Ik zit er werkelijk waar over na te denken om een studie fysiotherapie te gaan doen naast mijn huidige werk . . . (als dat al mogelijk is in deeltijd).quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Lekker bezig Ajax... Je "jeugd" held naar psv, je pinchhitter waar je trainer erg tevreden mee was naar de kakkerlakken..
Met onze medische staf gaat dit ons opbreken, mark my words.
Ik vind het ook jammer van Kluivert en het is zelfs verraad ja. Maar hij blijft mijn held. Ik ben hem eeuwig dankbaar voor die ene punter in '95.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:19 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat ben je ook als je als ras-Ajacied naar psv gaat. Ik neem het Kluivert het meer kwalijk dan Charisteas..
Ik ook, maar ik heb nu toch een wrang gevoel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:22 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer van Kluivert en het is zelfs verraad ja. Maar hij blijft mijn held. Ik ben hem eeuwig dankbaar voor die ene punter in '95.
Goed plan, slechter kan het niet wordenquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:20 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zit er werkelijk waar over na te denken om een studie fysiotherapie te gaan doen naast mijn huidige werk . . . (als dat al mogelijk is in deeltijd).
Zal ik maar een open sollicitatie sturen dan?
Ja dat is duidelijk. Toch hoop ik dat wij als Ajax supporters hem een warm onthaal in Amsterdam geven.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:23 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb nu toch een wrang gevoel..
Het valt me erg van hem tegen iig.
Al die bijnamen zijn bijna net zo hilarisch als de transfers van gister.....quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:25 schreef Againzender het volgende:
De Kluif, waar komt dat toch opeens vandaan?
Alsof psv de enige club is die hem wildequote:Op vrijdag 1 september 2006 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
Neem beide niets kwalijk, Patrick Kluivert moest kiezen tussen Valencia B en PSV, terwijl Angelos Harry Charisteas moest kiezen tussen een invallersrol bij Ajax (de komende twee jaar) of een basisplaats bij Feyenoord. Patrick Kluivert kreeg geen aanbieding van Ajax, dus is het geen verraad en Angelos Harry Charisteas speelde tekort en te weinig bij Ajax om Feyenoord echt als aartsrivaal te zien. Niets aan de hand dus, we gaan het allemaal op eigen kracht doen!
ik neem het de TD kwalijk .. die wisten toch voor gister dat ze harry gingen verkopen.. en dan alleen KJH hebben voor de spits.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:19 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat ben je ook als je als ras-Ajacied naar psv gaat. Ik neem het Kluivert het meer kwalijk dan Charisteas..
Als ik me niet vergis stonden Rosenberg, Babel en zelfs Poepon in de pikorde boven Charisteas indien Huntelaar wegvalt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
ik neem het de TD kwalijk .. die wisten toch voor gister dat ze harry gingen verkopen.. en dan alleen KJH hebben voor de spits.
Precies, Ajax snijdt zichzelf echt in de vingers zo..quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:29 schreef Sethje het volgende:
Ze hadden Harry nooit weg moeten doen,dat kan ons nog gaan opbreken.
Hij is de enige pinchhitter die we hebben achter KJH, Rosenberg is wat mij betreft voor de spitspositie afgeschreve...erg jammer dit.
Concreet wel, ja. PSV was de enige club die hem een aanbieding deed, het aandurfde. De naam van Patrick Kluivert is in het buitenland natuurlijk nogal afgebrokkeld de laatste jaren, iedere club weet van zijn blessuregevoeligheid en daarom is hij van veel lijstjes geschrapt. Toen 31 augustus 2006 dichterbij kwam, moest Patrick Kluivert gewoon een keuze maken: nóg langer afwachten in de hoop dat er nog een club zich meldt op 31 augustus 2006 in de avonduren of ingaan op de kans die PSV hem biedt, uiteindelijk heeft hij in mijn ogen een logische keuze gemaakt en ik verwijt hem dan ook niets.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:27 schreef Panick het volgende:
[..]
Alsof psv de enige club is die hem wilde.
Door het vertrek van Charisteas wordt het ineens een zwaar seizoen....?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, Ajax snijdt zichzelf echt in de vingers zo..
Gaat een zwaar seizoen worden denk ik.... *zucht*.
En het niet halen van de middelvelder die HtC wil, het niet spelen van CL, het magere voetbal, het toch versterken van psv, het ijzersterke AZ......quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:34 schreef BoNi het volgende:
[..]
Door het vertrek van Charisteas wordt het ineens een zwaar seizoen....?
Hij kon heel belangrijk worden achter KJH, dat zag je al wel tegen NAC, toen hadden ze Harry nodig om die goals te forceren.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:34 schreef BoNi het volgende:
[..]
Door het vertrek van Charisteas wordt het ineens een zwaar seizoen....?
Nou nou nou, dus omdat harry weg is, wordt het ineens een zwaar seizoen? Leuke invaller hoor die harry, maar echt niet meer dan dat. Je doet het net of Huntelaar verkocht is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, Ajax snijdt zichzelf echt in de vingers zo..
Gaat een zwaar seizoen worden denk ik.... *zucht*.
die pikorde klopt gewoon nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:30 schreef BoNi het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis stonden Rosenberg, Babel en zelfs Poepon in de pikorde boven Charisteas indien Huntelaar wegvalt.
MONTANA, ik heb respect voor jouw engelengeduld....quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Concreet wel, ja. PSV was de enige club die hem een aanbieding deed, het aandurfde. De naam van Patrick Kluivert is in het buitenland natuurlijk nogal afgebrokkeld de laatste jaren, iedere club weet van zijn blessuregevoeligheid en daarom is hij van veel lijstjes geschrapt. Toen 31 augustus 2006 dichterbij kwam, moest Patrick Kluivert gewoon een keuze maken: nóg langer afwachten in de hoop dat er nog een club zich meldt op 31 augustus 2006 in de avonduren of ingaan op de kans die PSV hem biedt, uiteindelijk heeft hij in mijn ogen een logische keuze gemaakt en ik verwijt hem dan ook niets.
Anastasiou is ook weleens leuk ingevallen en heeft wat goals geforceerd, feit blijft gewoon dat Charisteas (voorlopig) geen kans meer maakte op een basisplaats en te duur was om op de bank/ tribune te houden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hij kon heel belangrijk worden achter KJH, dat zag je al wel tegen NAC, toen hadden ze Harry nodig om die goals te forceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |