abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:20:17 #176
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41389060
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:07 schreef Sethje het volgende:

[..]

Maar hij maakte wel 9 goals in 8 duels. Punt. Toen hij het vertrouwen kreeg speelde hij goed. maar niet als een ajax spits in de vorm van kaatsen en meevoetballen. Puur het "Spits zijn" beheerst hij goed.

Babel speelde een hardstikke goede tweede helft op rechts tegen NAC, of heb je het alleen op teletekst gezien. Door Babel op rechts te zetten maak je in principe ook ruimte voor Perez én Urby.
Omdat ik een andere mening dan jij heb ben ik direct een teletekstsupporter?
Ik sta niet voor niets in het stadionoverzicht....

Verder ben ik van mening dat Babel minder rendement heeft als hij van rechts komt. Punt. Hij speelde inderdaad een sterke tweede helft, maar dat was dan ook tegen een onthutsend zwakke tegenstander. Man passeren, achterlijn halen en een voorzet geven is niet zijn speelstijl en zal dat ook niet worden.
Perez en Babel zijn wat dat betreft vergelijkbare spelers en ik zie het dan ook echt niet zitten om ze beide op te stellen als flankspelers.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_41389063
Ben benieuwd wat er gebeurt als Harry in de Arena scoren zou (utopie mja)
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:22:03 #178
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41389098
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:20 schreef BoNi het volgende:

[..]

Omdat ik een andere mening dan jij heb ben ik direct een teletekstsupporter?
Ik sta niet voor niets in het stadionoverzicht....
nee nee zo bedoel ik het niet. Maar wat de match tegen nac betreft bedoel ik,omdat hier vaak mensen hoog van de toren blazen terwijl ze alleen nos teletekst hebben gezien.

En perez en babel zijn wel zelfde spelers maar hij deed het echt lekker, en hij is pas 19..dan past ie zn speelstijl maar aan, hij heeft wel de explosiviteit en kracht om de achterlijn te halen.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_41389132
Babel komt er wel. Lindenbergh vond ik de meest baggere speler sinds tijden (Sikora, Soetaers).
Ergerde me elke keer kapot aan hoe sloom ie was, en hoe ie NOOIT durfde te schieten. Altijd maar weer mietig breed naar Sneijder of een ziekenhuisbal naar de flanken
JOHNNY HEITINGA
pi_41389153
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:18 schreef Sethje het volgende:

[..]

heb je het live gezien ja of nee? Dat is het laatste jou kennende ( NO FLAME ). Ik heb heel de match gezien en tweede helft speelde Babel recht voor het uitvak dus ik kon alles perfect zien, en hij speelde gewoon goed!
Ook nu sneed hij naar binnen om met rechts uit te halen of een voorzet/steekbal te geven, hij hield steeds 2,3 man bezig. En hij speelde gewoon lekker.
Ja ik heb het live gezien. Als je de moeite neemt om de ajax topics gewoon door te lezen ipv the flamen op alles wat jou mening niet is, weet je dat ik "wel eens" naar ajax ga, dat ik een Tele2 supporter ben, en het dus ook live gezien heb. Babel is gewoon geen buitenspeler. Op links doet ie het redelijk, maar word ie voorspelbaar, op rechts is het niets en vind ik zelfs Rosales beter.
quote:
Én je maakt daarmee ruimte voor perez en urby wat het team sterker maakt in mijn ogen, urby zijn sterke punt is toch ook zijn trap,diepgang en loopvermogen, en dat geeft perez de gelegenheid de Lepe nummer 10 uit te hangen....
Klopt, je maakt ruimte voor Urby om op te komen, maar dan moet ie bij bal verlies weer als de sodemieter terug komen en dat doet ie niet. Urb moet dan ook gewoon tot max de middenlijn gaan. Perez als 'lepe' 10 zie ik al helemaal niet zitten omdat er simpelweg geen ruimte voor is...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:25:01 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41389161
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:20 schreef Camplo het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurt als Harry in de Arena scoren zou (utopie mja)
Is dat jouw idee van een utopie? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_41389177
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Is dat jouw idee van een utopie? .
Niet bepaald
JOHNNY HEITINGA
pi_41389227
Harry

Mogen ze wel blij mee zijn in Rotterdam.
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:29:38 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41389249
Ja, geen slechte voor ze hoor... Gewoon stom van Ajax..
Get woke, go broke!
pi_41389286
@M0ntana,

Excuseeeee me sir.
Ik heb inderdaad niet alle pagina's gelezen
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_41389403
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 05:31 schreef jimjim1983 het volgende:
weet niet of t al opgemerkt is, maar....

spits PSV: Kluivert = ex-ajax
spits Feyenoord: Charisteas = ex-ajax
spits AZ: Arveladze = ex-ajax

Ajax
dat merkte ik al op.
pi_41389431
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja, geen slechte voor ze hoor... Gewoon stom van Ajax..
Mwa, in financieel opzicht puur slim. Nog voor 2,5 mln kunnen wegzetten plus 1 mln salaris per jaar wat je niet meer hoeft te betalen.
Ajax vangt haar vertrekkende spelers op met jeugd, en dat gaat nu weer gebeuren. Babel kan zich nu eindelijk focussen op de spits positie en manu en mitea hebben weer kans voor de linksbuiten.
Niks aan de hand.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_41389446
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:45 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]

Uit het F'noord topic!

Djezus
Door dik en dun.
pi_41389511
Wanneer worden al die supporters nou eens wakker?
Profspelers hebben geen clubliefde meer, alles draait tegenwoordig om geld.
Als je als Kluivert kan kiezen voor tribuneklant in Spanje of basisspeler bij PSV, dan had ik het wel geweten.
Die jongen wil gewoon lekker voetballen, en ik neem het hem niet kwalijk.
Het zegt trouwens wel wat over het niveau van onze vrienden uit rotjeknor, dat ze een lijst van 40 namen hadden van versterkingen voor in de spits, en dat niemand wilde komen..
Het zielige is nog dat harry niet eens op die lijst stond.
Love can be magic, but magic can sometimes be an illusion..
pi_41389574
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:39 schreef Prada2005 het volgende:
Als je als Kluivert kan kiezen voor tribuneklant in Spanje of basisspeler bij PSV, dan had ik het wel geweten.
Het zegt trouwens wel wat over het niveau van onze vrienden uit rotjeknor, dat ze een lijst van 40 namen hadden van versterkingen voor in de spits, en dat niemand wilde komen..
Precies, en zo werkt dat in alle sectoren.
Als je jezelf kan verbeteren, dan doe je dat.
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:44:36 #191
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_41389620
Van Harry kun je ook geen clubliefde verwachten voor Ajax, die is gehaald en eigenlijk meteen inde reserverol geplaatst. Echt netjes behandeld is hij ook niet. Nee, laat die jongen maar lekker ballen bij Feyenoord. Met mate natuurlijk.. maar wel lekker.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:45:22 #192
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41389640
Kwalijk nemen en leuk vinden zijn 2 verschillende dingen .
Get woke, go broke!
pi_41389671
Ik verwacht dat hij het nog best kan doen ook, als ie een eerlijke kans krijgt...
pi_41389728
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik verwacht dat hij het nog best kan doen ook, als ie een eerlijke kans krijgt...
Inderdaad, het niveau Feyenoord op dit moment moet hij aardig aankunnen.
En Opa Piet heeft hij niets van te duchten.
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:50:12 #195
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41389759
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:39 schreef Prada2005 het volgende:
Eindelijk iemand die het met me eens is, wat betreft de situatie van Patrick Kluivert. Zoals ik al zei:

"Je moet het zo zien: ooit had je een gruwelijk lekkere vriendin, die verliet jou zónder ruzie voor een knappere, leukere, rijkere kerel en nu komt zij na een aantal jaren helemaal verlept bij je aankloppen, maar jij hoeft haar niet meer. Eigenlijk heeft niemand interesse, op één iemand na, toevallig een bekende van je uit de buurt, en zij besluit maar naar hem toe te gaan. Iets is beter dan niets voor haar, terwijl je het zelf beter voor elkaar hebt en een veel lekkerdere, jongere vriendin, dan moet je dus niet moeilijk doen."
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41389819
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het met me eens is, wat betreft de situatie van Patrick Kluivert. Zoals ik al zei:

"Je moet het zo zien: ooit had je een gruwelijk lekkere vriendin, die verliet jou zónder ruzie voor een knappere, leukere, rijkere kerel en nu komt zij na een aantal jaren helemaal verlept bij je aankloppen, maar jij hoeft haar niet meer. Eigenlijk heeft niemand interesse, op één iemand na, toevallig een bekende van je uit de buurt, en zij besluit maar naar hem toe te gaan. Iets is beter dan niets voor haar, terwijl je het zelf beter voor elkaar hebt en een veel lekkerdere, jongere vriendin, dan moet je dus niet moeilijk doen."
Ik was het allang met je eens

Omdat:
pi_41389902
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar je hebt wel een punt, die jongen interesseert het gewoon niet meer, hij wil gewoon voetballen, dus of hij nou bij p$v kan spelen ipv op de tribune te zitten...zit een groot verschil in.
Trouwens hij heeft een contract voor 1 jaar, als ie in vorm komt dan kunnen we hem meteen overnemen volgend jaar als mogelijk vervanger van de naar Barca/Milan/Inter/Real vertrekkende KJH

[ Bericht 30% gewijzigd door Prada2005 op 01-09-2006 11:29:53 ]
Love can be magic, but magic can sometimes be an illusion..
pi_41390096
pi_41390143
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[afbeelding]
pi_41390226
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:03 schreef Mangoworks2002 het volgende: