zien: ooit had je een gruwelijk lekkere vriendin, die verliet jou zónder ruzie voor een knappere, leukere, rijkere kerel en nu komt zij na een aantal jaren helemaal verlept bij je aankloppen, maar jij hoeft haar niet meer. Eigenlijk heeft niemand interesse, op één iemand na, toevallig een bekende van je uit de buurt, en zij besluit maar naar hem toe te gaan. Iets is beter dan niets voor haar, terwijl je het zelf beter voor elkaar hebt en een veel lekkerdere, jongere vriendin, dan moet je dus niet moeilijk doen."
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met me eens is, wat betreft de situatie van Patrick Kluivert. Zoals ik al zei:
"Je moet het zo zien: ooit had je een gruwelijk lekkere vriendin, die verliet jou zónder ruzie voor een knappere, leukere, rijkere kerel en nu komt zij na een aantal jaren helemaal verlept bij je aankloppen, maar jij hoeft haar niet meer. Eigenlijk heeft niemand interesse, op één iemand na, toevallig een bekende van je uit de buurt, en zij besluit maar naar hem toe te gaan. Iets is beter dan niets voor haar, terwijl je het zelf beter voor elkaar hebt en een veel lekkerdere, jongere vriendin, dan moet je dus niet moeilijk doen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |